2024-05-06, 02:00
Medlem
Jag vet nått som inte Bumbi vet, så fortsätt du att vara live 😉 Någon som har printen när Bumbi visar vad hon tjänade på OF 2023?
2024-05-06, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
I en live för några dagar sedan.

Då hoppas jag någon spelade in det.
2024-05-06, 07:38
Medlem
Citat:
Jag vet nått som inte Bumbi vet, så fortsätt du att vara live 😉 Någon som har printen när Bumbi visar vad hon tjänade på OF 2023?

https://ibb.co/bvr0wb9
2024-05-06, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
https://ibb.co/bvr0wb9
Om jag var Bumbi så skulle jag börja spara pengar nu 😉
2024-05-06, 10:45
Medlem
Citat:

Skulle frk. Bergqvist spara pengar?

Tillåt mig småle.

Det begreppet känner hon inte till.
Jag tror inte att hon ens kan stava till det.
2024-05-06, 11:49
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Nej inte endast p.g.a av det utan hennes egna uttalanden om att hon t.o.m såld piller till andra av sina vänner Hon varnade dom även innan dom va skitstarka ”knarkpiller” hon behövde ju pengar sa hon.

Att hon visar en 100box med oxy, det är inte en låda Ipren vi snackar om här. 😂
Att citodonen inte hjälper henne ”för det är skit svaga piller” jag behöver starkare (hennes egna ord)
Tyder på någon form av tolerans emot opiater, inte lustigt när man tuggar oxy för sin påhittade smärta.
”Ryggen gick av.”

Och där man såg att hon inte ens kunde vara så organiserad när det kommer till att trycka ut pix ur en karta, majoriteten av kartorna saknade flertal piller. Men hon hade bara tagit 1-2st och ville inte ha dom sen.
Resterande av den veckan vill jag minnas hon hade noddfest så måste varit någon av alla hennes andra personligheter som ville ha det för väck var hon på dom iallafall.

Herregud alltså vet även folk som är investerade i det här efterblivna hjärncellsslukande ”dramat” som har gått/går på opiater själva och gissa vad deras bedömning av det blir? Pundish…

Jag har fått bekräftat ifrån både en annan kund INKLUSIVE försäljaren själv, att dåren har varit där flertal gånger och kan ringa 10-15 gånger i rad om han/hon inte svarar direkt.
Hon kan spamm ringa på natten för att säga hon kommer dagen efter,( runt lunch) sen visar det sig vara runt 14-15 men iallafall. 🤭 jag bor i närområdet med ett väldigt stort kontaktnät över större delarna av Skåne och när jag blev investerad i detta så… you do the math.

Jag har även snackat i telefon med hennes syster vilket är lite av min ”Holy gral” i detta 😂👍
Har inte sagt till någon allt vi snackade om trots det hade varit smaskigt för tråden, så att jag måste lägga ut det jag sitter på stämmer inte. Och det är ett braaaaaa tag sen nu.
Jag vet det jag vet, vill folk välja att tro på en påtänd dåres försvarstal så är det upp till dom.

Jag och mina långa inlägg.

//🐷💋

TLDR bla bla bla? Du är inte den enda som pratat med Sara direkt. Det har ganska många, så vitt jag vet. Men grattis.

Bara för att man ber om mer bevis, trots att man egentligen inte ens misstror dig, så får man det här.

Aja vad förväntar man sig av någon som kallar sig gris egentligen.
2024-05-06, 12:29
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
TLDR bla bla bla? Du är inte den enda som pratat med Sara direkt. Det har ganska många, så vitt jag vet. Men grattis.

Bara för att man ber om mer bevis, trots att man egentligen inte ens misstror dig, så får man det här.

Hehe vad bra att det är flera som har pratat med henne👍 det är bra med ett socialt umgänge, dock var det hon som tog kontakt med mig och ej tvärtom. Nu blev du nyfiken va? 😂

Grattis äntligen har någon förstått innebörden av mitt nickname.
”Shine bright like a diamond.”

Det är ju ditt val att misstro mig eller inte precis som Anjo sa i det bögiga Chrippa dramat, folk måste vara dumma i huvudet! Bara för att man inte vill ge dom bevisen då finns dom inte alls eller är inte äkta. 👍 något i den stilen.

Behövs det egentligen mer bevis än att bara öppna ögonen och titta på henne i ca 1-2 minuter?
Senast redigerad av Von.gris 2024-05-06 kl. 12:32.
2024-05-06, 12:30
Medlem
Von.griss avatar
Citat:

Har du inte mycket för dig så lämna mig ett DM👍
2024-05-06, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev

Jag har sett henne både visa upp kartor med piller "för ryggen" och hört henne babbla in i absurdum om att hon inte tar knark, och i nästa andetag ber följare att sälja receptbelagda starka smärtstillande till henne (Typerna OXY och Tramadol)

Sen har hon suttit live och noddat och sluddrar. Andra gånger har hon lämnar liven med mikrofonen på när hon går in på toaletten och gör vad som låter som snortar, sen är hon snuvig med diverse bortförklaringar. Hennes käft spottar ur sig tusen ord per minut men hon säger inget av substans.
Anekdotisk bevisföring visst, jag hade själv gärna sett fler screenprints och klipp länkas i tråden
2024-05-06, 12:47
Medlem
immenhusens avatar
Är det denna striptease som gjorde henne bannlyst på YT förra året?

https://archive.org/details/youtube-oMcV-3K-0zE

/AI
2024-05-06, 12:54
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Jag har sett henne både visa upp kartor med piller "för ryggen" och hört henne babbla in i absurdum om att hon inte tar knark, och i nästa andetag ber följare att sälja receptbelagda starka smärtstillande till henne (Typerna OXY och Tramadol)

Sen har hon suttit live och noddat och sluddrar. Andra gånger har hon lämnar liven med mikrofonen på när hon går in på toaletten och gör vad som låter som snortar, sen är hon snuvig med diverse bortförklaringar. Hennes käft spottar ur sig tusen ord per minut men hon säger inget av substans.
Anekdotisk bevisföring visst, jag hade själv gärna sett fler screenprints och klipp länkas i tråden

För att inte glömma Jausses uttalande om att bumbi fick komma och hämta sina piller hos henne för annars slängde hon dom. 👍
Känns inte som en burk panodil är så jobbigt att hålla åt någon?

Sen den bruden Iveta eller vad hon hette, hon som är en av få som lyckats få sina cash tillbaka av dåren ni vet? Hon är/har själv varit aktiv och jag har Snackat även med henne, och frågade lite om dumbos missbruk.

”Jag vet inte vad hon petar i sig just nu, men förmodligen det gamla vanliga T och Oxy skulle jag tro om hon inte slutat. Pratar inte mer med henne”
fan lustigt att alla lyckas synka i sina vilda chansningar, oberoende av varandra. 🤭
2024-05-06, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Är det denna striptease som gjorde henne bannlyst på YT förra året?

https://archive.org/details/youtube-oMcV-3K-0zE

/AI
Hahaha vilken visuell upplevelse! Pepparsprej i ögonen släng dig i väggen! Det där var som att stirra med kikare in i solen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in