2024-05-05, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enid2
När sa hon det?
I en live för några dagar sedan.
2024-05-05, 22:06
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Som T2Frank nämnde, bevisen finns tror du mig inte ? Det bekommer mig inte så mycket då jag själv, och dom som håller på med att försöka få stopp på henne på riktigt
(om det finns några kvar som pallar ens, alla spyr på det aset nu och med all rätt. )

”Lägga ut något från alla mina kontakter?” Ursäkta mig frågan men är du dum i huvudet?
1. Aldrig i helvete
2. Jag har i början so gott som alltid i mina inlägg länkat både bevisen i sig eller länkat vidare till dom.🖕gav sen upp med det för att muppar som du inte kan använda sökfunktionen eller bläddra dig till svaret innan du antar.
3. Vem har sagt att majoriteten av bevisen som är av vikt finns i former av screenshot? Nu har du kollat chrippa dramat för mycket lille vän.
(Jag har umgänge utanför både teknik&sociala medier vi använder oss av den gamla konsten kallad talets funktion.)

Något jag älskar med alla dessa kritiker emot mig har oftast har dom enbart ett par inlägg bakom sig och relativa nya eller helt nya konton. Lustigt med sammanträffanden ellerhur?

Vart är Nationalteatern1? Den användaren hade huvudet på skaft.😂😂😂
Bumbi jag säger som din ”mamma” Carola sa ;
-”Du måste ha 2 hjärnceller kvar i huvudet, och båda slåss om vem som ska få vara kvar.”
Ett värdelöst ”skämt” ”punchline” men nör det riktas mot dig faller det naturligt på plats.

”Mamma Carola” du hade rätt om dumbi när du sa så. 🤭🖕🏻

Okej, så det ”enda” beviset är att hon enligt dig sitter ”hög” och hon en gång visade upp en påse med tabletter?

Jag är inte emot dig, jag efterfrågar bara mer bevis än så. Man kan tycka mycket, men sitter man på så mycket information som du säger dig göra kan man väl åtminstone backa upp det man snackar om. Men vad vet jag, jag är ju tydligen Bumbian.
2024-05-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Okej, så det ”enda” beviset är att hon enligt dig sitter ”hög” och hon en gång visade upp en påse med tabletter?

Jag är inte emot dig, jag efterfrågar bara mer bevis än så. Man kan tycka mycket, men sitter man på så mycket information som du säger dig göra kan man väl åtminstone backa upp det man snackar om. Men vad vet jag, jag är ju tydligen Bumbian.
Man har tidigare sett henne påtagligt påverkad i lives (mindre på sistone), blir lite "vi som vet vi vet". Tror ingen orkar leta igenom bevisen i tråden för att visa en person som efterfrågar just det, men du kan göra det själv det finns här. Iof så brukar väl bilder som läggs upp försvinna automatiskt ganska så fort efter de har lagts upp?
2024-05-05, 22:16
Medlem
fanvadljustdetblevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Man har tidigare sett henne påtagligt påverkad i lives (mindre på sistone), blir lite "vi som vet vi vet". Tror ingen orkar leta igenom bevisen i tråden för att visa en person som efterfrågar just det, men du kan göra det själv det finns här. Iof så brukar väl bilder som läggs upp försvinna automatiskt ganska så fort efter de har lagts upp?

Jag skriver ju att jag förstår att hon sitter och är ”hög” ibland. Men Grisen säger att han vet vad hon tar, hur ofta, och att han har fått info om det. Bumbi nekar. Då efterfrågar jag mer bevis än så eftersom det verkar som han sitter på det. Gör han inte det kan han ju bara svara det istället för att gå på en harang om hur jag är Bumbian.
2024-05-05, 22:17
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:

Det finns ett gäng klipp på TikTok om de inte är bortplockade där hon bokstavligen sitter och noddar sönder på opiater.

Kollar knappt på Bumbi nuförtiden men har iallafall inte sett henne i det tillståndet på länge nu.

Nuförtiden när jag ser henne verkar hon typ tvärtom.

Totalt råspeedad sen om det beror på tabletter, pulver eller bara är Queen Brumbi som öser järnet har jag svårt att avgöra så det får vara osagt. 😁
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-05-05 kl. 22:24.
2024-05-05, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Då kan jag förtälja att Saga tycker Bumbi är helt bränd i huvudet. Så nu slipper du undra över det. 🙂
Det kan inte stämma, Bumbi säger ju att de var bästisar och hon ljuger aldrig 🤣🤣🤣 just det Bumbi nu är det exakt 2 veckor kvar tills du ska betala tillbaka alla du har lånat utav 🤑 känns skönt att veta att du alltid håller dina löften ❤ om du har glömt bort vilka som har lånat dig så kan du ju bara kolla swish-historiken så är det löst 🙂 du kan ju be Bent göra det så kan ju han betala dem, inga problem vettu.
2024-05-05, 23:00
Medlem
Citat:

Jag antar att du är en nybliven följare av Bumbi. Vi som följt henne en längre tid har ju hunnit se många saker som Grisen pratar om och behöver inte bevis. Tror vi är många som tröttnat på idioten, Dumbo alltså, och orkar inte rota fram gamla grejer för att övertyga dig. Du får själv rota runt i det massiva material som finns kring henne. Har du läst igenom den här tråden från sidan 1? Gör det, så kan vi snacka sedan 😂
2024-05-05, 23:15
Medlem
Von.griss avatar
Citat:

Nej inte endast p.g.a av det utan hennes egna uttalanden om att hon t.o.m såld piller till andra av sina vänner Hon varnade dom även innan dom va skitstarka ”knarkpiller” hon behövde ju pengar sa hon.

Att hon visar en 100box med oxy, det är inte en låda Ipren vi snackar om här. 😂
Att citodonen inte hjälper henne ”för det är skit svaga piller” jag behöver starkare (hennes egna ord)
Tyder på någon form av tolerans emot opiater, inte lustigt när man tuggar oxy för sin påhittade smärta.
”Ryggen gick av.”

Och där man såg att hon inte ens kunde vara så organiserad när det kommer till att trycka ut pix ur en karta, majoriteten av kartorna saknade flertal piller. Men hon hade bara tagit 1-2st och ville inte ha dom sen.
Resterande av den veckan vill jag minnas hon hade noddfest så måste varit någon av alla hennes andra personligheter som ville ha det för väck var hon på dom iallafall.

Herregud alltså vet även folk som är investerade i det här efterblivna hjärncellsslukande ”dramat” som har gått/går på opiater själva och gissa vad deras bedömning av det blir? Pundish…

Jag har fått bekräftat ifrån både en annan kund INKLUSIVE försäljaren själv, att dåren har varit där flertal gånger och kan ringa 10-15 gånger i rad om han/hon inte svarar direkt.
Hon kan spamm ringa på natten för att säga hon kommer dagen efter,( runt lunch) sen visar det sig vara runt 14-15 men iallafall. 🤭 jag bor i närområdet med ett väldigt stort kontaktnät över större delarna av Skåne och när jag blev investerad i detta så… you do the math.

Jag har även snackat i telefon med hennes syster vilket är lite av min ”Holy gral” i detta 😂👍
Har inte sagt till någon allt vi snackade om trots det hade varit smaskigt för tråden, så att jag måste lägga ut det jag sitter på stämmer inte. Och det är ett braaaaaa tag sen nu.
Jag vet det jag vet, vill folk välja att tro på en påtänd dåres försvarstal så är det upp till dom.

Jag och mina långa inlägg.

//🐷💋
2024-05-05, 23:26
Medlem
Ja jäklar alltså. Det finns många klassiska godbitar med Dumbo. Jag började följa henne januari 2023, precis när hon startat upp sin OF och sedan drog 450000 kr brutto under året. Och ÄNDÅ har hon kvar sin Försäkringskassa. Wow alltså.

På tal om Sara Botox, det är verkligen knäpptyst på den fronten. Jag minns inte ens när jag senast hörde Brumbo nämna syrran. Har Sara till sist verkligen lagt ned totalt.
2024-05-05, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Schizofreni, bipolär sjukdom och utvecklingsstörning sa hon och utvecklingsstörning är vad man numera kallar intellektuell funktionsnedsättning. Det är inte bara en ”omognad” liksom. Är det IF som åsyftas tillhör hon en personkrets i LSS och kan ansöka om sådana insatser. Men det bygger ju på frivillighet precis som godmanskap gör.

Ja det bygger på frivillighet att ansöka. Det är en rättighet att få om man efter utredning anser att man tillhör den personkrets.
Jobbar / jobbar inom LSS sedan 25 år tillbaka . Har en son med Downs Syndrom så jag vet .
Har haft många individer som " fallit mellan stolarna och som inte har haft ett tryggt och bra liv .
De själva el släkt har ansett att de inte behöver denna stöttning och de har placerats på en vanlig lägenhet och sedan söka ett " vanligt jobb .
Det har många ggr gått riktigt illa och när de kommit till oss så förstår man inte varför de ansökte om LSS .
Dessa människor blir ofta väldigt ensamma och det ser man ju tydligt på Bumbi .
Hon verkar ha svårt att hålla hygien , tvätt, städ .
Planera maten
Laga mat istället för chips och godis
Pengar behövs knappast någon förklaring varför ??
Sedan hennes funktionnedsättning har jag ingen aning om vad den innebär , men som snart 40 åring så är det omöjligt att inte se och höra att den ligger som på en tonårings mognad .
Hela hennes bostad skriker inredd av en tonåring .
Problem m förståelse, läs , skrivning och allmänbildning ligger nog också någonstans i papperen sedan hon blev utredd .
2024-05-06, 01:03
Medlem
"Det är typ som i 2a världskriget, inte 2a världskriget vad heter det nu igen, Star Wars" 🤣🤣🤣
2024-05-06, 01:08
Medlem
Det märks att cachen är slut nu, då följer mani i vanlig ordning. Spänn fast säkerhetsbältet nu åker vi!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in