Citat:
Ursprungligen postat av
fanvadljustdetblev
Okej, så det ”enda” beviset är att hon enligt dig sitter ”hög” och hon en gång visade upp en påse med tabletter?
Jag är inte emot dig, jag efterfrågar bara mer bevis än så. Man kan tycka mycket, men sitter man på så mycket information som du säger dig göra kan man väl åtminstone backa upp det man snackar om. Men vad vet jag, jag är ju tydligen Bumbian.
Nej inte endast p.g.a av det utan hennes egna uttalanden om att hon t.o.m såld piller till andra av sina vänner Hon varnade dom även innan dom va skitstarka ”knarkpiller” hon behövde ju pengar sa hon.
Att hon visar en 100box med oxy, det är inte en låda Ipren vi snackar om här. 😂
Att citodonen inte hjälper henne ”för det är skit svaga piller” jag behöver starkare (hennes egna ord)
Tyder på någon form av tolerans emot opiater, inte lustigt när man tuggar oxy för sin påhittade smärta.
”Ryggen gick av.”
Och där man såg att hon inte ens kunde vara så organiserad när det kommer till att trycka ut pix ur en karta, majoriteten av kartorna saknade flertal piller. Men hon hade bara tagit 1-2st och ville inte ha dom sen.
Resterande av den veckan vill jag minnas hon hade noddfest så måste varit någon av alla hennes andra personligheter som ville ha det för väck var hon på dom iallafall.
Herregud alltså vet även folk som är investerade i det här efterblivna hjärncellsslukande ”dramat” som har gått/går på opiater själva och gissa vad deras bedömning av det blir? Pundish…
Jag har fått bekräftat ifrån både en annan kund INKLUSIVE försäljaren själv, att dåren har varit där flertal gånger och kan ringa 10-15 gånger i rad om han/hon inte svarar direkt.
Hon kan spamm ringa på natten för att säga hon kommer dagen efter,( runt lunch) sen visar det sig vara runt 14-15 men iallafall. 🤭 jag bor i närområdet med ett väldigt stort kontaktnät över större delarna av Skåne och när jag blev investerad i detta så… you do the math.
Jag har även snackat i telefon med hennes syster vilket är lite av min ”Holy gral” i detta 😂👍
Har inte sagt till någon allt vi snackade om trots det hade varit smaskigt för tråden, så att jag måste lägga ut det jag sitter på stämmer inte. Och det är ett braaaaaa tag sen nu.
Jag vet det jag vet, vill folk välja att tro på en påtänd dåres försvarstal så är det upp till dom.
Jag och mina långa inlägg.
//🐷💋