2024-04-09, 11:35
Avslutad
Nu sitter Bumbi inne på Jojos live och lovar henne 1000 kr från hennes skattepengar som kommer ikväll… Alltså denna sjuka cirkus 🤡🤭🤯
2024-04-09, 11:44
Medlem
Så ligger vi i sängen och väntar på skattepengarna som ska komma till henne typ i går!
Hon har "shit to do" köpa lösögonfransar etc.

Skrattade ihjäl mig när jag såg klipp från i går där dom driver med henne i instagram chatten.

På Kontoutdraget man får i digitalabrevlådan står det *
* Beloppet sätts in på anmält utbetalningskonto inom en vecka den 6 april till fredag den 12 april blir ju en vecka bumbi!

Så Bumbi vi säger att du får dina pengar på fredag så slipper du vara orolig och vänta, du får träffa advokaten utan Marabou i fickan men framförallt inga nya lösögonfransar i morgon.
Osminkat är nya trenden i sommar har jag hört.

Ps. Bumbi har du kollat att du angett rätt bankkonto så ingen annan får pengarna?
Vore väl synd om förvaltaren Bengt får tag i dina skattepengar. Ds.

Best regards
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Och bumbi pratar ju om helt fel flicka också, hon vet mycket väl vem folk syftar på men spelar dum o pratar om någon annan. Ful är du men mig lurar du inte 😎
Jag såg nåt från hennes story på insta där hon försöker försvara det där med att få pengar av barn och då visar hon med knappt ett dygns mellanrum upp två personer med helt olika namn så jag misstänker att hon har nada koll.
2024-04-09, 11:49
Avslutad
De som fortsätter göda såna som B och j med Swish är nog i huvudsak två typer av människor. Dels de som av olika anledningar inte har förmågan att förstå innebörden av vad de gör, en del säkert med egen problematik av t ex IF eller problematik på autismspektrat som gör att de inte kan läsa av situationen utan bara ser en pratglad livlig tjej typ. Och dels de som mycket väl vet att de göder ett ohälsosamt leverne men älskar att följa dramat och gärna håller det vid liv, så gärna att det blir viktigare än såväl Bs mående som de andras.
2024-04-09, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKackerlacka
Nu sitter Bumbi inne på Jojos live och lovar henne 1000 kr från hennes skattepengar som kommer ikväll… Alltså denna sjuka cirkus 🤡🤭🤯

Och Bumbi är ju så otroligt dum i huvudet. Hörde henne sitta och vänta på skattepengars i morse. ”Nu är klockan 10.00. Fan! De har inte kommit. Ok. Jag känner på att de kommer 11.00.”

Din jävla idiot. Skatteverket meddelar att utbetalningarna göra 9–12 april. De kan lika gärna komma på fredag! Men du är så jävla speltorsk att du hänger på låset som en gravt alkoholiserad alkis utanför Systembolaget 10 minuter innan de öppnar.
2024-04-09, 11:56
Medlem
Nu hörde jag Bumbi undra varför skattepengarna inte kommer.

Bumbi, den jävla idiot. De betalas ut 9–12 april! Dina pengar kan lika gärna komma på fredag! Hur kan du inte förstå det?! Just det, du är ju utvecklingsstörd. Och det får man ju vara. Jag önskar bara att du inte snodde andras pengar. Och att du inte var så jävla otrevlig och dum i huvudet hela tiden.
2024-04-09, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Och Bumbi är ju så otroligt dum i huvudet. Hörde henne sitta och vänta på skattepengars i morse. ”Nu är klockan 10.00. Fan! De har inte kommit. Ok. Jag känner på att de kommer 11.00.”

Din jävla idiot. Skatteverket meddelar att utbetalningarna göra 9–12 april. De kan lika gärna komma på fredag! Men du är så jävla speltorsk att du hänger på låset som en gravt alkoholiserad alkis utanför Systembolaget 10 minuter innan de öppnar.
Före helgen körde hon dumförklarande och all härskartekniker man kan tänka sig mot alla som hänvisade till just 9-12 april för hon visste minsann att hon får den 6:e.
2024-04-09, 12:18
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuulululu1
Hon la nyss ut på Instagram att hon väntar på skattepengarna, och gnäller massa.
Hoppas fan dom kommer på Fredag 😂
Hoppas dom inte kommer alls..
2024-04-09, 12:37
Medlem
Hon var desperat i att få spela för dom för att förvaltare snart sätts in. Därför hon hade panik. Nu har hon fått pengarna iallafall
2024-04-09, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hon var desperat i att få spela för dom för att förvaltare snart sätts in. Därför hon hade panik. Nu har hon fått pengarna iallafall
Sätter 100 spänn på att allt spelas bort inom 30 min även de hundralappar hon skulle spara till mat och dokument till banken.
2024-04-09, 12:49
Medlem
Nu ska hon förlora sina skattepengar.

Bumbi, gissar att du läser detta i efterhand. Hur tycker du att det gick med dina skattepengar? Jag gissar att du hamnade på 0 kr. Har jag rätt? Time will tell.

Nu ska jag titta på medan du förlorar pengars
2024-04-09, 12:59
Medlem
3-2-1 buhu jag spelade bort alla pengarna buhu nu har jag inget att äta och inget internet buhu kan heller inte skicka in dokumenten till banken så jag får tillbaka mitt konto buhu 😪😪😪 kan någon låna mig 500 eller 20tusen ni får tillbaks den 19e eller nä just det ja då har du ju förvaltare din nolla plus att du varken kommer att betala Rikard 5000kr eller den 12 åriga flickan 400kr som du LOVAT! Din broar är totalbrända. Time did tell = FB hade rätt och du FEL FEL FEL!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in