Citat:
Ursprungligen postat av
ArtAbuse
Jag har sett henne både visa upp kartor med piller "för ryggen" och hört henne babbla in i absurdum om att hon inte tar knark, och i nästa andetag ber följare att sälja receptbelagda starka smärtstillande till henne (Typerna OXY och Tramadol)
Sen har hon suttit live och noddat och sluddrar. Andra gånger har hon lämnar liven med mikrofonen på när hon går in på toaletten och gör vad som låter som snortar, sen är hon snuvig med diverse bortförklaringar. Hennes käft spottar ur sig tusen ord per minut men hon säger inget av substans.
Anekdotisk bevisföring visst, jag hade själv gärna sett fler screenprints och klipp länkas i tråden
För att inte glömma Jausses uttalande om att bumbi fick komma och hämta sina piller hos henne för annars slängde hon dom. 👍
Känns inte som en burk panodil är så jobbigt att hålla åt någon?
Sen den bruden Iveta eller vad hon hette, hon som är en av få som lyckats få sina cash tillbaka av dåren ni vet? Hon är/har själv varit aktiv och jag har Snackat även med henne, och frågade lite om dumbos missbruk.
”Jag vet inte vad hon petar i sig just nu, men förmodligen det gamla vanliga T och Oxy skulle jag tro om hon inte slutat. Pratar inte mer med henne”
fan lustigt att alla lyckas synka i sina vilda chansningar, oberoende av varandra. 🤭