2024-07-11, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Fr att de har s lng halveringstid och r en diazepam vilket man anvnder till nedtrappning plus om du tit ngra st s fr du en naturlig nedtrappning eftersom det bryts ner s sakta det hade varit vrre om det varit en triazolobenzodiazepin d hade en nedtrappning hjlpt

Vad r halveringstiden d? Om man poppar tv fr att ebba ut CS rus lite kan man ta 2 nsta dag ocks sen dagen efter det osv
Citera
2024-07-11, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merklig
Vad r halveringstiden d? Om man poppar tv fr att ebba ut CS rus lite kan man ta 2 nsta dag ocks sen dagen efter det osv

Ja klart du kan fast halveringstid r hur lng tid det tar fr substansen att brytas ner s ju lngre halveringstid ju lngre rus fast fast det r ox beroende p hur hg affinitet det har p receptorerna det r lite olika saker som spelar in jag kan ta det bsta alternativet jag vet det var phenazepam som var duktigt starkt med lng halveringstid nr det kom 2008-2009 p rc marknaden kom det i rent pulver och p den tiden var det verkligen rent och det rckte med 1-3mg fr en stark dos men folk hade inte vg d som nu s vi tog lite lite p en kniv spets fast det var minst 30mg och vi var borta i flera dagar p det minns jag tappade en vecka p bara liten knivspets men det beror p den lnga halveringstiden och hga affinitet det hade p receptorerna sen kom flubromazepam som var liknade bara det att man inte fick minnesluckor p det och 16-32mg satt i bttre dager efter n nr man tog det samma dag fast det slog p s sakta vilket phenazepam ox gjorde men det beror p att det r lng halveringstid r det kort halveringstid som alprazolam s kickar det in fort med full effekt och detta Difludiazepam har ox lng halveringstid med lite bttre affinitet n vanliga diazepam s man kan knna om man tar det dagliga det har ingen effekt men det har det och du kan ta tv om dagen det r lugnt fast 3-4 dagen kan det uppst minnesluckor s ta 2-3st dag ett fr bsta resultat sen 1st kanske tv dagen efter fast efter det rcker det nog med 1st ngra dagar s det hinner g ut lite hoppas du frstr bttre nu
Citera
2024-07-11, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Ja klart du kan fast halveringstid r hur lng tid det tar fr substansen att brytas ner s ju lngre halveringstid ju lngre rus fast fast det r ox beroende p hur hg affinitet det har p receptorerna det r lite olika saker som spelar in jag kan ta det bsta alternativet jag vet det var phenazepam som var duktigt starkt med lng halveringstid nr det kom 2008-2009 p rc marknaden kom det i rent pulver och p den tiden var det verkligen rent och det rckte med 1-3mg fr en stark dos men folk hade inte vg d som nu s vi tog lite lite p en kniv spets fast det var minst 30mg och vi var borta i flera dagar p det minns jag tappade en vecka p bara liten knivspets men det beror p den lnga halveringstiden och hga affinitet det hade p receptorerna sen kom flubromazepam som var liknade bara det att man inte fick minnesluckor p det och 16-32mg satt i bttre dager efter n nr man tog det samma dag fast det slog p s sakta vilket phenazepam ox gjorde men det beror p att det r lng halveringstid r det kort halveringstid som alprazolam s kickar det in fort med full effekt och detta Difludiazepam har ox lng halveringstid med lite bttre affinitet n vanliga diazepam s man kan knna om man tar det dagliga det har ingen effekt men det har det och du kan ta tv om dagen det r lugnt fast 3-4 dagen kan det uppst minnesluckor s ta 2-3st dag ett fr bsta resultat sen 1st kanske tv dagen efter fast efter det rcker det nog med 1st ngra dagar s det hinner g ut lite hoppas du frstr bttre nu

Tack fr bra frklaring, tar en nr jag brjar pvracet sen en till tv timmar innan jag ska lgga mig + lttare smnmedel, kommer ihg frra veckan efter 3 dagar p det schemat men jag tog tv istllet fr en vid lggdags s knde jag mig lite veck allts benzad. Fattade sldrig varfr men nu har det gtt bra
Citera
2024-07-11, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merklig
Tack fr bra frklaring, tar en nr jag brjar pvracet sen en till tv timmar innan jag ska lgga mig + lttare smnmedel, kommer ihg frra veckan efter 3 dagar p det schemat men jag tog tv istllet fr en vid lggdags s knde jag mig lite veck allts benzad. Fattade sldrig varfr men nu har det gtt bra

Ja men tv behvs nog efter ett pv race jag brukade ta 3-4st frsta kvllen efter pv race eller ta en precis innan man brjar pv racet det funkade mycket mycket bttre d nr man var lite lugnare i nerverna jag fick mycket mera eufori d sen ta 1st till efter 6-8tim om det nu r denna eller diazepam fast det vet du bst men att en benzo lng halveringstid r bra d slipper man ta en nedtrappning eftert om man tagit ngra hundra st fast kr lite lungt om du ska gra det fast om jag frstr det rtt r det efter pv race och d funkar 2-3st innan man vill koppla ner hjrnan och nervsystemet.
Citera
2024-07-21, 06:48
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralyzed-ninja
Jag gick in och skulle lsa vad andra tyckte om de hr och sg de hr posterna, jag tog EN HALV igr och sov som en stock utan ngon nattlig ngest och jag kan omjligt se att ngot kkat 10-20st av de hr p en gng utan att knna ngot s jag hller med Fluclazolam 100%.

Bgge kontona r reggade samtidigt och skriver bgge kassa saker om produkterna s det r vl troligtvis ngon som r sur eller en konkurrent, kanske hyg**s ddsryck?

(Edit, sg precis att Hyg** inte lngre r uppe)

Jag tar vldigt illa vid mig vid vad du skriver.
Jag skrev en 100% rlig mening som innehll exakt vad dessa gav mig fr effekt.
Pga din kommentar bestllde jag ven nya fr att testa dem ocks, men nej dom var fortfarande helt vrdelsa p mig. Frsker dela med mig av mina erfarenheter hr, som vi gr p denna sidan och hjlper varandra s gillar inte att bli kallad lgnare eller att jag p ngot vis skulle frska snka nn slags konkurrens? Fr hela helvete detta var vl sitsa gngen jag yttrade mig d.
Tack hej stick o brinn!
Citera
2024-07-21, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Pga din kommentar bestllde jag ven nya fr att testa dem ocks, men nej dom var fortfarande helt vrdelsa p mig. Frsker dela med mig av mina erfarenheter hr, som vi gr p denna sidan och hjlper varandra s gillar inte att bli kallad lgnare eller att jag p ngot vis skulle frska snka nn slags konkurrens? Fr hela helvete detta var vl sitsa gngen jag yttrade mig d.
Tack hej stick o brinn!

Tror dig, som att Hygea skulle sitta och trashtalka andra sidor nr man inte uppdaterat lagret eller skickat frsndelser p flera mnader 😂 r nstan helt naiv till benzo och en tab gjorde mindre n min frskrivna dos av alimemazin fr smnen. Har noll frstelse hur rutinerade blir stekta ven om jag kan erknna att vissa tabs r ngot bttre n andra
Citera
2024-07-21, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Tack hej stick o brinn!
Jag har kpt 2 ggr, olika batchar o frsta va nstan verkningsls d den bara bet lite p ngesten ( vilket jag har 24/7 efter en hjrnskada) i vrigt noll bensoknsla.
2a sorten som r klverformade va mer potenta fast fortfarande mest aktiv p att minska just ngest, vilket jag personligen fredrar fr gillar inte att knna mig bensad o gra/sga och framfrallt kpa massa idiotiska saker😅
Citera
2024-08-01, 03:26
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Nu har det gtt i alla fall tv veckor sen intag och en kvll som denna nr adhd. Medicinen sltt fel och man ligger i ngest s saknar jag den lite men krvs s hga doser att det ekonomiskt inte r frsvarbart. S jag r snl och hrdar ngesten istllet
Citera
2024-08-06, 03:03
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Hade tta r drogfrihet och kan fortfarande bli varm i kroppen nr jag tnker p flubromazolam. Vilken jvla monster benzo det var, aldrig upplevt ngot liknande innan eller efter.

Jag gick np utredning nr jag tokknarkade Flubromazalom och jag hade ver Mensa resultat p alla kategorier utom nrminnet dr jag lg p 55 🤣 Lngt mer efterbliven n forest gump haha. n idag imponerad jag scorade en 55 p iq test.

Jag r inte den som ger sig s efter att pissat rent och gjort mig av med ppenvrden gav jag den en chans till. Tog 19 tabletter sublingualt och helvete vad det slog denna gng, kunde knappt g, pissa typ p mig och kunde inte prata med ngon dagen efter fr d hade jag blivit busted. Sov nstan tv dygn och var fortfarande mrkbart pverkad.
Tog 5 till tredje dagen nr jag vakna till och var jag mrkbart pverkad dagen efter det med men i den niv jag kunde skylla p annan medicin men close fucking call.

S denna funkar och r nog bttre i mycket mindre doser n jag tog. Men nr jag var torsk levde jag med ddsngest s benzo gav s mycket. Nu utan ngest s knns det helt meningslst knarka benzo man blir ju bara vck fast utan att mrka det och halveringstiden r ju monumental.

Om man r som mig och absolut inte kan bli pkommen r den livsfarlig fr efter ngon dag kommer du knna dig nykter men ragla och mumla som ett fyllo. Riktigt close call idag.

Det tog emot varenda instinkt och knsla i min kropp men jag spolade nu ner mina sista 150 tabletter i toaletten, annars hade jag provat igen och blivit pkommen.

NA hjrntvtten har slppt s jag vill inte vara absolutist lngre men min krlek till benzo r dd

Har du ngest s r denna skert jttebra i sm doser men smn tycker jag den r vrdels p. Ihop med min vanliga smnmedicin har den tom gett mig restless legs och ntter jag bara vridit mig och riktigt vndats.

S tillbaka till drogfriheten s lnge iaf tills det dyker upp en drog som r rolig p riktigt, tnk 3-,meo-pcp. Det var grejer det. Men kanske svr smygknarka den med 🤣 Men efter tta r s lngtar man lite efter ett K hl.

Ni fr vl ta bda mina recensioner med en nypa salt men detta r mina tv upplevelser
Hur bar du dig t fr att bli ngestfri?
Citera
2024-08-19, 14:51
Medlem
Senaste batchen riktigt bra, samt skickat inom 2dgr de senaste gngerna.

Mgot jag lagt mrke till r att frst kommer ngestlindringen och flera timmar senare trttheten. S funkar utmrkt, fr mig iaf, att ta runt lunch utan att trttheten kommer frens mot kvllen.

Tycker ven senaste batchen r bttre n diazepam. Vet inte vilken styrka de r p men tv rcker med tv diflu, diazepam behvs minst 4x5mg fr att ta bort ngesten.
Citera
2024-08-19, 18:11
Ngon som vet hur lng halveringstid det r p dessa?
Citera
2024-08-19, 20:21
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensorry
Ngon som vet hur lng halveringstid det r p dessa?

Strax ver vanlig Diazepam tror jag att jag lste tidigare i trden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in