Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-16, 09:17
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Fast nu sa hon ju "biceps" 26 ggr...det är svårt att komma runt.

Ja det är lustigt, jag uppfattade det inte så. Tittade på hennes biceps, tänkte på hennes yrke som ambulanssjukvårdare och att hon nog verkligen behöver dom i sitt jobb, kände hennes glädje och stolthet, tyckte bicepsen var fina osv osv så antalet gånger hon sa det har jag ingen aning om faktiskt.
2024-04-16, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ja det är lustigt, jag uppfattade det inte så. Tittade på hennes biceps, tänkte på hennes yrke som ambulanssjukvårdare och att hon nog verkligen behöver dom i sitt jobb, kände hennes glädje och stolthet, tyckte bicepsen var fina osv osv så antalet gånger hon sa det har jag ingen aning om faktiskt.
..hon hade tränat biceps " i 20 år".
2024-04-16, 09:37
Medlem
fonders avatar
Mark Bannon "har aldrig tittat på Robinson och visste inte ens vad en pakt är för något!". Jojo, det var därför han fick sju olika färger i ansiktet sekunden han läste Ci: s namn. Skitstövel.
2024-04-16, 10:32
Medlem
DoktorNos avatar
De skulle ha en strand dit alla som ger upp och hoppar av får tillbringa tiden tills finalen av Robinson är avklarad.
2024-04-16, 12:03
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Tror Karin slog personligt rekord i Robinson genom hennes biceps minst 1miljard ggr i en o samma program. Snacka om söndertjatat! För övrigt hoppas jag att hon inte vinner Robinson.

Men herregud, du fattar väl att det var klippt/redigerat med flit av produktionen? De ”loopade” det hon sa flera gånger efter varann för att det skulle bli kul.
2024-04-16, 12:08
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Nästa avsnitt ligger uppe hos Dreamfilm om man är okej med fulstream (FB) Den enda tråden där vi tipsar om gratis streamingtjänster som är uppe och fungerar

Jag får inte fram ett skit inne på dreamfilms.
2024-04-16, 12:54
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Fredrik verkar inte vara en elak person utan ganska snäll och trevlig, om än lite dum och med ett uppblåst ego.
Han och Rooble leker sig igenom Robinson typ.
Tycker de på ett sätt är mer sympatiska än deras hatare som Mark som verkar outgrundligt arg på dem för att de inte gjorde någonting och låg på stranden som sälar och till viss del Pelle när han snackar om att han hoppas Lag Nord byts ut så han inte bli uttråkad o.s.v.
Det kan man tycka. Jag tycker att framför allt Fredrik varit pinsam från dag ett med sina uttalanden, och fortsätter leverera pinsamheter. Nu när han ”lagt sig” mot Pål vill han ge upp och åka hem. Som ett argt barn som välter schackbrädet efter förlust. Var är kämparglöden?
2024-04-16, 12:54
Medlem
johnjozefssons avatar
Tjockis-Simone är verkligen värdelös. Hon förlorade direkt första tävlingen i gränslandet. Jävla fetto!
2024-04-16, 13:00
Medlem
JabbatheSkurt1312s avatar
Tål att sägas igen men fy faaan vad tradigt med människor som rapar nonstop under förra veckor hur jävla bra dom är på allt, har förklaringar till allt och sen hoppar av vid minsta motgång.
Tomma tunnor skramlar verkligen högst.

Syftar främst på Fredrik och Charlotta.
Hanna bryr jag mig inte om. Hon har inte spenderat sin tid där med att gagga hur jävla bäst hon är. Trist att hon hoppar av, men förståeligt om hon pajjade sin uppvärming inför Robinson och måste få dropp.

Var är alla übermensch-onanister som ständigt klagar på invandrares deltagande, men två pursvenskar som visar de absoluta sämsta av mänskligt beteende? Ingen hjärnröta till gagg där nä.

Jag tror inte Fredrik har någon diagnos, utan bara en osäkerhet som kanaliseras genom ett ständigt letande efter bekräftelse.
Bra självförtroende, dålig självkänsla brukar oftast producera sånt beteende. Och såklart en gnutta bristande självinsikt.
2024-04-16, 13:01
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Du tycker alltså att pundarn har fin kropp och snygga tatueringar? Han ser fördjävlig ut och dessutom misstänker jag att han har bröstinplantat. Att Fredrik har en snygg tatuering gäller och väldigt fräsch kropp. Pundarn ser stor och klumpig ut. Ful också.

Efter att ha sträckläst några sidor så kan man inte ha missat dina idiotiska inlägg. Minst en varning av moderatorn vore på sin plats.
Du mår uppenbarligen dåligt med dig själv, kanske av dålig självkänsla, vem vet av vad.

När säsongen som Alex var med i gick på tv så skrev andra avundsjuka i flashbacktråden då. Och också var avis på hans kalas bröst som förmodligen är större än dina själv. Hahah.

Alex bänkpressar med enkelhet 200 kg, därför är hans bröst saftiga, hans bröst ser ut som andra muskulösa fitnessprofilers. Nu vet du.
2024-04-16, 13:02
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Vad ser du hos pundaren? Tycker det är passande att en gammal strippa tävlar mot en narkoman. Skräpmänniskor.
Det är ganska uppenbart att den enda anledningen till att du skriver i den här tråden är för att smutskasta Alex.
2024-04-16, 13:12
Medlem
Bakarettans avatar
Vilken dubbelmoral det förekommer i tråden. Här spys det tonvis med galla över Fredrik, Rooble, Charlotta och Simone. Visst, de är inte de skarpaste knivarna i lådan vilket de tydligt har bevisat i synkarna och på tävlingar. Att folk irriterar sej på dem är fullt förståeligt.
De har gjort bort sej otroligt mycket genom sitt klumpiga sätt att vara.
Alex däremot framställer sej själv framför kameran som en ödmjuk, klok, snäll, sympatisk person. Han gör det på ett väldigt raffinerat sätt. Eller?
Som t ex när han
ber om "ursäkt" i örådsduellen för han kommer minsann klå varenda en. Gjorde han det?
Ni i tråden som tycker att jag är en usel människa...sopa rent framför er egna dörr innan ni gör personliga påhopp.
Tack för ordet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in