Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-15, 12:35
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Finns det någon kassare människa än Fredrik? Han skryter hejdlöst innan varje tävling, trots att han nästan alltid underpresterar. Förlorar han beror det på omständigheterna. Det var någon annan i laget som ställde till det, alla vet att jag är bäst på allt förutom just den här specifika grenen som produktionen valde, osv. Eller som igår, jag la mig för att Pål varit skadad en gång, men så såg man såklart på hans ansikte hur fruktansvärt besviken han var. Precis som barn beter sig, vägrar medge minsta svaghet eller visa någon som helst respekt eller ödmjukhet.

Samma sak med Rooble såklart. Han blir besviken på sitt lag men riktar sällan någon kritik mot sig själv eller Fredrik. Det snälla spelet är över, han vill gå tillbaka till att manipulera. För det gick ju bra den enda gången de antog att alla andra var dumma i huvudet och försökte sig på en pakt. Det var inte så att det slutade med att deras egen paktkompis röstades ut?

Det finns dock ett alternativ de glömt; att faktiskt bry sig om sitt lag på riktigt och skapa en genuin laganda. Det sociala samspelet och tävlingsresultaten ingår liksom i det individuella spelet. Man blir inte populär av att kasta sitt eget lag under bussen.

Det mest förvånande är att alla går på Fredriks skitsnack. När han leker nallebjörn glömmer tjejerna plötsligt att han bara häromdagen var världens största manschauvinist. Till och med Pelle, den mest intelligente av de alla, verkade gå på det till viss del. Det tyder ju ändå på en god skådespelare, möjligen en sociopat? Ärketöntar är både Fredrik och Rooble i alla fall.
2024-04-15, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mag4ever
Du kan ju också låta bli att läsa i den här tråden...?
Själv tycker jag det spoilas för lite!
Jag läser tråden och det är därför jag betalar 59 kronor en månad för plus för att slippa oönskade inlägg. Vad är det du inte förstår? Vill du veta slutet när du börjar titta på en film? Alla har inte plus och ska dom då inte kunna gå in i tråden?
2024-04-15, 13:14
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Finns det någon kassare människa än Fredrik? Han skryter hejdlöst innan varje tävling, trots att han nästan alltid underpresterar. Förlorar han beror det på omständigheterna. Det var någon annan i laget som ställde till det, alla vet att jag är bäst på allt förutom just den här specifika grenen som produktionen valde, osv. Eller som igår, jag la mig för att Pål varit skadad en gång, men så såg man såklart på hans ansikte hur fruktansvärt besviken han var. Precis som barn beter sig, vägrar medge minsta svaghet eller visa någon som helst respekt eller ödmjukhet.

Samma sak med Rooble såklart. Han blir besviken på sitt lag men riktar sällan någon kritik mot sig själv eller Fredrik. Det snälla spelet är över, han vill gå tillbaka till att manipulera. För det gick ju bra den enda gången de antog att alla andra var dumma i huvudet och försökte sig på en pakt. Det var inte så att det slutade med att deras egen paktkompis röstades ut?

Det finns dock ett alternativ de glömt; att faktiskt bry sig om sitt lag på riktigt och skapa en genuin laganda. Det sociala samspelet och tävlingsresultaten ingår liksom i det individuella spelet. Man blir inte populär av att kasta sitt eget lag under bussen.

Det mest förvånande är att alla går på Fredriks skitsnack. När han leker nallebjörn glömmer tjejerna plötsligt att han bara häromdagen var världens största manschauvinist. Till och med Pelle, den mest intelligente av de alla, verkade gå på det till viss del. Det tyder ju ändå på en god skådespelare, möjligen en sociopat? Ärketöntar är både Fredrik och Rooble i alla fall.

Fredrik verkar inte vara en elak person utan ganska snäll och trevlig, om än lite dum och med ett uppblåst ego.
Han och Rooble leker sig igenom Robinson typ.
Tycker de på ett sätt är mer sympatiska än deras hatare som Mark som verkar outgrundligt arg på dem för att de inte gjorde någonting och låg på stranden som sälar och till viss del Pelle när han snackar om att han hoppas Lag Nord byts ut så han inte bli uttråkad o.s.v.
2024-04-15, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Måste ge Fredrik beröm för snygg kropp och tatuering i lagom dos. Pundis ser ännu mer luggsliten och ful ut när dom är bredvid varandra. Klottret liknar nåt amatörmässigt alster och mest kludd. Hemskt.

Nä håller inte med. Inget fel på Fredriks kropp men hans fejs påminner om Charles Manson och han beter sej lika sjukt. Alex kropp är jättesnygg nu när pluffset är borta och det är inga fel på tatueringarna. Passar hans kropp.
Tycker synd om honom som hamnade i gränslandet igen med dessa jävla gnällspikar.
2024-04-15, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Nä håller inte med. Inget fel på Fredriks kropp men hans fejs påminner om Charles Manson och han beter sej lika sjukt. Alex kropp är jättesnygg nu när pluffset är borta och det är inga fel på tatueringarna. Passar hans kropp.
Tycker synd om honom som hamnade i gränslandet igen med dessa jävla gnällspikar.
Du tycker alltså att pundarn har fin kropp och snygga tatueringar? Han ser fördjävlig ut och dessutom misstänker jag att han har bröstinplantat. Att Fredrik har en snygg tatuering gäller och väldigt fräsch kropp. Pundarn ser stor och klumpig ut. Ful också.
Senast redigerad av Vipan 2024-04-15 kl. 14:15.
2024-04-15, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
2024-04-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli
Läser jag dina tolkningar, så är jag helt säker på att du och jag skulle hatat varandra om vi var med i Robinson. Mark kan ju vara den mest sympatiske deltagare jag har sett i någon säsong av Robinson och Pelle irriterade sig på lag Nords osympatiska uppförande vid tävlingarna.
2024-04-15, 14:43
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Du tycker alltså att pundarn har fin kropp och snygga tatueringar? Han ser fördjävlig ut och dessutom misstänker jag att han har bröstinplantat. Att Fredrik har en snygg tatuering gäller och väldigt fräsch kropp. Pundarn ser stor och klumpig ut. Ful också.

Tror att vi förstår efter 300 inlägg att du inte gillar Alex, har det hänt nåt personligt mellan er i verkliga livet?, finns massor av personer jag inte gillar i årets Robinsson men det räcker nog att skriva det ett par gånger.
2024-04-15, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Tror att vi förstår efter 300 inlägg att du inte gillar Alex, har det hänt nåt personligt mellan er i verkliga livet?, finns massor av personer jag inte gillar i årets Robinsson men det räcker nog att skriva det ett par gånger.
Men det går bra att hata Fredrik och några av dom andra. Ja, jag tycker inte en gammal heronist har där att göra och hela karln liknar ett missfoster. Lägg dig inte i vad jag tycker och sen får du gulla hur mycket du vill själv med monstret. Jag kan skriva 300 ggr till om hur jag äcklas av din hero(nist). Såna som Pelle m.fl är värdiga att vinna. Speciellt Pelle.
Senast redigerad av Vipan 2024-04-15 kl. 14:56.
2024-04-15, 14:55
Medlem
Citat:
Dp
Senast redigerad av Vipan 2024-04-15 kl. 14:58.
2024-04-15, 15:03
Medlem
Citat:
Sköt dig själv och dessutom behöver du inte räkna och läsa mina inlägg. Varför jag avskyr heronister beror på att samtliga såna är avskum.
2024-04-15, 15:03
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Men det går bra att hata Fredrik och några av dom andra. Ja, jag tycker inte en gammal heronist har där att göra och hela karln liknar ett missfoster. Lägg dig inte i vad jag tycker och sen får du gulla hur mycket du vill själv med monstret. Jag kan skriva 300 ggr till om hur jag äcklas av din hero(nist). Såna som Pelle m.fl är värdiga att vinna. Speciellt Pelle.

Du får gärna spy ut ditt hat mot Alex, och andra skribenter mot mig jag bryr mig faktiskt inte, Sen vet jag inte när Alex vart min heronist ?, tycker personligen själv precis som dig att Pelle är grym och skulle absolut kunna vara en värdig vinnare. Men självklart får du skriva 3000 gånger att du inte gillar Alex

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in