Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-16, 13:28
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Dina uppfattningar är dock jävligt otrevliga och pubertala . Har svårt att se en vuxen person vara så empatilös att den vägrar ge en som verkligen vänt på sitt liv en 2a chans. Vidrigt är det faktiskt
Tja jag är mycket men absolut inte empatilös. Jag tycker bara inte om Alex. Är jag vidrig? Ja det kanske jag är.
Jag gillar förövrigt Mark. Vad tycker du om honom?
2024-04-16, 13:33
Medlem
johnjozefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Tja jag är mycket men absolut inte empatilös. Jag tycker bara inte om Alex. Är jag vidrig? Ja det kanske jag är.
Jag gillar förövrigt Mark. Vad tycker du om honom?

Jag tycker kanske han är bra. Jag kollar mycket på TV.
2024-04-16, 13:40
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
Jag tycker kanske han är bra. Jag kollar mycket på TV.
Pelle & Gustav i Syd är också väldigt smarta killar. Eller vad tycker du?
2024-04-16, 13:44
Medlem
johnjozefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Pelle & Gustav i Syd är också väldigt smarta killar. Eller vad tycker du?

Gustav är jobbig att lyssna på, låter lite som ett fruntimmer. Rätt mycket mellanmjölk i den grabben, ingen man alls.
Pelle är en slug liten homosexuell gosse. Säkert trång och härlig.

Vad tycker du om dom?
2024-04-16, 13:45
Medlem
Citat:
Tjockis-Simone är verkligen värdelös. Hon förlorade direkt första tävlingen i gränslandet. Jävla fetto!
Jag tycker att det är lite överraskande att hon har varit med hela säsongen utan att man ens har fått en skymt av "världsdelarna" som hon har under tröjan. Jag trodde att poängen var att de skulle köra en tävling med gyttjebrottning eller liknande vid någon tidpunkt.
2024-04-16, 13:48
Medlem
johnjozefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Jag tycker att det är lite överraskande att hon har varit med hela säsongen utan att man ens har fått en skymt av "världsdelarna" som hon har under tröjan. Jag trodde att poängen var att de skulle köra en tävling med gyttjebrottning eller liknande vid någon tidpunkt.

Ja, i brottning kan hon bokstavligen krossa sin motståndare.
Hon kommer åka ut i gränslandet dock tror jag, och förlora sin chans att vinna Robinson.
2024-04-16, 13:50
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Det är ganska uppenbart att den enda anledningen till att du skriver i den här tråden är för att smutskasta Alex.
Precis. Och ni andra smutskastar Simone,Charlotta, Hanna, Fredrik mfl., och kallar dom allt från Anna Book till bögar och fan vet allt. Ni vurmar för och ser dock upp till en gammal sunkig knarkare,.. Jag föredrar meriter som intelligens vilket är en bristvara både här och där. Läs inte tråden om du mår så förbannat dåligt!!
Senast redigerad av Vipan 2024-04-16 kl. 14:06.
2024-04-16, 14:12
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Det var ett jävla tjat på dig. Tänk att hitta så mycket fel på en person.
Har du inget annat att älta om? Du förstör hela denna tråden med ditt hat och tjat.
Folk kan faktiskt bättra sig.
Eller ska tex dömd person vara dömd för alltid.
Jag vill inte göra dig besviken men jag tror att den gamla stofilen tyvärr är impotent efter alla otillåtna medel. Men han kanske är kramgo?
Senast redigerad av Vipan 2024-04-16 kl. 14:32.
2024-04-16, 14:19
Medlem
Jag har funderat på Hannas avhopp och det är ytterligare en "fjäder i hatten" för den här inkompetenta produktionen.

1. De har inte informerat deltagarna och hur de ska förbereda sig för säsongen, och kanske speciellt hur de INTE ska förbereda sig, dvs svälta sig själva i direkt anslutning till att de reser iväg.

2. De har inte informerat om vilka vaccin deltagarna bör ta och kontrollerat om det stämmer, vilket innebar att en deltagare fick åka hem mitt i den här säsongen.

3. De har inte ens informerat om vilka grundläggande regler som gäller för lägren, vilket var tydligt då några deltagare stal en immunitetsidol och slängde ut den i djungeln eftersom "ingen hade sagt att det var mot reglerna".

4. De har köpt in en internationell franchise men följer inte alls reglerna som i de andra längderna utan hittar på helt egna där de produktionsstyr allt och halva programmet handlar om eviga dueller där folk åker in och ut och ett gränsland där det inte händer nånting och som ingen vill se. Det går knappt att bli hemröstad under hela säsongen så det är noll spänning och åker någon hem så är det för att de hoppar av... fram tills det är finalvecka då allt handlar om fysiska utmaningar och de som inte hanterar det är chanslösa ändå. Vilket de har varit från första början.

Listan kan göras längre om man vill men det är svårt att förklara vilken missad möjlighet det är med Robinson i Sverige år 2024. Det hade kunnat vara en bra realityshow med 24 deltagarna i två lag med ett dussin spelare i varje där de har en pristävling och en immunitetstävling varje vecka och strategiskt röstar hem varandra en i taget istället för att underhållningen ska handla om att casta en hög med narcissistiska klappmongon som borde varit med i Farmen istället.

De deltagare som stör mig mest är de som upprepade gånger uttalar att de "inte är där för att tävla" eller "inte är där för att spela spelet" som Zayera Khan eller Lasse Kofot. Jag ser gärna stora åldersskillnader och att det handlar mindre om fysiska utmaningar men de borde ha sållats bort i castingen.
2024-04-16, 14:30
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Efter att ha sträckläst några sidor så kan man inte ha missat dina idiotiska inlägg. Minst en varning av moderatorn vore på sin plats.
Du mår uppenbarligen dåligt med dig själv, kanske av dålig självkänsla, vem vet av vad.

När säsongen som Alex var med i gick på tv så skrev andra avundsjuka i flashbacktråden då. Och också var avis på hans kalas bröst som förmodligen är större än dina själv. Hahah.

Alex bänkpressar med enkelhet 200 kg, därför är hansbröst saftiga,[ hans bröst ser ut som andra muskulösa fitnessprofilers. Nu vet du.
Saftiga brösten! Jag fattar.
2024-04-16, 14:47
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Gustav är jobbig att lyssna på, låter lite som ett fruntimmer. Rätt mycket mellanmjölk i den grabben, ingen man alls.
Pelle är en slug liten homosexuell gosse. Säkert trång och härlig.

Vad tycker du om dom?
Pelle må vara bög men jag gillar hans smarthet och tänk. Gustav är för mej en genomsnäll och trevlig man i sina bästa år.
Vad tycker du om Marcus och Pål och Lars?
2024-04-16, 15:10
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Precis. Och ni andra smutskastar Simone,Charlotta, Hanna, Fredrik mfl., och kallar dom allt från Anna Book till bögar och fan vet allt. Ni vurmar för och ser dock upp till en gammal sunkig knarkare,.. Jag föredrar meriter som intelligens vilket är en bristvara både här och där. Läs inte tråden om du mår så förbannat dåligt!!

Ja här är det inte du som har intelligens.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in