Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-26, 20:50
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadoX
Känns som Pål inte har alla indianer i kanoten. Har vi någon diagnos på honom?
Damp möjligtvis med en touch av adhd, autism & aspergers.
2024-04-26, 21:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Damp möjligtvis med en touch av adhd, autism & aspergers.
Jag tror dock att Pål kan överraska och förmodligen har han både pannben och vad som krävs fysiskt. Skulle i alla fall inte förvåna. Plankan kan vara hans grej samt pussel?
2024-04-26, 22:21
Medlem
Ut med samtliga brudar i Nord, orkar inte med dom! Jag hoppas verkligen att Mark vinner, alternativt Alexander.
2024-04-26, 23:22
Medlem
Alma är nog en npc det låter som att allt hon säger är meningar som hon hört sin mamma eller mormor säga
2024-04-27, 10:41
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Förmodligen är det Pelles plan att Ci och Karin skulle genomföra en uppenbar läggmatch i Robinsontävlingen, de vill få ut en stark spelare från det egna laget innan sammanslagningen. Det ska bli intressant att se om det är Mark eller Marcus de har siktat in sig på.

Ingen kan ha så dålig balans som Karin, och Ci försökte inte ens träffa motståndarna med sin säck, hon föste den kraftlöst och missade hela tiden. Hon var dessutom snabb att anmäla sig frivillig till uppdraget, smart drag där…
Jag är tveksam då numerärt överläge till sammanslagningen är bra att ha. Har du rätt så ryker Marcus eller han ryker i alla fall.
2024-04-27, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag är tveksam då numerärt överläge till sammanslagningen är bra att ha. Har du rätt så ryker Marcus eller han ryker i alla fall.

Precis. Ingen i laget hade någon fördel av läggmatch. Verkligen inte Ci som är i stort behov av alllianser och riskerar bli utröstad varje gång det är öråd. Även om några vill ha ut Marcus så ville de ännu hellre vinna och ha ut någon i andra laget
2024-04-27, 12:11
Medlem
catos avatar
Hoppas Alexander eller Mark vinner, ev Gustav. Pelle blrjar bli lite för mycket intrigmakare. Tror inte det var en läggmatch, Karin är klappkass.
2024-04-27, 15:01
Medlem
TheGhostLords avatar
TV4 borde ha ett andra Gränsland! När nån hoppar av av "personliga själ" så kan personen få komma tillbaka, eller i alla fall få ta platsen i Gränslandet.

Nu är Alex ensam i Gränslandet när de borde va 3 personer där. Undra hur Pontus känner när han tittar på det här...
2024-04-27, 15:03
Medlem
TheGhostLords avatar
En bra sak med tjej-kille lagen i början är att tjejerna grälade med varandra så mycket att INGEN har nämnt en "tjejpakt" än så länge. Annars brukar det talas om en tjejpakt i sammanslagningen så "en tjej kan vinna".

Själv tycker jag att en "gay kan vinna" då jag hejjar på Pelle mest, och även hejar på Pål som jag misstänker är LGBT person också. Om man argumenterar för att en tjej ska vinna kan man väl vara ännu mer PK och hävda att det är dags för en öppen LGBT persons tur? Zayera kanske?
2024-04-27, 17:33
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
TV4 borde ha ett andra Gränsland! När nån hoppar av av "personliga själ" så kan personen få komma tillbaka, eller i alla fall få ta platsen i Gränslandet.

Nästa år får dom hålla skiten på en riktig ö, inte en halvö som i år. Så dom inte KAN hoppa av för dom saknar sitt marsvin eller vad det nu är. Då blir det Robinson på riktigt
2024-04-27, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
En bra sak med tjej-kille lagen i början är att tjejerna grälade med varandra så mycket att INGEN har nämnt en "tjejpakt" än så länge. Annars brukar det talas om en tjejpakt i sammanslagningen så "en tjej kan vinna".

Själv tycker jag att en "gay kan vinna" då jag hejjar på Pelle mest, och även hejar på Pål som jag misstänker är LGBT person också. Om man argumenterar för att en tjej ska vinna kan man väl vara ännu mer PK och hävda att det är dags för en öppen LGBT persons tur? Zayera kanske?

Pelle har väl flickvän? Men fattar precis varför du nämner honom
2024-04-27, 20:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Och att inte Karin ställer sin plats till förfogande och ber dem rösta på henne efter sin fruktansvärt usla insats säger också ganska mycket om henne som person. JAg hade aldrig satt mitt lag på pottan sådär och inte tagit konsekvenserna av det.

Jag håller verkligen med dig. Sedan funderar jag lite på - vad HAR hon bidragit med till Lag Syd? Totalt sett ... inte mycket.

Ditt andra inlägg ovanför detta, är något som jag också funderar över dvs vad tänker Produktionen om det hela? Tycker INTE de har gjort det bra vad gäller Gränslandet och dess tävlingar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in