Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-16, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Du tycker alltså att pundarn har fin kropp och snygga tatueringar? Han ser fördjävlig ut och dessutom misstänker jag att han har bröstinplantat. Att Fredrik har en snygg tatuering gäller och väldigt fräsch kropp. Pundarn ser stor och klumpig ut. Ful också.
Det är din åsikt, inte min och vi lär inte komma överens där.
Fredriks överkropp är fin och tatueringen likaså, men han har en så vidrig personlighet så det spelar liksom ingen roll. Charles Manson, noll nallebjörn. Vilket fjant.
Alex upplever jag mer ödmjuk, han har levt ett hårt liv men överlevt. Han passar i sina tatueringar!
2024-04-16, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Läser jag dina tolkningar, så är jag helt säker på att du och jag skulle hatat varandra om vi var med i Robinson. Mark kan ju vara den mest sympatiske deltagare jag har sett i någon säsong av Robinson och Pelle irriterade sig på lag Nords osympatiska uppförande vid tävlingarna.
Möjligt att vi skulle hata varann. Jag gillar både Mark och Pelle. Jag gillar även Olivia faktiskt. Karin är jätteduktig och stark men har lite svårt för den personligheten som produktionsbolaget valt att framhäva. Gustav och Markus är också ok.
2024-04-16, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Så du gillar söndertatuerade och anabolstinna fd pundare du? Ja smaken är ju som du vet... delad. Själv tycker jag Mark är en 100-poängare. Snygg, ödmjuk & klok.
Nej, det är väl inte de männen jag suktar efter, men det är heller inte lögnaktiga efterblivna personer som Fredrik. Kan inte ens förmå mej att kalla honom för man.
Jag känner inte Alex, har inte sett Robinson på evigheter så jag såg inte sist han var med. Har läst en del om honom nu att han varit grav missbrukare. Vilket är hemskt tragiskt. Han verkar ha tagit sej ur det tunga missbruket, ska man fortsätta spotta på en sån person då?
Säger ju mer om vilken usel människa du är.
2024-04-16, 08:21
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Typiskt att gamla knarkare blir religiösa. Du ska inte stjäla är nog budordet han brutit mest mot under alla år. Eller jobbade han och handlade heroin för avlöningen?
Det var ett jävla tjat på dig. Tänk att hitta så mycket fel på en person.
Har du inget annat att älta om? Du förstör hela denna tråden med ditt hat och tjat.
Folk kan faktiskt bättra sig.
Eller ska tex dömd person vara dömd för alltid.
2024-04-16, 08:43
Medlem
Inget fel på Alex. Verkar ödmjuk och det är väl jättebra att han lyckats trassla sig ur missbruket ? Håller på honom !
2024-04-16, 08:52
Medlem
fonders avatar
Så tillfredsställande att se lag Syd helt förlamade för en gångs skull och inte kunna bestämma över Ci. Jag vet att jag nu kommer få hela Flashback mot mig, men jag bryr mig icke, lag Syd består av ett gäng finslipade psykopater. Och jag vet att Mark är er allas älskling, men mig lurar han inte, han verkar vara sektledaren i gruppen även om man vid en första anblick kan tro att det är Pelle.

Alla blev röda, gula och blå av att det stod Ci på brevet. Så härligt!

Hoppas att någon främling ska komma in så småningom och vinna hela skiten, varken någon från Syd eller Nord.
2024-04-16, 08:52
Medlem
Tror Karin slog personligt rekord i Robinson genom hennes biceps minst 1miljard ggr i en o samma program. Snacka om söndertjatat! För övrigt hoppas jag att hon inte vinner Robinson.
2024-04-16, 08:56
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Tror Karin slog personligt rekord i Robinson genom hennes biceps minst 1miljard ggr i en o samma program. Snacka om söndertjatat! För övrigt hoppas jag att hon inte vinner Robinson.

För varje gång hon sa "mina biceps" blev det ännu tydligare vilken dålig självkänsla hon har (ett litet duktigt barn i en medelålders kvinnas kropp) och resultatet berodde endast på henne själv trots att de var tre som kämpade exakt lika mycket bara på olika sätt. Jag med, sorgligt om hon vinner.
2024-04-16, 09:04
Medlem
sirsia0s avatar
I Jantesverige får man inte vara bra, trivas med sin kropp och stå ut på nåt sätt och berömma sig själv (på ett icke-narcissistisk sätt då) för det väcker svår ångest hos dem med dålig självkänsla.

Syns så tydligt när man ondgör sig över just det hos deltagarna.
2024-04-16, 09:06
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22

Det var produktionen som valde att framställa henne så. Varför kan man undra...
2024-04-16, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Det var produktionen som valde att framställa henne så. Varför kan man undra...
Fast nu sa hon ju "biceps" 26 ggr...det är svårt att komma runt.
2024-04-16, 09:17
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Fast nu sa hon ju "biceps" 26 ggr...det är svårt att komma runt.

Ja det är lustigt, jag uppfattade det inte så. Tittade på hennes biceps, tänkte på hennes yrke som ambulanssjukvårdare och att hon nog verkligen behöver dom i sitt jobb, kände hennes glädje och stolthet, tyckte bicepsen var fina osv osv så antalet gånger hon sa det har jag ingen aning om faktiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in