2024-04-13, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Soffanloppan
Vet nån vem Niklas är? Om hon "vet om att han inte får ge så mycket" känns det ju som att det är någon med egna begränsningar. (förvaltare/föräldrar/diagnoser)
Jag har inte sett eller hört namnet i nåt sammanhang innan. Tydligen var det ”länge sen” hon bad honom om pengar senast, men det där med tidsbegrepp och sånt varierar ju i hennes värld. Där kan 2 veckor framåt vara ”om några dagar” och härom dagen kan vara ”förr i tiden för länge sen”.
2024-04-13, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchLT
Insåg nu att jag glömde skicka med en länk när jag skickade sist

https://delafil.se/5bee3c5b6a9d7891/Helsingborgs_TR_Ä_2187-24_Aktbil_16,_Åtagande_.pdf

Här framkommer det att de vill att den nya förvaltaren ska Sörja för person!
OM det blir så så skulle det ju vara fantastiskt och skapa mer möjligheter för förvaltaren!

Bumpar ett gammalt inlägg!

Du brukar ju ha bra koll på Bumbinyheter gällande tingsrätten. Har set satts något datum då förvaltarskapet ska avgöras?
2024-04-13, 21:16
Medlem
Nu i hennes live sitter hon och säger att hon ska vara spelfri en månad. (En månad i taget sa hon) och att hon vill nu att folk ska swisha så hon kan köpa mat och börja ta hand om sig själv för hon är så långt nere i skiten (sa hon själv).
Hon tänker börja ta hand om sig själv 🙃
Hur länge kommer detta hålla tro? 1 timme? En dag?

Jag gissar att imorgon så spelar hon igen 🥳
2024-04-13, 21:40
Medlem
DayNites avatar
Nu uppmanar Dumbi att Rickard att komma till Ängelholm och slåss med hennes komps Linus som bor 600 meter bort
Jossan har nu uppmanat Dumbi att inte betala sin skuld
äcklig kärring....lika äcklig som Emelie
2024-04-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paaws
Nu i hennes live sitter hon och säger att hon ska vara spelfri en månad. (En månad i taget sa hon) och att hon vill nu att folk ska swisha så hon kan köpa mat och börja ta hand om sig själv för hon är så långt nere i skiten (sa hon själv).
Hon tänker börja ta hand om sig själv 🙃
Hur länge kommer detta hålla tro? 1 timme? En dag?

Jag gissar att imorgon så spelar hon igen 🥳
Aa men bara om hon får 600kr annars ska hon fortsätta att spela 🤣
Och där kom det "JAG KOMMER INTE ATT KUNNA BETALA TILLBAKA TILL NÅGON" 🤷🏼‍♀️
2024-04-13, 21:48
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
"Nej så det kanske inte blir så jättemycke spel den här månaden så ni vet, eh inga lån heller utan ja ska leva på 3000 och det säger Josefin Det måste du klara dig på, du har haft- gått mycke pengar att leva på annars. Så nu får ja leva lite fattigt den här månan. Eh, Det ja kommer göra är att försöka spela för de sista pengarna ja har.. Å försöka vinna. Jag har endel ja e skyldig Ni vet vilka ni e, hoppas ni ser denna story för ja håller alltid va jag lovar.. Så, Ge mej några veckor så har vi löst det & Önska mig lycka till för 19:e kör vi! Och imorgon åker jag iväg till en hemlig stad, å spelar lite." 🤣

3000 är vad jag brukar ha kvar när allt är betalat och mat inhandlat. Och jag har även en son att försörja. Pengarna räcker gott och väl. 3000 i hennes ögon är ingenting. För mig är det massor.
Äckliga bumbi.
2024-04-13, 22:03
Medlem
DayNites avatar
dumhuvudet Dumbi kräver 600 kr idag, annars kommer hon fortsätta spela säger hon
finns inga gränser i dumhet, jag är så glad hon inte kommer föröka sig
jorden behöver inte en Dumbi, hon tillför absolut inget utan är en stor belastning för alla
2024-04-13, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
dumhuvudet Dumbi kräver 600 kr idag, annars kommer hon fortsätta spela säger hon
finns inga gränser i dumhet, jag är så glad hon inte kommer föröka sig
jorden behöver inte en Dumbi, hon tillför absolut inget utan är en stor belastning för alla
Och folk swishar som galningar
Ngn skrev ”140kr fick du ju nu, räcker väl till mat ikväll iaf”
Blev block direkt!
2024-04-13, 23:20
Medlem
Alltså vem försöker hon nu lura med sitt fejkade uttag vid bankomaten?
2024-04-14, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.Frida
Alltså vem försöker hon nu lura med sitt fejkade uttag vid bankomaten?

Missade! Hur såg det ut? 🙃
2024-04-14, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paaws
Missade! Hur såg det ut? 🙃
Är givetvis inte fejkat uttag. Hon tog ut men sätter in i insättningen idag igen. Sen råkade hennes live stängas en stund efter chokladet o drickan, så då spelade hon väl för resten av pengarna hon samlat in.
2024-04-14, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Är givetvis inte fejkat uttag. Hon tog ut men sätter in i insättningen idag igen. Sen råkade hennes live stängas en stund efter chokladet o drickan, så då spelade hon väl för resten av pengarna hon samlat in.

Såklart! Hon kan ju inte lura någon med sitt "nya spelfria jag".
Hur mycket fick hon in? Hennes nya sätt att manipulera till sig swish som hon ska spela för är verkligen så lågt. Hon går ju bara på folks samvete.
Väldigt genomtänkt av henne. Usch för dumbi

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in