2024-04-04, 11:52
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag bor nästan granne med henne o träffar på henne då o då. Sen jag fick reda på vem hon var (via denna tråden), så har jag börjat säga -Hej Bumbi! O hon hälsar tillbaka.

Men jag brukar inte direkt följa efter henne. Däremot så verkar hon väldigt nere, tyst o deprimerad IRL, så jag gissar att hon lever för att lajva i sina videor o spela bort pengar. Känner hennes läkare också, men han har ju tystnadsplikt.

Jag har dock inget otalt med henne, men har jag tid kan jag ju leka detektiv nån gång o skugga henne...

Ta det steget längre, bjud på en bakpotatis och bli hennes vän få sedan svar på alla våra frågor här i tråden 👍💪😂😂😂
2024-04-04, 11:59
Medlem
Von.pigpelts avatar
Såg nån stream igår natt där idioten var utanför bibblan och spelade bort lite pengar 😂
Allvarligt det var fan höjden av komedi 👍

https://www.youtube.com/live/8AW0hJJKkVk?si=5rJMj1R1FfWmEnrr

Dom flesta spådomar jag har om dig bumban börjar slå in komiskt nog.🫣
Är jag spåmannen svinpäls tro? Kanske..

Eller är du en öppen bok som även ett dagisbarn kan läsa av med en blick?
Jag tror mer på det sistnämnda.

Du skulle köpt stormköket av mig när du hade chansen gumman, för nu är det bara en tidsfråga innan du är hemlös pokerproffset oj sorry fel av mig drottningen av dagcenter menar jag såklart.
2024-04-04, 12:02
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Såg nån stream igår natt där idioten var utanför bibblan och spelade bort lite pengar 😂

Du skulle köpt stormköket av mig när du hade chansen gumman, för nu är det bara en tidsfråga innan du är hemlös pokerproffset oj sorry fel av mig drottningen av dagcenter menar jag såklart.

Så underbart det hade varit om en spelsida sponsrar henne 😂
2024-04-04, 12:09
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Så underbart det hade varit om en spelsida sponsrar henne 😂

Hahaha ja du jävel vilken dröm det hade varit du 😂och sluppit både framtida inlåsning på psyket ihop med vräkning och svåra skatteskulder och även eventuell kommande rättegång. (Håller tummarna så dom bryts.)

Dock hade det varit ett självmord av spelbolagen att ens ta i henne med tång.
Är ju av en anledning dom flesta spelbolagen bannar henne på löpande band!

Man kan inte ha ett sånt pokerproffs på sin sida och spela, dom går ju för helvete bankrutt! 😂
2024-04-04, 13:50
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag bor nästan granne med henne o träffar på henne då o då. Sen jag fick reda på vem hon var (via denna tråden), så har jag börjat säga -Hej Bumbi! O hon hälsar tillbaka.

Men jag brukar inte direkt följa efter henne. Däremot så verkar hon väldigt nere, tyst o deprimerad IRL, så jag gissar att hon lever för att lajva i sina videor o spela bort pengar. Känner hennes läkare också, men han har ju tystnadsplikt.

Jag har dock inget otalt med henne, men har jag tid kan jag ju leka detektiv nån gång o skugga henne...

Ge oss paparazzibilder 😂
2024-04-04, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milkshake
Finns det några här som faktiskt träffat/råkat på/umgåtts med/gått i skola med/på något sätt interagerat med Bumbi IRL?

Berätta! 😂

I höstas stod hon utanför Oktoberfesten och sa till vakterna att det skulle finnas en biljett till henne i kassan för hon är faktiskt Emelie Bumbi Bergkvist, en lokal kändis minsann! *haha*
Skrattade så jag nästan kissade på mig, så jag rusade mot bajamajorna efter jag hade visat upp min biljett, som jag hade betalat för....
2024-04-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Level100s
I höstas stod hon utanför Oktoberfesten och sa till vakterna att det skulle finnas en biljett till henne i kassan för hon är faktiskt Emelie Bumbi Bergkvist, en lokal kändis minsann! *haha*
Skrattade så jag nästan kissade på mig, så jag rusade mot bajamajorna efter jag hade visat upp min biljett, som jag hade betalat för....

Hahaha! Har svårt att tro det är sant, helt galet. Vem skulle ha lagt till henne på gästlistan liksom?

Mer sånt här! Ni bybor måste ju ha så många Bumbi-historier att dela!
2024-04-04, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt

Men vänta nu kommer du med osanningar.
Om du lyssnar och ser videon så är hon hemma.. jag tror den videon är från i förrgår när hon fortfarande hade internet då jag känner igen klistermärket.
2024-04-04, 15:36
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartnorrlanning
Men vänta nu kommer du med osanningar.
Om du lyssnar och ser videon så är hon hemma.. jag tror den videon är från i förrgår när hon fortfarande hade internet då jag känner igen klistermärket.

Då tar jag tillbaka det uttalandet och får försvara mig självömkande med förhastade slutsatser. Fy mig!
Se dumbi jag kan t.o.m erkänna mina fel och brister kan du?

Edit. Jag står fortfarande fast vid mina spådomar 😂
Senast redigerad av Von.pigpelt 2024-04-04 kl. 15:38.
2024-04-04, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Jag bor inte i Ängelholm men har en rätt rolig historia: en gång sa Bumbi att alla hon har lånat av ska få tillbaks den 19e 🤣🤣🤣

🤣🤣🤣Det var ett av det bästa skämtet jag hört 🤣🤣🤣
2024-04-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Jag bor inte i Ängelholm men har en rätt rolig historia: en gång sa Bumbi att alla hon har lånat av ska få tillbaks den 19e 🤣🤣🤣

Hahha, den var fan bra.
2024-04-04, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Och nu har hon inte ätit på 3 veckor och man kan inte bara äta potatis utan sås. Jo, Emelie. Det kan man och du ska vara tacksam för de potatisar du har för du spelar bort allt. Otacksamma äckel!

Hon kan väl gå ut och spela kula med potatisarna så kanske hon vinner mer potatis. Fast klart, även om hon vinner 9000 potatisar kommer hon få svälta, för vi vet ju hur det går sen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in