2024-04-14, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paaws
Såklart! Hon kan ju inte lura någon med sitt "nya spelfria jag".
Hur mycket fick hon in? Hennes nya sätt att manipulera till sig swish som hon ska spela för är verkligen så lågt. Hon går ju bara på folks samvete.
Väldigt genomtänkt av henne. Usch för dumbi
Vet inte vad hon fick in, närmre 400kr sa hon till tittarna. Gissar minst det dubbla. Vf skulle hon va ärlig med summan till oss, när hon liksom kan spela i fred. Och sen säga att hon varit spelfri sen igår 🤣😅
2024-04-14, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paaws
Såklart! Hon kan ju inte lura någon med sitt "nya spelfria jag".
Hur mycket fick hon in? Hennes nya sätt att manipulera till sig swish som hon ska spela för är verkligen så lågt. Hon går ju bara på folks samvete.
Väldigt genomtänkt av henne. Usch för dumbi

Det är samma sak varje gång. Som en trasig skiva. Om och om igen. År ut och år in. Så fort hon spelat upp alla människors pengar och gjort bort sig lite extra mycket så "slutar hon spela och börjar svälta". Allt för att swishen inte ska sina. Känslomässig utpressning i sin värsta skepnad! "Jag väger bara 45 kg. Orkar inte stå på benen. Kan ni swisha 600 kr så jag kan handla mat OCH SPELA"!!! Varför går ett sådant här beteende inte att polisanmäla?
2024-04-14, 09:48
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Hon har nu slutit en överenskommelse med Gud och svor på sin döde morfar att inte spela på en hel månad, -och inte, låna pengar eller tigga på ett helt år eftersom folk var snälla och skänkte pengar till nystarten på hennes nya liv..

Det var med den vetskapen och löften jag somnade till i går kväll, och sov så gott på, detta var fantastiska nyheter, Bumbi hittade äntligen den rätta vägen, om än något begränsad..

Grattis Bumbi till ditt nya liv -Jag och Gud var vittnen 🙏

Så svik nu inte Jesus Herren och din döde morfar..
2024-04-14, 11:09
Medlem
Von.pigpelts avatar
Har inte den här jävla muppen fått en stroke ännu? Blir riktigt besviken nu..

Antar att aset fortfarande är i sitt esse.
2024-04-14, 11:17
Medlem
Haalands avatar
När schizofrena personer börjar hinta om att de kan kommunicera med gud är det verkligen dags för en generöst doserad spruta i rumpan.

Just saying.
2024-04-14, 11:32
Medlem
Hennes live bryts hela tiden.

Hon visade upp en 200kr sedel och pratade något om att hon kunde sätta in den igen på ica men de tog 70kr. Nu verkar hon vara på väg till ica men vet inte om hon ska sätta in den eller handla för pengarna.
2024-04-14, 11:38
Avslutad
Vad bra det går för hon som ”sköter sin ekonomi bättre än de flesta”.
2024-04-14, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde-M
Hennes live bryts hela tiden.

Hon visade upp en 200kr sedel och pratade något om att hon kunde sätta in den igen på ica men de tog 70kr. Nu verkar hon vara på väg till ica men vet inte om hon ska sätta in den eller handla för pengarna.
Hahaha de tar ingen avgift på att sätta in. Jag sätter inifrån olika banker flertalet gånger i veckan
2024-04-14, 12:16
Medlem
Någon kommenterade i hennes live att hon har bra berättar röst, hon läser rätt och fattar fort… Det måste vara ett skämt va?!
Hon läser alltid fel och fattar aldrig någonting 🤦‍♀️
2024-04-14, 12:39
Medlem
Haha scrollade tt lajvs vid sex tiden i morse någon som heter Rickard åker bil mot skåne!
Go Rickard! Du borde vara framme nu.
Jag frågade om dom ville ha b's adress 2 män skrattade och tackade men det var lungt dom visste den redan.

Best regards
Karma har hört dagens bumbis lögner! Junkfood som marabou, chips o dipp är inte mat!
2024-04-14, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Hahaha de tar ingen avgift på att sätta in. Jag sätter inifrån olika banker flertalet gånger i veckan

Hon låg typ 72 kr minus på saldot när hon satte in cäshi.
2024-04-14, 14:09
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Haha scrollade tt lajvs vid sex tiden i morse någon som heter Rickard åker bil mot skåne!
Go Rickard! Du borde vara framme nu.
Jag frågade om dom ville ha b's adress 2 män skrattade och tackade men det var lungt dom visste den redan.

Best regards
Karma har hört dagens bumbis lögner! Junkfood som marabou, chips o dipp är inte mat!
Ojojoj??
Dock hoppas vi bara att dom skrämmer henne lite. Våld gillar vi inte..blir hon skrämd är det bra. Idioten är bara kaxig bakom kameran ändå!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in