2024-04-10, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tommy123
Vilken jävla idiot. Jag menade 19 Maj förstår ni väl. 😳😳😳😳
Hon kallar allt för ett prank 😂😂😂.
Sedan ska hon spela för dom sista tusenlapparna den 19:e istället för att göra rätt för sig.
Denna sjuka människan borde låsas in.
Riktig äcklig människa 😤
När det passar henne är 10-19/4 ”bara några dagar”.
När nåt annat passar henne är 1-8/4 ”två veckor”.
2024-04-10, 20:01
Medlem
Fan vad jobbigt att folk redan råkat polisanmäla.
Klart att hon menar år 2030 och inte 2024.
Eller var det ens ett lån när man säger låna? Kanske betyder att man får pengarna och ger tillbaka dem om man vinner?
2024-04-10, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Varför skulle fängelse innebära indragen sjukersättning?
Man förlorar ersättningen efter någon månad om man får fängelse.
2024-04-10, 20:16
Medlem
Ja hon säger ju 19e maj så hon kan skylla på att hon har förvaltare och därför inte kan betala någon för att förvaltaren har hand om allt

Funderar på att göra en sida dör ALLA som blivit drabbade av Bumbi kan lägga upp bevis och anmälan, tillslut så måste polisen utreda det som grovt bedrägeri och så grovt skattebrott på det.
2024-04-10, 20:20
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverkatten1
Fan vad jobbigt att folk redan råkat polisanmäla.
Klart att hon menar år 2030 och inte 2024.
Eller var det ens ett lån när man säger låna? Kanske betyder att man får pengarna och ger tillbaka dem om man vinner?
Såklart!
Och om "randommänniska" begär tillbaka sitt lån kommer hon bara visa en skärmdump från "enannanrandommänniska" som i det meddelandet skrivit att det var en gåva.

Att "randommänniska" har ett helt annat namn än "enannanrandommänniska" tror hon självklart att ingen av oss märker!

Hur länge tror vi det tar innan hon hänger ut tjejen i skärmdumpen på hennes insta nyss, (som sa att det var ok att få tillbaka 19e maj för att hon vunnit själv nu)?
Typ nått sånt här kan jag tänka mig Dumbo skulle säga:
"Titta vad elak denna tjej är! här har hon vunnit massa och nu vill hon inte ge mig av vinsten!
Jag skulle ju garanterat gett henne om jag hade vunnit på pengarna jag lånade av henne!!"

Sen att den tjejen spelade för sina egna pengar skulle ju såklart inte spela någon roll för Dumbo!
2024-04-10, 20:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Man förlorar ersättningen efter någon månad om man får fängelse.
Efter 60 dagar dras den in. Inte automatiskt för att man döms till fängelse alltså. Och den dras in för att man får annan ersättning istället under fängelsetiden. Sen om det inte ändrats nyligen betalas den ut igen från 30 dagar innan fängelsetidens slut. Så den är alltså inte borta, bara pausad.
Senast redigerad av jenjoh75 2024-04-10 kl. 20:31.
2024-04-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Nu erkänner hon att det med att Jossan tagit pengarna var en lögn. Måste erkänna att jag gick på det. Men att hon tror att det räcker med att hon betalar 6000kr till skatten är ju skrattretande. 😂
Aja, skatteverket kommer utreda henne tids nog

"Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me" Hon har svart bälte i att fara med osanningar och har vunnit guldmedalj flera gånger i Ljug VM, hon är stundvis jävligt bra på att manipulera måste jag säga, jag trodde också på det. Skattis å Kronkalle lär få sista ordet innan det här är över det är ett som är säkert.
2024-04-10, 20:31
Medlem
Flurps avatar
Clusterfuck delux..
2024-04-10, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Då blir det fängelse = indragen sjukersättning = vräkt ifrån lägenhet

Citat:
Ursprungligen postat av Sportington
Alla som hoppades få tillbaka lånet den 19e är blåsta.... hon menade ju 19e maj enligt senaste insta. haha, ja jösses.

Men spel blir det naturligtvis för sista slantarna... Hon är skyldig 9k så lika bra försöka vinna ihop allt... GL pokerprinsessan.

Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Ni som blivit lovade pengar 19:e April Glöm Det, hon måste ”komma ikapp”.

”Komma ikapp” på Bumbispråk = ”Gräva ett djupare ekonomiskt hål”

Jag har sagt det förut och säger det igen; skyll er själva ni som lånar ut pengar..

Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Det blir inga skatteinbetalningar den 19e. Spellajven blir dock grym.

Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Den 19april har hon förvaltare igen. Så de som lånat henne pengar kan ju känna sig blåsta.

Citat:
Ursprungligen postat av tommy123
Vilken jävla idiot. Jag menade 19 Maj förstår ni väl. 😳😳😳😳
Hon kallar allt för ett prank 😂😂😂.
Sedan ska hon spela för dom sista tusenlapparna den 19:e istället för att göra rätt för sig.
Denna sjuka människan borde låsas in.
Riktig äcklig människa 😤

Alla rätt!
2024-04-10, 20:44
Medlem
Har stackarn en officiell diagnos?
2024-04-10, 20:47
Medlem
"Nej så det kanske inte blir så jättemycke spel den här månaden så ni vet, eh inga lån heller utan ja ska leva på 3000 och det säger Josefin Det måste du klara dig på, du har haft- gått mycke pengar att leva på annars. Så nu får ja leva lite fattigt den här månan. Eh, Det ja kommer göra är att försöka spela för de sista pengarna ja har.. Å försöka vinna. Jag har endel ja e skyldig Ni vet vilka ni e, hoppas ni ser denna story för ja håller alltid va jag lovar.. Så, Ge mej några veckor så har vi löst det & Önska mig lycka till för 19:e kör vi! Och imorgon åker jag iväg till en hemlig stad, å spelar lite." 🤣
2024-04-10, 20:48
Medlem
Hahaha hennes storys på instagram just nu. Hon är ju helt sinnessjuk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in