2024-04-13, 19:33
Medlem
Fattar inte vad hennes live går ut på?
Ingen bild, kommentarerna är av & hon säger ingenting, bara dålig jävla musik?!
Hon sitter säkert som en idiot och tittar på telefonen ändå, helt manisk typ..
2024-04-13, 19:35
Medlem
Tills hon blir avstängd för att ha copyrightad musik i sin live.
Kan man anmäla det på nåt sätt?
2024-04-13, 19:48
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.Frida
HAHA
Enligt henne själv hade hon 3400kr men de tog slut på under en minut.
Nu sitter hon och ber alla i liven att låna ut 5000kr till henne men har stängt av kommentarerna.
Yep..för pokerproffset satsade 300 på varje hand o callade på en 7 o 9 typ..
Hon borde va med i reklamfilm för att aldrig börja spela..typ spelpas reklamfilm..o varna andra hur farligt det är med spel
2024-04-13, 19:48
Medlem
godofasgaards avatar
Nu ska åbäket till Stockholm och bo hos en kompis hon ska betala hennes resa också. 🤣🤣🤣
2024-04-13, 19:50
Medlem
Nu ska hon tydligen till Stockholm och hälsa på en vän, för att hon har blivit hotad.
Hon kommer inte åka någonstans , ljuger för att folk ska tycka synd om henne och swisha pengar..
Fattar hon inte att hon själv satt sig i denna sitsen & att det är hennes egna fel?!
Jag har väntat på denna dagen, när någon faktiskt säger ifrån och inte accepterar hur hon beter sig.. Som man bäddar får man ligga, kanske ner slagen på ett golv, vem vet?! 🤷‍♀️
2024-04-13, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Igår: ”Kan nån swisha mig 3000kr, det är inte mycket!”
Idag: ”Du Niklas, jag har inte frågat på länge och vet du inte får ge så mycket men kan du swisha mig bara en hundralapp ? Det räcker med 150 eller 200”.

Vet nån vem Niklas är? Om hon "vet om att han inte får ge så mycket" känns det ju som att det är någon med egna begränsningar. (förvaltare/föräldrar/diagnoser)
2024-04-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rultsins
Tills hon blir avstängd för att ha copyrightad musik i sin live.
Kan man anmäla det på nåt sätt?

Ja det går men bara för den som äger rättigheterna till musiken hon använder.
2024-04-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuulululu1
Nu ska hon tydligen till Stockholm och hälsa på en vän, för att hon har blivit hotad.
Hon kommer inte åka någonstans , ljuger för att folk ska tycka synd om henne och swisha pengar..
Fattar hon inte att hon själv satt sig i denna sitsen & att det är hennes egna fel?!
Jag har väntat på denna dagen, när någon faktiskt säger ifrån och inte accepterar hur hon beter sig.. Som man bäddar får man ligga, kanske ner slagen på ett golv, vem vet?! 🤷‍♀️

Precis i samband med att sammanträdet om hon skulle få förvaltare i september 2023. Då hade hon lånat av någon som ska ha varit kriminell, efter sammanträdet körde Bumbis fostersystrar och betalade den skulden.

Vi är många som tycker Bumbi blivit värre/sjukare ju längre tiden gått sen hon fick förvaltare.
2024-04-13, 20:24
Medlem
Någon som vet när förhandlingen är angående förvaltarskapet?
2024-04-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Precis i samband med att sammanträdet om hon skulle få förvaltare i september 2023. Då hade hon lånat av någon som ska ha varit kriminell, efter sammanträdet körde Bumbis fostersystrar och betalade den skulden.

Vi är många som tycker Bumbi blivit värre/sjukare ju längre tiden gått sen hon fick förvaltare.

Jo jag vet detta redan. Men eftersom dom löste det åt henne så fick hon ju inga konsekvenser, det kommer hon nog få denna gången.
2024-04-13, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuulululu1
Jo jag vet detta redan. Men eftersom dom löste det åt henne så fick hon ju inga konsekvenser, det kommer hon nog få denna gången.

Det hoppas jag också. 🤣🤣🤣
2024-04-13, 20:50
Medlem
Nu är hon inte rädd för Rickard längre.
Hennes förvaltare har sagt att han inte kan göra något mot henne.
Allt är bara tomma hot och inget att vara rädd för tydligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in