2024-04-07, 21:23
Medlem
Emolls avatar
Om vi tar Malm. Ni som har erfarenhet drifrn. Lite nyfiken.
Hur mnga av samtliga salonger i Malm skulle ni som vet sga erbjuda minst HE?
Nu tnker jag utifrn samtliga som finns p massageguiden i Malm. 1/3? 1/4? Hur r det egentligen?
Citera
2024-04-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Har ingen exakta siffror men en vild gissning att det kanske stmmer till 50%. Tv stllen jag besker och som sljer sex, har den dr informationen. S det r iaf s att inga som skyltar med NO SEX, inte sljer just sex.
Tack fr ditt svar. Har en till frga.
Om en salong tar 600kr fr en timme. r det fortfarande stor chans att det erbjuds extra d? Eller borde man istllet leta efter dom som tar max 500kr fr en timme?
Citera
2024-04-08, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fragor
Tack fr ditt svar. Har en till frga.
Om en salong tar 600kr fr en timme. r det fortfarande stor chans att det erbjuds extra d? Eller borde man istllet leta efter dom som tar max 500kr fr en timme?

Nu mste man killgissa rejlt. :-)

Jag tnker ungefr s hr.

Pris fr en timme 550:- eller mindre: Stller sljer sex med 100% skerhet.
Pris fr en timma 600 - 700: Oddsen r kanske 50/50 att du fr frgan om extra.
Pris fr en timma 759:- eller mer: Stller r troligtvis serist och du kommer inte f ngon frga om extra, samt br ge fan i att frga om detta.

Sedan finns det ju s mycket annat man kan vga in. Kostar det 650:- fr en timme och s sitter det 2 tjejer innanfr ett fnster och ler frfriskt nr du tittar in, tja d kar chansen att du fr det du vill ha p det stllet. r det istllet s att stllet ser ovanligt frscht ut och om man ser ngon av de som jobbar dr och de ser ut som om de lika grna kan jobba p ett vanligt massagestlle, samt att det sitter inte bara en lapp om att man inte sljer sex utan ocks en om att man polisanmler de som frgar om sex, tja d r risken stor att de r just det som de verkar vara...
Citera
2024-04-08, 12:06
Medlem
Citat:
Har ingen exakta siffror men en vild gissning att det kanske stmmer till 50%. Tv stllen jag besker och som sljer sex, har den dr informationen. S det r iaf s att inga som skyltar med NO SEX, inte sljer just sex.
Jag skulle sga att dom lapparna med rd text NO SEX som brukar sitta vid kassan har ingen betydelse. Nstan alla salonger har dom. Iaf i Stockholm.
Citera
2024-04-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Jag skulle sga att dom lapparna med rd text NO SEX som brukar sitta vid kassan har ingen betydelse. Nstan alla salonger har dom. Iaf i Stockholm.

Nja...

Jag gr regelbundet till kanske ett tiotal salonger. Tv eller tre av dem har de dr lapparna. Och givetvis gr jag bara till stllen som sljer sex. Men om kanske 7 av de stllen som har dem inte sljer sex r det ju inte "nstan alla" utan mjligtvis hlften max.

Vidare s knner jag till 3 st stllen som definitivt INTE sljer sex. Tv av dem har den dr infon synlig redan frn gatan. Den tredje vet jag inget om men skulle inte bli frvnad om de har den synlig vid kassan.

S min slutsats r att procentuellt sett s har fler av de serisa stllena denna info synlig, jmfrt med de som faktiskt sljer sex.
Citera
2024-04-08, 21:57
Medlem
Brukar jobba en del i Sdertlje, knner till ngra stllen i Stockholm som jag besker ibland, men fr att slippa ka nda dit s undrar jag om det finns ngot stlle i Sdertlje som man kan beska? Beskte ett stlle dr fr flera r sedan som inte finns kvar. Lite synd d det va rtt najs.
Citera
2024-04-08, 22:24
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Nu mste man killgissa rejlt. :-)

Jag tnker ungefr s hr.

Pris fr en timme 550:- eller mindre: Stller sljer sex med 100% skerhet.

95% av salongerna i Malm kostar under 600kr. Menar du att samtliga dessa skulle slja sex? Nej. O s mycket kan inte priserna skilja frn Stockholm. Eller vad tror du gller i Malm? Under 400kr r det sex som gller?
Citera
2024-04-09, 06:36
Medlem
Undrar om det r skillnad p salongerna i Stockholm city och i t.ex vsterort?
Citera
2024-04-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frep1
Undrar om det r skillnad p salongerna i Stockholm city och i t.ex vsterort?
Skillnaden r mest vart de ligger. Om vi kikar p de salonger polisen stngt fr sexkp, s r det vl ungefr lika mnga i centrum som i frorter i Stockholm.

Var p en fr mig ny salong, 600 fr en timme. Det fanns skyltar med hr sljs ingen sex. Fick dock en hand p skrevet och en frga vilken behandling jag ville ha dr. Detta i Stockholms city.
Citera
2024-04-09, 17:23
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Skillnaden r mest vart de ligger. Om vi kikar p de salonger polisen stngt fr sexkp, s r det vl ungefr lika mnga i centrum som i frorter i Stockholm.

Var p en fr mig ny salong, 600 fr en timme. Det fanns skyltar med hr sljs ingen sex. Fick dock en hand p skrevet och en frga vilken behandling jag ville ha dr. Detta i Stockholms city.

Nr du gr in p en massage i syfte att f sex (utan att veta om detta erbjuds p det stllet). Tar du av dig ven underklder direkt d? Eller hur fr de signaler om att man r intresserad av det annars?
Citera
2024-04-09, 17:32
Medlem
Du r man. Det r vad signal hon behver.

Man har aldrig underklder p vid massage. vid seris massage anvnder masssen handduken fr att skyla dig, och flyttar runt handduken s att hon kommer t dr hon behver, utan att genera kunden.

Vill hon erbjuda dig ngot extra kommer hon av misstag att rra vid din lille kompis. Visa lite subtilt att du gillar det. Ibland skter ju lillkompisen det av sig sjlv. Sen r det upp till henne att komma med sjlva erbjudandet. Du frgar aldrig sjlv.
Blir det inget, s tackar du s mycket fr en skn massage, nr tiden r slut, klr p dig och letar vidare i massagedjungeln.

Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Nr du gr in p en massage i syfte att f sex (utan att veta om detta erbjuds p det stllet). Tar du av dig ven underklder direkt d? Eller hur fr de signaler om att man r intresserad av det annars?
Senast redigerad av Stuartlittle 2024-04-09 kl. 17:53.
Citera
2024-04-09, 17:57
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
Du r man. Det r vad signal hon behver.

Man har aldrig underklder p vid massage. vid seris massage anvnder masssen handduken fr att skyla dig, och flyttar runt handduken s att hon kommer t dr hon behver, utan att genera kunden.

Vill hon erbjuda dig ngot extra kommer hon av misstag att rra vid din lille kompis. Visa lite subtilt att du gillar det. Ibland skter ju lillkompisen det av sig sjlv. Sen r det upp till henne att komma med sjlva erbjudandet. Du frgar aldrig sjlv.
Blir det inget, s tackar du s mycket fr en skn massage, nr tiden r slut, klr p dig och letar vidare i massagedjungeln.

Jo, fast skulle man g till en seris svensk massage, s tar man ju inte av sig underklderna.Tror jag extremt f skulle gra. Det gr man inte, d man vet det ger fel signaler och att det inte r rtt milj. Men dremot anser man det mer okej vid en thaimassage d man dr kan a chans p mer n bara massage.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in