2024-04-07, 21:23
Medlem
Emolls avatar
Om vi tar Malmö. Ni som har erfarenhet därifrån. Lite nyfiken.
Hur många av samtliga salonger i Malmö skulle ni som vet säga erbjuda minst HE?
Nu tänker jag utifrån samtliga som finns på massageguiden i Malmö. 1/3? 1/4? Hur är det egentligen?
Citera
2024-04-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Har ingen exakta siffror men en vild gissning att det kanske stämmer till 50%. Två ställen jag besöker och som säljer sex, har den där informationen. Så det är iaf så att inga som skyltar med NO SEX, inte säljer just sex.
Tack för ditt svar. Har en till fråga.
Om en salong tar 600kr för en timme. Är det fortfarande stor chans att det erbjuds extra då? Eller borde man istället leta efter dom som tar max 500kr för en timme?
Citera
2024-04-08, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fragor
Tack för ditt svar. Har en till fråga.
Om en salong tar 600kr för en timme. Är det fortfarande stor chans att det erbjuds extra då? Eller borde man istället leta efter dom som tar max 500kr för en timme?

Nu måste man killgissa rejält. :-)

Jag tänker ungefär så här.

Pris för en timme 550:- eller mindre: Ställer säljer sex med 100% säkerhet.
Pris för en timma 600 - 700: Oddsen är kanske 50/50 att du får frågan om extra.
Pris för en timma 759:- eller mer: Ställer är troligtvis seriöst och du kommer inte få någon fråga om extra, samt bör ge fan i att fråga om detta.

Sedan finns det ju så mycket annat man kan väga in. Kostar det 650:- för en timme och så sitter det 2 tjejer innanför ett fönster och ler förföriskt när du tittar in, tja då ökar chansen att du får det du vill ha på det stället. Är det istället så att stället ser ovanligt fräscht ut och om man ser någon av de som jobbar där och de ser ut som om de lika gärna kan jobba på ett vanligt massageställe, samt att det sitter inte bara en lapp om att man inte säljer sex utan också en om att man polisanmäler de som frågar om sex, tja då är risken stor att de är just det som de verkar vara...
Citera
2024-04-08, 12:06
Medlem
Citat:
Har ingen exakta siffror men en vild gissning att det kanske stämmer till 50%. Två ställen jag besöker och som säljer sex, har den där informationen. Så det är iaf så att inga som skyltar med NO SEX, inte säljer just sex.
Jag skulle säga att dom lapparna med röd text NO SEX som brukar sitta vid kassan har ingen betydelse. Nästan alla salonger har dom. Iaf i Stockholm.
Citera
2024-04-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Jag skulle säga att dom lapparna med röd text NO SEX som brukar sitta vid kassan har ingen betydelse. Nästan alla salonger har dom. Iaf i Stockholm.

Nja...

Jag går regelbundet till kanske ett tiotal salonger. Två eller tre av dem har de där lapparna. Och givetvis går jag bara till ställen som säljer sex. Men om kanske 7 av de ställen som har dem inte säljer sex är det ju inte "nästan alla" utan möjligtvis hälften max.

Vidare så känner jag till 3 st ställen som definitivt INTE säljer sex. Två av dem har den där infon synlig redan från gatan. Den tredje vet jag inget om men skulle inte bli förvånad om de har den synlig vid kassan.

Så min slutsats är att procentuellt sett så har fler av de seriösa ställena denna info synlig, jämfört med de som faktiskt säljer sex.
Citera
2024-04-08, 21:57
Medlem
Brukar jobba en del i Södertälje, känner till några ställen i Stockholm som jag besöker ibland, men för att slippa åka ända dit så undrar jag om det finns något ställe i Södertälje som man kan besöka? Besökte ett ställe där för flera år sedan som inte finns kvar. Lite synd då det va rätt najs.
Citera
2024-04-08, 22:24
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Nu måste man killgissa rejält. :-)

Jag tänker ungefär så här.

Pris för en timme 550:- eller mindre: Ställer säljer sex med 100% säkerhet.

95% av salongerna i Malmö kostar under 600kr. Menar du att samtliga dessa skulle sälja sex? Nej. O så mycket kan inte priserna skilja från Stockholm. Eller vad tror du gäller i Malmö? Under 400kr är det sex som gäller?
Citera
2024-04-09, 06:36
Medlem
Undrar om det är skillnad på salongerna i Stockholm city och i t.ex västerort?
Citera
2024-04-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frep1
Undrar om det är skillnad på salongerna i Stockholm city och i t.ex västerort?
Skillnaden är mest vart de ligger. Om vi kikar på de salonger polisen stängt för sexköp, så är det väl ungefär lika många i centrum som i förorter i Stockholm.

Var på en för mig ny salong, 600 för en timme. Det fanns skyltar med här säljs ingen sex. Fick dock en hand på skrevet och en fråga vilken behandling jag ville ha där. Detta i Stockholms city.
Citera
2024-04-09, 17:23
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Skillnaden är mest vart de ligger. Om vi kikar på de salonger polisen stängt för sexköp, så är det väl ungefär lika många i centrum som i förorter i Stockholm.

Var på en för mig ny salong, 600 för en timme. Det fanns skyltar med här säljs ingen sex. Fick dock en hand på skrevet och en fråga vilken behandling jag ville ha där. Detta i Stockholms city.

När du går in på en massage i syfte att få sex (utan att veta om detta erbjuds på det stället). Tar du av dig även underkläder direkt då? Eller hur får de signaler om att man är intresserad av det annars?
Citera
2024-04-09, 17:32
Medlem
Du är man. Det är vad signal hon behöver.

Man har aldrig underkläder på vid massage. vid seriös massage använder massösen handduken för att skyla dig, och flyttar runt handduken så att hon kommer åt där hon behöver, utan att genera kunden.

Vill hon erbjuda dig något extra kommer hon av misstag att röra vid din lille kompis. Visa lite subtilt att du gillar det. Ibland sköter ju lillkompisen det av sig själv. Sen är det upp till henne att komma med själva erbjudandet. Du frågar aldrig själv.
Blir det inget, så tackar du så mycket för en skön massage, när tiden är slut, klär på dig och letar vidare i massagedjungeln.

Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
När du går in på en massage i syfte att få sex (utan att veta om detta erbjuds på det stället). Tar du av dig även underkläder direkt då? Eller hur får de signaler om att man är intresserad av det annars?
Senast redigerad av Stuartlittle 2024-04-09 kl. 17:53.
Citera
2024-04-09, 17:57
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
Du är man. Det är vad signal hon behöver.

Man har aldrig underkläder på vid massage. vid seriös massage använder massösen handduken för att skyla dig, och flyttar runt handduken så att hon kommer åt där hon behöver, utan att genera kunden.

Vill hon erbjuda dig något extra kommer hon av misstag att röra vid din lille kompis. Visa lite subtilt att du gillar det. Ibland sköter ju lillkompisen det av sig själv. Sen är det upp till henne att komma med själva erbjudandet. Du frågar aldrig själv.
Blir det inget, så tackar du så mycket för en skön massage, när tiden är slut, klär på dig och letar vidare i massagedjungeln.

Jo, fast skulle man gå till en seriös svensk massage, så tar man ju inte av sig underkläderna.Tror jag extremt få skulle göra. Det gör man inte, då man vet det ger fel signaler och att det inte är rätt miljö. Men däremot anser man det mer okej vid en thaimassage då man där kan a chans på mer än bara massage.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in