2022-12-28, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassageRedaktionen
Har lagt upp ett gäng recensioner i den tråden!

Men, hörreni, jag har en fråga. Hur vanligt är det att tjejerna jobbar ensama och har sina egna salonger?

Häromkring är det i princip uteslutande så, villket känns sisådär för utbudets variation.

Vanligt i mindre och medelstora orter. Mindre vanligt i större orter. Utbudet av extratjänster förefaller att vara mindre vanligt när de kör sina egna salonger men det förekommer definitivt. De verkar också något mer kräsna ifråga m vilka kunder som de erbjuder extratjänster. Ibland kan det vara en fördel för kunder som är lite äldre…
Citera
2022-12-28, 22:57
Medlem
Tja
Någon som vet om det finns någon som utövar sin thaimassage hemma alltså i sitt egna hem?

Själv har jag besökt en i söderort seriöst de lux massage med underkläder på 5 stjärnor för massagen

Har även besökt några ställen där hela lägenheten är salong det är inte intressant

Någon som vet om det finns fler där man driver eget i sitt hem runt huvudstaden?
//Samurajen
Citera
2022-12-28, 23:03
Medlem
På mindre orter behöver man ofta gå till salongen flera gånger innan det erbjuds extra, speciellt om det bara är en tjej som jobbar ensam.
Det bästa är när man fått ömsesidigt förtroende för varandra, då brukar det erbjudas mer och mer efter varje besök!
Citera
2022-12-29, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlie5
Vanligt i mindre och medelstora orter. Mindre vanligt i större orter. Utbudet av extratjänster förefaller att vara mindre vanligt när de kör sina egna salonger men det förekommer definitivt. De verkar också något mer kräsna ifråga m vilka kunder som de erbjuder extratjänster. Ibland kan det vara en fördel för kunder som är lite äldre…

I praktiken är det då bara våra tre största städer som är att räkna med.

Skall man gå efter UG dokumentären så ser det helt annorlunda ut i Norge.

Frågan är också vad teorin är kring äldre feta herrar vs normalt/vältränade killar i rimligt ålder.

Citat:
Ursprungligen postat av XIV719
På mindre orter behöver man ofta gå till salongen flera gånger innan det erbjuds extra, speciellt om det bara är en tjej som jobbar ensam.
Det bästa är när man fått ömsesidigt förtroende för varandra, då brukar det erbjudas mer och mer efter varje besök!

Jag fick extra på första besöket någonsin.

Sedan helt döfött på samtliga andra ställen.
Citera
2022-12-29, 07:52
Medlem
Citat:
I praktiken är det då bara våra tre största städer som är att räkna med.

Frågan är också vad teorin är kring äldre feta herrar vs normalt/vältränade killar i rimligt ålder.

Jag fick extra på första besöket någonsin.

Sedan helt döfött på samtliga andra ställen.

Det finns ett skapligt utbud i en del andra städer än de tre största men det varierar. Det finns ofta ledtrådar att gå på, t ex hemsidor.

Jag tror inte att UG ger en rättvisande bild av Norge men jag har ingen egen erfarenhet av Norge.

Jag tror att thaikvinnorna upplever äldre män som mer generösa och mer diskreta. Sedan kan de vara en del som upplever det lite besvärade om HE-kunden är i samma ålder som deras söner. Vältränad eller inte så är det bara ett jobb mot en ekonomisk kompensation. Om man ska vara krass så blir de mer upphetsade av pengar än av unga vältränade kroppar.
Citera
2022-12-29, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlie5
Det finns ett skapligt utbud i en del andra städer än de tre största men det varierar. Det finns ofta ledtrådar att gå på, t ex hemsidor.

Jag tror inte att UG ger en rättvisande bild av Norge men jag har ingen egen erfarenhet av Norge.

Jag tror att thaikvinnorna upplever äldre män som mer generösa och mer diskreta. Sedan kan de vara en del som upplever det lite besvärade om HE-kunden är i samma ålder som deras söner. Vältränad eller inte så är det bara ett jobb mot en ekonomisk kompensation. Om man ska vara krass så blir de mer upphetsade av pengar än av unga vältränade kroppar.

Glöm inte att polisen gör provköp för att hitta salonger där det säljs extra.
Tjejerna bedömer om man kan vara polis (eller journalist från SVT) så snart man kommer till salongen.

Så, om du håller kalsongerna på för att sedan allvarligt, lugn och enligt alla PK regler bara njuter av massagen, då maximerar du chansen att inte få ett erbjudande. (Notera att jag inte menar att man ska fråga/tjata efter extra eller tafsa, du kan med subtila signaler visa att du inte skulle tacka nej till ett erbjudande.)
Citera
2022-12-29, 10:56
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Vad syftar du på här?
Min erfarenhet är att Norge rätt mycket liknar Sverige. Det mesta sker runt de stora städerna och där oljan har sina "hubbar", dvs Oslo/Akershus, Bergen, Stavanger osv.
Citera
2022-12-29, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Vad syftar du på här?
Min erfarenhet är att Norge rätt mycket liknar Sverige. Det mesta sker runt de stora städerna och där oljan har sina "hubbar", dvs Oslo/Akershus, Bergen, Stavanger osv.

Jag tänkte mest att det verkar vara väldigt mer frikostigt även på mindre orter.
Nu är vi ju dock OT men ja, ren spekulation.
Citera
2022-12-29, 11:36
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Jag tänkte mest att det verkar vara väldigt mer frikostigt även på mindre orter.
Nu är vi ju dock OT men ja, ren spekulation.
Än så länge jämför vi Sverige med grannländerna....

UG-programmet var från Bergen, att jämföra med Göteborg, som är sveriges andra stad i storlek.
Citera
2022-12-29, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Tjejerna bedömer om man kan vara polis (eller journalist från SVT) så snart man kommer till salongen.

Så, om du håller kalsongerna på för att sedan allvarligt, lugn och enligt alla PK regler bara njuter av massagen, då maximerar du chansen att inte få ett erbjudande. (Notera att jag inte menar att man ska fråga/tjata efter extra eller tafsa, du kan med subtila signaler visa att du inte skulle tacka nej till ett erbjudande.)

Då borde snuten skicka några feta kontorssnubbar som dreglar efter lite spänning i vardagen och inte yngre blonda sexpack som ställer ledande frågor. Thai har full koll vilka som är förstagångsköpare och som dessutom är BLÅ.
Citera
2022-12-29, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson

Jag har testat att behålla kalsongerna på några gånger när jag har velat haft seriös massage eller när jag gått till en för mig ny salong där jag inte riktigt vet vad som gäller eller hittat några tecken.
Min erfarenhet är att det inte spelar någon roll i de flesta fall tar de själva av kallingen det första de gör, i andra fall så behålls den på och man tänker att det blir en seriös ända tills en hand "råkar" glida in efter vändning eller att det börjar smekas utanpå.
Det är alltid spännande och ger om inte annat en lite annorlunda kick.
Citera
2023-01-01, 16:34
Medlem
Tja Samurajen här
Har funderat på en sak och jag tror detta kommer bli bra så småningom skulle vara kul att höra hur era funderingar är
Har nu info från 3 ställe där man helt plötsligt har öppnat upp sig för mig och börjat berätta om tillslag från farbror blå
Bombombom Polis skriks det och sen stormar styrkan in med 10-15 pers kunderna plockas ut och allt gås igenom i salongen mitt senaste besök hade haft 2 tillslag.
Vad är det då som är så bra?
Jag får för mig att salongerna blir försiktigare typ inga kådisar tjejerna börjar lära sig hur vårt system funkar👍Kvar kommer bli salonger som vet hur man kommer undan farbror blå och dessa snutar kommer kamma noll om ett tag👍
Bara dom ren odlade bordellerna åker dit
Åsikter?
//Samurajen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in