Citat:
Ursprungligen postat av
charlie5
Det finns ett skapligt utbud i en del andra städer än de tre största men det varierar. Det finns ofta ledtrådar att gå på, t ex hemsidor.
Jag tror inte att UG ger en rättvisande bild av Norge men jag har ingen egen erfarenhet av Norge.
Jag tror att thaikvinnorna upplever äldre män som mer generösa och mer diskreta. Sedan kan de vara en del som upplever det lite besvärade om HE-kunden är i samma ålder som deras söner. Vältränad eller inte så är det bara ett jobb mot en ekonomisk kompensation. Om man ska vara krass så blir de mer upphetsade av pengar än av unga vältränade kroppar.
Glöm inte att polisen gör provköp för att hitta salonger där det säljs extra.
Tjejerna bedömer om man kan vara polis (eller journalist från SVT) så snart man kommer till salongen.
Så, om du håller kalsongerna på för att sedan allvarligt, lugn och enligt alla PK regler bara njuter av massagen, då maximerar du chansen att inte få ett erbjudande. (Notera att jag
inte menar att man ska fråga/tjata efter extra eller tafsa, du kan med subtila signaler visa att du inte skulle tacka nej till ett erbjudande.)