Citat:
Ursprungligen postat av
Magicstrip
Ja det r skandal alltihop!! Tala om att utnyttja offer dvs eventuellt pgende trafficking. Det passar Svenska Polisen att gra s. Inte bara i Stockholm detta hnder utan den taktiken har lrts ut till vriga polisomrden i Sverige som gr likadant numera. Detta om ngot borde feminister reagera p att kvinnor utnyttjas som lockbeten fr statistatistikens skull. Sverige r ett skitland.
Inte bara till dig - utan alla som sitter hr och gnller p att Sverige r ett skitland styrt av feminister...
Fler och fler lnder har denna modell, s det r verkligen INTE bara Sverige.
S sluta bete er som Ove, och kom in i tiden. Det r inte som nr jag var ung, men vet ni - det r vldigt lite som r som nr jag var ung. Och kanske det r bttre. Tider frndras hela tid. Sluta gnll.
Om ni gr och knullar en thai-tjej i en salong mitt i en stad och betalar med swish.. ja va fan -det r en 22 r gammal lag! Hur tnker ni? Att "ne, men det r vl bara g in i en butik och ta vad jag vill" och s ker ni fast och "Buhuuu dumma Sverige buhuuu"
Jag LOVAR att det kommer bli fler och fler razzior mot thai salonger. Och tacka fan fr det - det gr ju inte att f en vettig massage. Betalar grna vad det ska kosta, och inte 400 fr en timma.
Om nn undrar hur man kan ka fast - ls min tidigare inlgg. Och vill ni beg olagliga handlingar - gr det smartare d! Och ker ni fast - DET R EN 22 R GAMMAL LAG!!!! Jisies fuck vad folk gnller