2021-12-15, 06:35
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorking
Men det gr ju exvis fastighetsgare, Kondomfrsljare o.s.v ocks. Hmmm
Ja, mycket riktigt och det anvnds ocks som ptryckningmedel mot fastighetsgare dr thaisalonger finns.
Kondomfrsljare r vl lite lngskt i verkant kanske. "Vad tnkte ni anvnda dom hr till?" :-)
Citera
2021-12-15, 08:22
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorking
Men det gr ju exvis fastighetsgare, Kondomfrsljare o.s.v ocks. Hmmm
Dom betalar ju ocks moms. (Skatt) s i slutndan hamnar pengarna i "Halliken" (Statens) fickor.
Citera
2021-12-15, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Staten tjnar ju pengar p prostitutionen, allts blir staten hallik.

Undrar om det finns en koppling till varfr kvinnor och mn fortsatt fr slja sex lagligt d dessa personer faktiskt fr in pengarna fr sin verlevnad utan att staten mste ge en massa bidrag? Det r kanske drfr de inte grs olagliga?
Citera
2021-12-15, 10:51
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Undrar om det finns en koppling till varfr kvinnor och mn fortsatt fr slja sex lagligt d dessa personer faktiskt fr in pengarna fr sin verlevnad utan att staten mste ge en massa bidrag? Det r kanske drfr de inte grs olagliga?
Ja sen r det ju humanare att tjna sitt uppehlle med att "Knulla Svart" n att rna ldringar och lgenhetsinbrott.
Senast redigerad av Frozenpill 2021-12-15 kl. 10:52. Anledning: Felstavningar
Citera
2021-12-15, 14:03
Medlem
Citat:
Nej, anledningen r att i den feministiska doktrinen s r det mn som kper sex frn kvinnor som r i ett utsatt lge dr de r tvungen att slja sin kropp. De hr mn r frvare och kvinnorna r offer som redan r p samhllets botten.

Man kan frsts inte straffa de hr kvinnor nr de r offer som redan ligger, man ska straffa mnnen som passar p att utnyttja en desperat kvinna.

Det sista har gtt s lngt att det r verlgsen allt annat.
T ex tillter polisen att mnga sexkpare (s mnga som mjligt) kper sex frn kvinnor som med stor sannolikhet r trafficking offer. Man brjar en insats med att vnta ut mn frn lgenheten tills det brjar bli riktig sent, SEDAN gr man in till lgenheten fr att avbryta verksamheten.
Citera
2021-12-15, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Nej, anledningen r att i den feministiska doktrinen s r det mn som kper sex frn kvinnor som r i ett utsatt lge dr de r tvungen att slja sin kropp. De hr mn r frvare och kvinnorna r offer som redan r p samhllets botten.

Man kan frsts inte straffa de hr kvinnor nr de r offer som redan ligger, man ska straffa mnnen som passar p att utnyttja en desperat kvinna.

Det sista har gtt s lngt att det r verlgsen allt annat.
T ex tillter polisen att mnga sexkpare (s mnga som mjligt) kper sex frn kvinnor som med stor sannolikhet r trafficking offer. Man brjar en insats med att vnta ut mn frn lgenheten tills det brjar bli riktig sent, SEDAN gr man in till lgenheten fr att avbryta verksamheten.

Ja det r skandal alltihop!! Tala om att utnyttja offer dvs eventuellt pgende trafficking. Det passar Svenska Polisen att gra s. Inte bara i Stockholm detta hnder utan den taktiken har lrts ut till vriga polisomrden i Sverige som gr likadant numera. Detta om ngot borde feminister reagera p att kvinnor utnyttjas som lockbeten fr statistatistikens skull. Sverige r ett skitland.
Citera
2021-12-15, 19:05
Medlem
lala-lands avatar
Citat:
Ja det r skandal alltihop!! Tala om att utnyttja offer dvs eventuellt pgende trafficking. Det passar Svenska Polisen att gra s. Inte bara i Stockholm detta hnder utan den taktiken har lrts ut till vriga polisomrden i Sverige som gr likadant numera. Detta om ngot borde feminister reagera p att kvinnor utnyttjas som lockbeten fr statistatistikens skull. Sverige r ett skitland.

Inte bara till dig - utan alla som sitter hr och gnller p att Sverige r ett skitland styrt av feminister...
Fler och fler lnder har denna modell, s det r verkligen INTE bara Sverige.

S sluta bete er som Ove, och kom in i tiden. Det r inte som nr jag var ung, men vet ni - det r vldigt lite som r som nr jag var ung. Och kanske det r bttre. Tider frndras hela tid. Sluta gnll.

Om ni gr och knullar en thai-tjej i en salong mitt i en stad och betalar med swish.. ja va fan -det r en 22 r gammal lag! Hur tnker ni? Att "ne, men det r vl bara g in i en butik och ta vad jag vill" och s ker ni fast och "Buhuuu dumma Sverige buhuuu"

Jag LOVAR att det kommer bli fler och fler razzior mot thai salonger. Och tacka fan fr det - det gr ju inte att f en vettig massage. Betalar grna vad det ska kosta, och inte 400 fr en timma.

Om nn undrar hur man kan ka fast - ls min tidigare inlgg. Och vill ni beg olagliga handlingar - gr det smartare d! Och ker ni fast - DET R EN 22 R GAMMAL LAG!!!! Jisies fuck vad folk gnller
Citera
2021-12-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lala-land
Inte bara till dig - utan alla som sitter hr och gnller p att Sverige r ett skitland styrt av feminister...
Fler och fler lnder har denna modell, s det r verkligen INTE bara Sverige.

S sluta bete er som Ove, och kom in i tiden. Det r inte som nr jag var ung, men vet ni - det r vldigt lite som r som nr jag var ung. Och kanske det r bttre. Tider frndras hela tid. Sluta gnll.

Om ni gr och knullar en thai-tjej i en salong mitt i en stad och betalar med swish.. ja va fan -det r en 22 r gammal lag! Hur tnker ni? Att "ne, men det r vl bara g in i en butik och ta vad jag vill" och s ker ni fast och "Buhuuu dumma Sverige buhuuu"

Jag LOVAR att det kommer bli fler och fler razzior mot thai salonger. Och tacka fan fr det - det gr ju inte att f en vettig massage. Betalar grna vad det ska kosta, och inte 400 fr en timma.

Om nn undrar hur man kan ka fast - ls min tidigare inlgg. Och vill ni beg olagliga handlingar - gr det smartare d! Och ker ni fast - DET R EN 22 R GAMMAL LAG!!!! Jisies fuck vad folk gnller

Det r vl inte det jag gnller om precis! Mer Polisens metoder att utnyttja prostituerade fr att stta dit torskar. Det r fan bedrvligt!!
Citera
2021-12-17, 18:03
Medlem
Flera razzior igr och idag i Stockholm. Polisen verkar lgga mer och mer resurser p att stta press p salongerna. Det r roligare att f massage n att f sten kastad p sig i Rinkeby.
Citera
2021-12-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwoppy
Flera razzior igr och idag i Stockholm. Polisen verkar lgga mer och mer resurser p att stta press p salongerna. Det r roligare att f massage n att f sten kastad p sig i Rinkeby.
ja och fr ngra dagar sedan s uttalade sig en kvinnlig chef fr prostitutionsgruppen att de nu sett hur viktigt det r att sl till mot salonger och att polisen lrt sig en hel del under ret, s drfr kommer de att hrdsatsa p detta nsta r nr de fr mer personal... Jaha det r drfr de ska ta poliser till Stockholm frn andra orter fr att gra tillslag mot salonger,, rtt prioriterat som vanligt de dr gngen, morden och skjutningarna kan vnta..Huvudsaken r att det inte utfrs kukmassage men vaginamassage med otroliga orgasmer som utfrs av snygga mn sger de inget om.
Citera
2021-12-17, 20:48
Medlem
maxatdunders avatar
Man vgar knappt g en vanlig massage i Sverige ven om man inte ens r ute efter ngon happy ending... fyfan allts.
Citera
2021-12-18, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwoppy
vilka`?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in