Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-08, 21:12
Medlem
DoktorNos avatar
Och Fredrik gör sig mer och mer populär.
Han tror nog att han spelar spelet bra men tänker inte på att de andra nog kommer att genomskåda och tröttna på honom och vid första bästa tillfälle blir han utröstad och får sitta och dra i sitt vidriga skägg på flyget till Sverige och fundera på hur han som smart alfahanne misslyckades. Hoppas det blir redan innan sammanslagningen.

Att han inte blir årets tittarfavorit har han redan sett till genom att dilla i synkarna. Bakom masken är han en cuck.

2024-04-08, 21:15
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ge0rgebesty
Förtjänar TV4 Anders Lundin som programledare? Han är för bra! Visst lite lökig ibland, men vad han levererar sitt manus.
Lundin är stundtals riktigt bra. Tre + från mig. Hade fått ett fjärde om han inte varit så konflikträdd. Han vågar ju inte riktigt säga ifrån.
2024-04-08, 22:07
Medlem
Fredrik och Roodle gör ändå bra tv. De har möjlighet nu att klättra i min vinnarlista.

Lars har verkligen ingen självinsikt. Först skäller ut Markus för att Markus röstar på Lars, när Lars själv är med i en pakt som velat få ut Markus sen dag ett av pga av de inte tål att se en så självsäker man. Sen säger Lars att han är bäst i tävlingen över alla. I slutändan vill ju hans egna pakt rösta ut honom av samma anledning som Markus, bara att Markus varit ärlig med att Lars är den svaga länken i tävlingar och inte stått i en buske i flera avsnitt för att prata bakom folks ryggar.
2024-04-08, 22:14
Medlem
Lars och Alma är ungefär på samma nivå i tävlingar. Hoppas inte att Alma kommer tbx från gränslandet, så mycket som hon har förlorat + blivit utröstad, så är det orättvist om hon får komma tillbaka för att hon vunnit EN gång.
2024-04-08, 22:47
Medlem
Robble är väl bara en bricka i spelet för Fredrik ska ev kunna ta sig till final. Tvivlar på att någon annan i laget vill se honom i sammanslagning samt final. Sen har han presterat spec bra på tävlingar. Stor i käften men liten o patetisk på jorden. Han kanske väljer att ligga med Charlotta för att även få henne på hans sida. Hon verkar för övrigt vara lika pantad som honom.
2024-04-08, 23:01
Medlem
Fredrik känns lite gay. Alfatjötet är krystat och är troligtvis en fasad för slapp ringmuskel
2024-04-08, 23:10
Medlem
Ska bli kul att se hur Fredrik och Alexander funkar ihop, han borde komma in snart
2024-04-08, 23:29
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Amanda var med för 2 säsonger sen och blev utröstad av grabbarna. De förlorade tävlingen med flit för att få ut henne.

Tove var med förra säsongen och valde att inte använda sin immunitet för att hon trodde hon var säker. Hon blev utröstad.

Mitt minne är inte något vidare så du har säkert rätt, men det viktiga i mitt inlägg var inte namnet utan händelsen i sig och jag hade bara blandat ihop fallen. Meningen med inlägget var att Gustav hade kunnat röstats ut oavsett om de kände till den hemliga immuniteten eller ej, men han stod tydligen inte på tur för utröstning denna gång.
2024-04-08, 23:54
Medlem
Abelssuns avatar
Har Ci tatuerad eyeliner på ögonlocken? Hon är ju sminkad hela tiden och är svart över ögonen.
2024-04-08, 23:58
Medlem
Abelssuns avatar
Har Charlotta löständer? Påminner lite om Alshammar i käften.
2024-04-09, 00:10
Medlem
Citat:

Ursprungligen postat av Robeloto
Amanda var med för 2 säsonger sen och blev utröstad av grabbarna. De förlorade tävlingen med flit för att få ut henne.

Tove var med förra säsongen och valde att inte använda sin immunitet för att hon trodde hon var säker. Hon blev utröstad.
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Mitt minne är inte något vidare så du har säkert rätt, men det viktiga i mitt inlägg var inte namnet utan händelsen i sig och jag hade bara blandat ihop fallen. Meningen med inlägget var att Gustav hade kunnat röstats ut oavsett om de kände till den hemliga immuniteten eller ej, men han stod tydligen inte på tur för utröstning denna gång.

Fan vad jag saknar Tove...tyvärr hade hon säkert bondat stenhårt tjejerna i tjejlägret dock
Senast redigerad av Shieldhero 2024-04-09 kl. 00:12.
2024-04-09, 00:35
Medlem
fonders avatar
Jag tycker faktiskt synd om Ci, de fråntar henne alla viktiga roller och kommer överens om något helt annat över huvudet på henne och avslutar gång på gång med "vilket bra lag vi är". Usch, vad hemskt!

La ni märke till Hannas och Olivias kroppsspråk under detta avsnitt? De är mycket missnöjda med läget numera.
Senast redigerad av fonder 2024-04-09 kl. 00:37.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in