Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-10, 16:27
Medlem
DoktorNos avatar
Det är nåt som Anders Lundin säger i slutet av senaste avsnittet från Gränslandet. Undrar vad som menas?
2024-04-10, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det är nåt som Anders Lundin säger i slutet av senaste avsnittet från Gränslandet. Undrar vad som menas?

2024-04-10, 17:40
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Jag har inte tittat på de senaste gränslandet avsnitten än men
2024-04-10, 17:48
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
2024-04-10, 17:55
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Jag har inte tittat på de senaste gränslandet avsnitten än men

2024-04-10, 18:00
Medlem
DoktorNos avatar
Är det nåt krångel nu? Får inte till vare sig citat- eller spoilertaggar, har blivit några gånger nu.
Senast redigerad av DoktorNo 2024-04-10 kl. 18:05.
2024-04-10, 18:03
Medlem
TheGhostLords avatar
Min lista på favoriter:

Pelle - tycker att han verkar ha en bra moral. Han gör det som är bäst för laget, oavsett vilka som är med i laget för tillfället. Till skillnad mot andra som skryter om att de är falska, lögnare och endast tänker på sig själv.
Mark - även han har en bra moral. Men han är nästan för självoffrande. Trevlig, lugn, en person som borde ha en maktposition för han skulle inte utnyttja andra. Stark i tävling.
Alex - behöver jag ens ge en anledning? Mannen är bäst.

Hejjar inte på någon av tjejerna men tycker att Karin är riktigt stark. Ci är också stark men dålig på det sociala spelet. Rooble, Simone med flera tycker jag passar hos Farmen snarare än Robinson...
2024-04-10, 18:09
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:

Ja vad besviken man blev.

Citat:
Min lista på favoriter:

Pelle - tycker att han verkar ha en bra moral. Han gör det som är bäst för laget, oavsett vilka som är med i laget för tillfället. Till skillnad mot andra som skryter om att de är falska, lögnare och endast tänker på sig själv.
Mark - även han har en bra moral. Men han är nästan för självoffrande. Trevlig, lugn, en person som borde ha en maktposition för han skulle inte utnyttja andra. Stark i tävling.

Hejjar inte på någon av tjejerna men tycker att Karin är riktigt stark. Ci är också stark men dålig på det sociala spelet. Rooble, Simone med flera tycker jag passar hos Farmen snarare än Robinson...

Håller fullständigt med.
Senast redigerad av sirsia0 2024-04-10 kl. 18:15.
2024-04-10, 18:09
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Är det nåt krångel nu? Får inte till vare sig citat- eller spoilertaggar, har blivit några gånger nu.

Misstag kan vi alla göra - men jag tror att om man granskar sitt inlägg som jag beskrivit INNAN vi skickar det så ska man kunna se hur det ser ut!
2024-04-10, 18:23
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Min lista på favoriter:

Pelle och Mark håller jag med om. Mark är den jag hejat på sen listan på deltagare presenterades och Pelle har verkligen visat att han har koll på hur man bör spela spelet. Han verkar ha skön humor också. Märks i synkarna då och då när han kör typ trashtalk utan att vara dryg.

Alex tror jag lärde sig massor av att vara med tidigare då han inte upplevs lika fel nu som han gjorde då. Men han är ändå inte nån favorit hos mig. Hans sätt att prata är främsta orsaken. Har olidligt svårt för det där släpiga "pundarsnacket". Men han var smart i Gränslandet i umgänget med de andra.

Apropå hur man pratar, Fredrik framstår inte bara som dum utan även, tack vare östgötskan, som dubbeldum i huvudet.
2024-04-10, 18:37
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Pelle och Mark håller jag med om. Mark är den jag hejat på sen listan på deltagare presenterades och Pelle har verkligen visat att han har koll på hur man bör spela spelet. Han verkar ha skön humor också. Märks i synkarna då och då när han kör typ trashtalk utan att vara dryg.

Alex tror jag lärde sig massor av att vara med tidigare då han inte upplevs lika fel nu som han gjorde då. Men han är ändå inte nån favorit hos mig. Hans sätt att prata är främsta orsaken. Har olidligt svårt för det där släpiga "pundarsnacket". Men han var smart i Gränslandet i umgänget med de andra.

Apropå hur man pratar, Fredrik framstår inte bara som dum utan även, tack vare östgötskan, som dubbeldum i huvudet.

Varför reagerar man på att folk pratar långsamt? Alma har också fått den kritiken här.

Jag tycker det är skönt med en långsammare mjukare stämma än den stressade ton många har i rösten idag. Gällt och stressigt, då kryper det i mig

Fast då är det ju jag som har problem, som inte klarar av en så enkel sak hos nån annan. Även om stämman speglar en obalans hos den andre.
2024-04-10, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag tycker faktiskt synd om Ci, de fråntar henne alla viktiga roller och kommer överens om något helt annat över huvudet på henne och avslutar gång på gång med "vilket bra lag vi är". Usch, vad hemskt!

La ni märke till Hannas och Olivias kroppsspråk under detta avsnitt? De är mycket missnöjda med läget numera.

Tycker också synd om henne. Hon försöker alltid men hennes ord tas aldrig. Ändå fint av henne att inte sitta och sura över det utan bara gå vidare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in