Citat:
Ursprungligen postat av
TheGhostLord
Min lista på favoriter:
Pelle - tycker att han verkar ha en bra moral. Han gör det som är bäst för laget, oavsett vilka som är med i laget för tillfället. Till skillnad mot andra som skryter om att de är falska, lögnare och endast tänker på sig själv.
Mark - även han har en bra moral. Men han är nästan för självoffrande. Trevlig, lugn, en person som borde ha en maktposition för han skulle inte utnyttja andra. Stark i tävling.
Alex - behöver jag ens ge en anledning? Mannen är bäst.
Hejjar inte på någon av tjejerna men tycker att Karin är riktigt stark. Ci är också stark men dålig på det sociala spelet. Rooble, Simone med flera tycker jag passar hos Farmen snarare än Robinson...
Pelle och Mark håller jag med om. Mark är den jag hejat på sen listan på deltagare presenterades och Pelle har verkligen visat att han har koll på hur man bör spela spelet. Han verkar ha skön humor också. Märks i synkarna då och då när han kör typ trashtalk utan att vara dryg.
Alex tror jag lärde sig massor av att vara med tidigare då han inte upplevs lika fel nu som han gjorde då. Men han är ändå inte nån favorit hos mig. Hans sätt att prata är främsta orsaken. Har olidligt svårt för det där släpiga "pundarsnacket". Men han var smart i Gränslandet i umgänget med de andra.
Apropå hur man pratar, Fredrik framstår inte bara som dum utan även, tack vare östgötskan, som dubbeldum i huvudet.