Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-09, 00:40
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Har Charlotta löständer? Påminner lite om Alshammar i käften.

Hon har ett häst-ansikte, tänderna gör det inte direkt bättre heller, tvärtom ännu mer häst-ansikte blir det.
2024-04-09, 01:02
Medlem
Simone ser ut som hon är lika kort som bred, som en rullande köttbulle.
Fredrik är på riktigt sjukt osäker på vem han är... suck patetisk
2024-04-09, 01:15
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Fredrik hävdar att han kom in i sitt nya lag som en alfahane och har förvandlats till en nallebjörn. Jag har hittills bara sett en osäker nallebjörn.
2024-04-09, 01:18
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Fredrik hävdar att han kom in i sitt nya lag som en alfahane och har förvandlats till en nallebjörn. Jag har hittills bara sett en osäker nallebjörn.

Jag tycker synd om hans barn som saknar en stabil far att se upp till, vilken patetisk människa.
2024-04-09, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Lundin är stundtals riktigt bra. Tre + från mig. Hade fått ett fjärde om han inte varit så konflikträdd. Han vågar ju inte riktigt säga ifrån.

Nä det är sant! Han borde varit betydligt hårdare mot silikon-gänget när de jävlats med Ci.
2024-04-09, 06:32
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Robble är väl bara en bricka i spelet för Fredrik ska ev kunna ta sig till final. Tvivlar på att någon annan i laget vill se honom i sammanslagning samt final. Sen har han presterat spec bra på tävlingar. Stor i käften men liten o patetisk på jorden. Han kanske väljer att ligga med Charlotta för att även få henne på hans sida. Hon verkar för övrigt vara lika pantad som honom.

Jag håller med dig. Fredrik och Charlotta måste vara rejält pantade
2024-04-09, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Precis ibland undrar jag om vissa är både blinda och döva eller inte ens tittar på programmet för då ser man klart och tydligt att CI säger i lägret innan röstningen precis det som Santos deville postade

Och iom att hon efter att deltagarna lagt sina röster räcker upp handen och väljer att använda immunitet till sig själv (fick inga röster dock) så är nu immuniteten inte längre i spel vilket innebär att Alma kunde ha valt CI till duellen om hon hade velat backstabba Ci

Anders frågade dessutom Ci om hon ville använda den själv eller ge bort den till någon annan säg att hon gett den till Alma då hade hennes röster nollats och Karin hade således åkt ut. hade utslaget blivit att 2 andra satt med lika många röster så hade tex en ny röstning kunnat tagits vid där då Ci hade varit röstningsbar då hennes immunitet redan var satt ur spel vid den första röstningen

Ja, hon sa i lägret innan örådet vad hennes plan var, för att hon inte ville bli vald till ev. duell.
Så du har fel; eftersom hon räckte upp handen och sa att hon ville använda sin immunitet så är hennes immunitet aktiv under det örådet vilket innebär att Alma inte hade kunnat välja Ci som duellant. Så har immuniteterna fungerat förut (ibland verkar immuniteterna endast fungera för att inte bli röstad på, men man kan fortfarande bli vald i duellen, har för mig att de inte alltid specificerar det). Men oavsett, immuniteten försvinner inte ur spel sekunden rösterna är laga, utan den brukar gälla för ett öråd.
Om det blivit en ny röstningsomgång vet jag inte men förutsätter att spelade immuniteter borde gälla även för en omröstning, dvs. en immunitet brukar gälla för ett helt öråd.
2024-04-09, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelmacka34
Ja, hon sa i lägret innan örådet vad hennes plan var, för att hon inte ville bli vald till ev. duell.
Så du har fel; eftersom hon räckte upp handen och sa att hon ville använda sin immunitet så är hennes immunitet aktiv under det örådet vilket innebär att Alma inte hade kunnat välja Ci som duellant. Så har immuniteterna fungerat förut (ibland verkar immuniteterna endast fungera för att inte bli röstad på, men man kan fortfarande bli vald i duellen, har för mig att de inte alltid specificerar det). Men oavsett, immuniteten försvinner inte ur spel sekunden rösterna är laga, utan den brukar gälla för ett öråd.
Om det blivit en ny röstningsomgång vet jag inte men förutsätter att spelade immuniteter borde gälla även för en omröstning, dvs. en immunitet brukar gälla för ett helt öråd.

Klart en immunitet inte gäller ett helt öråd om det skulle bli 3 röstningsomgångar det säger sig väl själv hur sjukt det är isåfall

osäkert om man kan välja nån som varit immun i en duell jag har för mig det hände för några säsonger sedan men annars har vi nog inte sett det tidigare

Oavsett så är nu Cis immunitet förbrukad. var det inte jävligt korkat att redan nu slänga in den förövrigt?
2024-04-09, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Fan vad jag saknar Tove...tyvärr hade hon säkert bondat stenhårt tjejerna i tjejlägret dock

Hade glömt den patetiska influensan 🤑 skönt att slippa sådana I årets Robinson.
2024-04-09, 09:56
Medlem
sirsia0s avatar
Har sett alla veckans avsnitt och jag måste säga att årets säsong blir bara bättre och bättre
2024-04-09, 10:21
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Har sett alla veckans avsnitt och jag måste säga att årets säsong blir bara bättre och bättre

Det röda laget har många riktiga mongon så klart det är kul att se människor skämma ut sig i TV, håller med då skäms faktorn är hög denna säsong av Robinsson så blir det extra kul för oss som tittar.
2024-04-09, 10:25
Bannlyst
Charlotta, Olivia, Mark och Pelle hade jag handplockat till ett eget lag för att vinna tävlingar och ha det soft på stranden.

Lars blir mer lik Bryan Cranston för varje avsnitt som går.

Annars är det ovanligt få idioter denna säsong, Fredrik hade det dock skurit sig med dag 2. Tvi vale och usch.
Senast redigerad av nojobstealandrob 2024-04-09 kl. 10:28.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in