Citat:
Ursprungligen postat av
PsychoBlonde
Jag tror bumbi tar saker vid tillfällen och speciellt när hon får det gratis. Har också sett henne stenhög i lives flertalet gånger men tror ärligt hon hellre bränner pengarna på spel än droger. Annat om hon blir bjuden som sagt... reflekterar jag tillbaka till mitt egna missbruk hade jag aldrig kunnat ha en stor apotekspåse fylld med piller i garderoben, den skulle ha tagit slut på en vecka kanske beroende på hur mycket som fanns i. Jag skulle inte bara den låta ligga där i något skåp till bättre tider.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hackie
Du blir väl speedad om du knaprar elvanse om du inte har ADHD. Det skulle förklara hennes konstiga beteende ibland. Hon är säkert redan utredd för adhd. De enda diagnoserna jag vet hon har är bipolär, schizofreni och utvecklingsstörning.
Hon missbrukar inte piller. Men hon brukar definitivt.
Jag är inte helt efterbliven som visa andra som postar i tråden och jag håller med er bägge två, jag är fullt medveten om att hon inte pundar 24-7 men absolut när det bjuds eller når hon mår kasst av spelandet och måste upp med endorfinerna igen.
(Gratis smakar bäst är nog ett motto hon är bekant med.)
Och att hon skulle börjat med gatutjack tror jag inte själv på utan var något jag sa i sarkasm som vissa borde gå en kurs i ihop med dumbi. Kanske kan dom dela en lina ritalin innan?
Men pundar gör hon oavsett om du vill att det ska vara så eller ej mr expert på centralstimulantia👍
I vintras hade hon ett opiat race som hette duga, alla vi som följt henne (jag 2år+) vet att detta är sanningen, folk har tvivlat förr på det i tråden och vipps så hittade jag både screenshots på hennes kartor och videos på nåddningar och andra uttalanden som talar emot sig själv.
Walther white i tråden verkar tro att bara för att dra en lina när man e hemma gör man det helt öppet i sin lilla lilla etta när man livar? Så folk kan höra när man både knackar upp skiten och snortar upp det sen? Ja jo tjena inte ens dumbi är så efterbliven men du verkar hinna ikapp henne kompis.
Nej jag är helt främmande för droger du har rätt vet inget, snälla förklara mer du som är så duktig walther?
Lille vän du skulle bara veta.😂😂😂 (nervösa smileys)
Du hade åkt på en vaken resa du sent hade glömt valpen, du är välkommen att syna bluffen när du vill jag finns i sköna södern i skåne. 🫡👍🖕🐷🤭🤭🤭🤭🤭🤭😂😂😂😂
(återigen nervösa smileys.)