2024-03-31, 18:09
  #7669
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Tror du taggade fel person nu. Jag är helt på din linje! Och förstår givetvis grejen med att "Bumbi tar fultjack" är en meme mer än något sanningsenligt. Rolig meme om du frågar mig 😌

Jag benämnde han/hon i samma svar bara ❤️👌
Jag tror jag är säker på vart du står i de hela 🌹💪🫡(nervösa smileys.)
__________________
Senast redigerad av Von.pigpelt 2024-03-31 kl. 18:12.
2024-03-31, 18:11
  #7670
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde-M
Hon spelade först för runt 1000kr
Sen satt hon in 1000kr + 1000kr + 3000kr som hon lånade.
Sen tog hon ut 7000kr för att ge tillbaka pengar till han som lånade ut 5000kr till henne.
Men efter som hon skiter i alla som lånar henne pengar satt hon in alla pengarna igen och förlorade så klart.

Hon vet hur hon ska se efter sina ”tillgångar” fatta som hon kommer mjölka både han och att hon betalade tillbaka till han så folk kan minsann låna henne mer..

Usch usch usch. 🤮🤮🤮(nervösa smileys.)
2024-03-31, 18:20
  #7671
Medlem
Hahah verkar som hon är blockad på de flesta svenska casinon. Så nu får hon spela på utländska i framtiden. Bra att de svenska är så pass seriösa att de blockar henne iallafall
2024-03-31, 18:46
  #7672
Medlem
Antingen har hon blockerat ca 300 följare sen igår eller så har ca 300 personer slutat följa henne under natten.
2024-03-31, 19:13
  #7673
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde-M
Antingen har hon blockerat ca 300 följare sen igår eller så har ca 300 personer slutat följa henne under natten.

Säkert en kombo av dom bägge, men majoriteten skulle jag nog tippa på är hennes maniska noja hon får på folk titt som tätt.
Hon lär rensat en del själv.
2024-03-31, 19:14
  #7674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Jag är inte helt efterbliven som visa andra som postar i tråden och jag håller med er bägge två, jag är fullt medveten om att hon inte pundar 24-7 men absolut när det bjuds eller når hon mår kasst av spelandet och måste upp med endorfinerna igen.
(Gratis smakar bäst är nog ett motto hon är bekant med.)

Och att hon skulle börjat med gatutjack tror jag inte själv på utan var något jag sa i sarkasm som vissa borde gå en kurs i ihop med dumbi. Kanske kan dom dela en lina ritalin innan?
Men pundar gör hon oavsett om du vill att det ska vara så eller ej mr expert på centralstimulantia👍

I vintras hade hon ett opiat race som hette duga, alla vi som följt henne (jag 2år+) vet att detta är sanningen, folk har tvivlat förr på det i tråden och vipps så hittade jag både screenshots på hennes kartor och videos på nåddningar och andra uttalanden som talar emot sig själv.

Walther white i tråden verkar tro att bara för att dra en lina när man e hemma gör man det helt öppet i sin lilla lilla etta när man livar? Så folk kan höra när man både knackar upp skiten och snortar upp det sen? Ja jo tjena inte ens dumbi är så efterbliven men du verkar hinna ikapp henne kompis.

Nej jag är helt främmande för droger du har rätt vet inget, snälla förklara mer du som är så duktig walther?
Lille vän du skulle bara veta.😂😂😂 (nervösa smileys)
Du hade åkt på en vaken resa du sent hade glömt valpen, du är välkommen att syna bluffen när du vill jag finns i sköna södern i skåne. 🫡👍🖕🐷🤭🤭🤭🤭🤭🤭😂😂😂😂
(återigen nervösa smileys.)

Fullt medveten att hon var bränd på opiater i vintras, kunde knappt hålla sig vaken vissa stunder. Men tror inte hon käkat opiater till den nivån att hon blir piss sjuk dagen hon blir utan dom. Hade det vart på den nivån hade hon aldrig kunnat ha ett lager liggande hemma i fleeeeeeera månader..

& absolut, tror också hon tar adhd mediciner speciellt om det bjuds men kanske annars också. Säkert andra piller med om hon stöter på dom. Eftersom hon aldrig kommer ihåg vad sjutton hon säger hade ju benzo passat in men det tror jag däremot inte står högst på listan, tror helt enkelt hon bara är hjärndöd.

Dessutom har jag personligen ALDRIG påstått att jag är expert på amfetamin och andra sånna liknande preparat, det har aldrig vart min grej.
Kan the basics och har nära som använt skiten flitigt dock.
Men har däremot fruktansvärt mycket kunskap om precis alla andra substanser som är neråt då jag använt skiten I större delen av mitt liv.

Har heller ALDRIG sagt något om vart hon väljer att punda i sin lägenhet för ärligt talat så skiter jag i vart hon eventuellt drar en snort.

Det enda jag velat poängtera är att jag inte tror hon knarkat på den nivå att hon blir knas abstinent när hon är utan drogen. Thats all..
__________________
Senast redigerad av PsychoBlonde 2024-03-31 kl. 19:22.
2024-03-31, 19:18
  #7675
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Fullt medveten att hon var bränd på opiater i vintras, kunde knappt hålla sig vaken vissa stunder. Men tror inte hon käkat opiater till den nivån att hon blir piss sjuk dagen hon blir utan dom. Hade det vart på den nivån hade hon aldrig kunnat ha ett lager liggande hemma i fleeeeeeera månader..

& absolut, tror också hon tar adhd mediciner speciellt om det bjuds men kanske annars också. Säkert andra piller med om hon stöter på dom. Eftersom hon aldrig kommer ihåg vad sjutton hon säger hade ju benzo passat in men det tror jag däremot inte står högst på listan, tror helt enkelt hon bara är hjärndöd.

Dessutom har jag personligen ALDRIG påstått att jag är expert på amfetamin och andra sånna liknande preparat, det har aldrig vart min grej. Kan the basics och har nära som använt skiten flitigt dock.
Men har däremot fruktansvärt mycket kunskap om precis alla andra substanser som är neråt då jag använt skiten I större delen av mitt liv.

Jag syftade absolut inte på dig med dom kommentarerna om du kände det så 🫡
Bara så du vet..

Ja smygpundare får man väl börja benämna henne som då eftersom det verkar svida i folks ögon när jag säger pundare 😂👌 (nervösa smileys.)
2024-03-31, 19:25
  #7676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Jag syftade absolut inte på dig med dom kommentarerna om du kände det så 🫡
Bara så du vet..

Ja smygpundare får man väl börja benämna henne som då eftersom det verkar svida i folks ögon när jag säger pundare 😂👌 (nervösa smileys.)

Man får kalla henne vad man vill. Jag reagerar just för att jag pundade opiater så pass att jag ville ta mitt liv om jag blev utan för att jag vart så satans sjuk. Hon hobby pundar och kan nog välja när hon vill peta i sig & största beroendet hon har är spelandet. Tror hon hade tjänat på att vara en 24/7 knarkare istället för södra Sveriges största speltorsk faktiskt. Hade nog kostat henne en mindre summa pengar. 🤷‍♀️
2024-03-31, 19:29
  #7677
Medlem
Har hon bytt swishnummer IGEN?!
2024-03-31, 19:33
  #7678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Har hon bytt swishnummer IGEN?!
Nvm det var inget.
2024-03-31, 21:07
  #7679
Medlem
https://ibb.co/Rz0DVN3

Såhär resonerar de dumma kärringarna som skickar pengar till henne. Ska tilläggas att hon har TRE stycken barn. Istället för att köpa något fint till sina egna ungar så får Bumbi 1000kr. Bra prioriterat!
2024-03-31, 21:21
  #7680
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
https://ibb.co/Rz0DVN3

Såhär resonerar de dumma kärringarna som skickar pengar till henne. Ska tilläggas att hon har TRE stycken barn. Istället för att köpa något fint till sina egna ungar så får Bumbi 1000kr. Bra prioriterat!

Nice att man äntligen fått svar på vad detonerade för kaliber på kiosk mongon hon suger ut cash av, och dom är efterblivna mig att bara ge henne👍
Fy fan hahaha 😂 hon förtjänar nästan cashen dåren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in