2024-03-31, 10:11
  #7657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Piller och tjack är två helt olika saker. Jag vet att hon visat upp oxynorm och citodon. Jag vet oxå att hon visat upp sina mediciner från apotekspåsen. En piller missbrukare hade ens inte upplevt ett rus av dom svaga tabletterna hon visade. En pillermissbrukate hade slängt i sig allihop inom loppet av ett dygn. Det vet varenda pillermissbrukare,
eller den som har lite grundkunskap om hur missbruk fungerar.
Det fungerar exakt så som hon gör med spelet! Dvs inga gränser eller spärrar när det kommer till att lösa så hon får spela. Hur ofta sitter hon och tigger knark?
Exakt min poäng. Aldrig.

Du menar att oxy är svaga grejer? Det är inga grejer hon fått utskrivet. Det säger ju sig självt. Vilken jävla läkare skulle skriva ut Oxy till en schizofren,bioplär utvecklingsstörd människa?(Det är fastställda diagnoser hon har) Speciellt i de mängderna med. Hon försöker ju också göra klassiskern att ständigt säga "Jag gillar inte att ta piller jag blir så konstig då".

Att hon tar tjack eller liknande är jag mer tveksam till, men definitivt inte omöjligt. Hon umgås med missbrukare så att någon bjudit henne på Elvanse är ganska sannolikt.
2024-03-31, 10:52
  #7658
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Piller och tjack är två helt olika saker. Jag vet att hon visat upp oxynorm och citodon. Jag vet oxå att hon visat upp sina mediciner från apotekspåsen. En piller missbrukare hade ens inte upplevt ett rus av dom svaga tabletterna hon visade. En pillermissbrukate hade slängt i sig allihop inom loppet av ett dygn. Det vet varenda pillermissbrukare,
eller den som har lite grundkunskap om hur missbruk fungerar.
Det fungerar exakt så som hon gör med spelet! Dvs inga gränser eller spärrar när det kommer till att lösa så hon får spela. Hur ofta sitter hon och tigger knark?
Exakt min poäng. Aldrig.

Jag tror bumbi tar saker vid tillfällen och speciellt när hon får det gratis. Har också sett henne stenhög i lives flertalet gånger men tror ärligt hon hellre bränner pengarna på spel än droger. Annat om hon blir bjuden som sagt... reflekterar jag tillbaka till mitt egna missbruk hade jag aldrig kunnat ha en stor apotekspåse fylld med piller i garderoben, den skulle ha tagit slut på en vecka kanske beroende på hur mycket som fanns i. Jag skulle inte bara den låta ligga där i något skåp till bättre tider.
2024-03-31, 12:02
  #7659
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Jag tror bumbi tar saker vid tillfällen och speciellt när hon får det gratis. Har också sett henne stenhög i lives flertalet gånger men tror ärligt hon hellre bränner pengarna på spel än droger. Annat om hon blir bjuden som sagt... reflekterar jag tillbaka till mitt egna missbruk hade jag aldrig kunnat ha en stor apotekspåse fylld med piller i garderoben, den skulle ha tagit slut på en vecka kanske beroende på hur mycket som fanns i. Jag skulle inte bara den låta ligga där i något skåp till bättre tider.

Tack! 🙏 precis min poäng!
2024-03-31, 12:19
  #7660
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Du menar att oxy är svaga grejer? Det är inga grejer hon fått utskrivet. Det säger ju sig självt. Vilken jävla läkare skulle skriva ut Oxy till en schizofren,bioplär utvecklingsstörd människa?(Det är fastställda diagnoser hon har) Speciellt i de mängderna med. Hon försöker ju också göra klassiskern att ständigt säga "Jag gillar inte att ta piller jag blir så konstig då".

Att hon tar tjack eller liknande är jag mer tveksam till, men definitivt inte omöjligt. Hon umgås med missbrukare så att någon bjudit henne på Elvanse är ganska sannolikt.
hur blir effekten med Elvanse om man ej har ADHD? Brukar pundare/missbrukare verkligen ta det för att "bli höga" ?
Min syn på det (ingen fakta, men vad jag hört i de ADHD grupperna jag tillhör) så är det framförallt de som har ADHD men inte kan få Centralstimulerande pga olika anledningar (ingen diagnos, ett tidigare amfetaminmissbruk osv) som eftersöker det illegalt. Men inte i syfte att bli "höga" utan för att helt enkelt fungera "normalt"?
Förekommer tydligen bland studenter med som behöver fokusera till tex en tenta att de eftersöker CS.

Har det framgått om Bumbi har ADHD diagnos?
Hennes spelberoende känns som ett typiskt Dopaminhöjande beteende. Kanske hon rent av skulle bli hjälpt av CS medicin?

Svår beroendeproblematik är oerhört svårt att komma över om det beror på odiagnostiserad/omedicinerad ADHD.
2024-03-31, 13:17
  #7661
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
hur blir effekten med Elvanse om man ej har ADHD? Brukar pundare/missbrukare verkligen ta det för att "bli höga" ?
Min syn på det (ingen fakta, men vad jag hört i de ADHD grupperna jag tillhör) så är det framförallt de som har ADHD men inte kan få Centralstimulerande pga olika anledningar (ingen diagnos, ett tidigare amfetaminmissbruk osv) som eftersöker det illegalt. Men inte i syfte att bli "höga" utan för att helt enkelt fungera "normalt"?
Förekommer tydligen bland studenter med som behöver fokusera till tex en tenta att de eftersöker CS.

Har det framgått om Bumbi har ADHD diagnos?
Hennes spelberoende känns som ett typiskt Dopaminhöjande beteende. Kanske hon rent av skulle bli hjälpt av CS medicin?

Svår beroendeproblematik är oerhört svårt att komma över om det beror på odiagnostiserad/omedicinerad ADHD.

Du blir väl speedad om du knaprar elvanse om du inte har ADHD. Det skulle förklara hennes konstiga beteende ibland. Hon är säkert redan utredd för adhd. De enda diagnoserna jag vet hon har är bipolär, schizofreni och utvecklingsstörning.

Hon missbrukar inte piller. Men hon brukar definitivt.
2024-03-31, 13:20
  #7662
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Blir mest bara förvånad över hur det finns folk som uppenbarligen fortfarande swishar henne. Vem är mest korkad egentligen?
2024-03-31, 13:33
  #7663
Medlem
Haha
Varför får hon ens pengar av folk? Hur dumma kan folk va? Lovar o betala dig 100x tillbaka när ja vinnee 😂

Kan du stå på lån med mig? Du får 50tusen hahhahah
2024-03-31, 16:46
  #7664
Medlem
Ja, är det så jäääävla konstigt att folk swishar henne.

Varför ger man pengar till någon man inte ens känner? Till en person som genast pissar bort pengarna på spel. Hon är ju utvecklingsstörd/lågintelligent/idiot och vet ju inte hur man spelar poker. HENNE skickar okända människor pengar till.
2024-03-31, 17:06
  #7665
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Jag tror bumbi tar saker vid tillfällen och speciellt när hon får det gratis. Har också sett henne stenhög i lives flertalet gånger men tror ärligt hon hellre bränner pengarna på spel än droger. Annat om hon blir bjuden som sagt... reflekterar jag tillbaka till mitt egna missbruk hade jag aldrig kunnat ha en stor apotekspåse fylld med piller i garderoben, den skulle ha tagit slut på en vecka kanske beroende på hur mycket som fanns i. Jag skulle inte bara den låta ligga där i något skåp till bättre tider.

Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Du blir väl speedad om du knaprar elvanse om du inte har ADHD. Det skulle förklara hennes konstiga beteende ibland. Hon är säkert redan utredd för adhd. De enda diagnoserna jag vet hon har är bipolär, schizofreni och utvecklingsstörning.

Hon missbrukar inte piller. Men hon brukar definitivt.

Jag är inte helt efterbliven som visa andra som postar i tråden och jag håller med er bägge två, jag är fullt medveten om att hon inte pundar 24-7 men absolut när det bjuds eller når hon mår kasst av spelandet och måste upp med endorfinerna igen.
(Gratis smakar bäst är nog ett motto hon är bekant med.)

Och att hon skulle börjat med gatutjack tror jag inte själv på utan var något jag sa i sarkasm som vissa borde gå en kurs i ihop med dumbi. Kanske kan dom dela en lina ritalin innan?
Men pundar gör hon oavsett om du vill att det ska vara så eller ej mr expert på centralstimulantia👍

I vintras hade hon ett opiat race som hette duga, alla vi som följt henne (jag 2år+) vet att detta är sanningen, folk har tvivlat förr på det i tråden och vipps så hittade jag både screenshots på hennes kartor och videos på nåddningar och andra uttalanden som talar emot sig själv.

Walther white i tråden verkar tro att bara för att dra en lina när man e hemma gör man det helt öppet i sin lilla lilla etta när man livar? Så folk kan höra när man både knackar upp skiten och snortar upp det sen? Ja jo tjena inte ens dumbi är så efterbliven men du verkar hinna ikapp henne kompis.

Nej jag är helt främmande för droger du har rätt vet inget, snälla förklara mer du som är så duktig walther?
Lille vän du skulle bara veta.😂😂😂 (nervösa smileys)
Du hade åkt på en vaken resa du sent hade glömt valpen, du är välkommen att syna bluffen när du vill jag finns i sköna södern i skåne. 🫡👍🖕🐷🤭🤭🤭🤭🤭🤭😂😂😂😂
(återigen nervösa smileys.)
2024-03-31, 17:25
  #7666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Jag är inte helt efterbliven som visa andra som postar i tråden och jag håller med er bägge två, jag är fullt medveten om att hon inte pundar 24-7 men absolut när det bjuds eller når hon mår kasst av spelandet och måste upp med endorfinerna igen.
(Gratis smakar bäst är nog ett motto hon är bekant med.)

Och att hon skulle börjat med gatutjack tror jag inte själv på utan var något jag sa i sarkasm som vissa borde gå en kurs i ihop med dumbi. Kanske kan dom dela en lina ritalin innan?
Men pundar gör hon oavsett om du vill att det ska vara så eller ej mr expert på centralstimulantia👍

I vintras hade hon ett opiat race som hette duga, alla vi som följt henne (jag 2år+) vet att detta är sanningen, folk har tvivlat förr på det i tråden och vipps så hittade jag både screenshots på hennes kartor och videos på nåddningar och andra uttalanden som talar emot sig själv.

Walther white i tråden verkar tro att bara för att dra en lina när man e hemma gör man det helt öppet i sin lilla lilla etta när man livar? Så folk kan höra när man både knackar upp skiten och snortar upp det sen? Ja jo tjena inte ens dumbi är så efterbliven men du verkar hinna ikapp henne kompis.

Nej jag är helt främmande för droger du har rätt vet inget, snälla förklara mer du som är så duktig walther?
Lille vän du skulle bara veta.😂😂😂 (nervösa smileys)
Du hade åkt på en vaken resa du sent hade glömt valpen, du är välkommen att syna bluffen när du vill jag finns i sköna södern i skåne. 🫡👍🖕🐷🤭🤭🤭🤭🤭🤭😂😂😂😂
(återigen nervösa smileys.)

Tror du taggade fel person nu. Jag är helt på din linje! Och förstår givetvis grejen med att "Bumbi tar fultjack" är en meme mer än något sanningsenligt. Rolig meme om du frågar mig 😌
2024-03-31, 17:47
  #7667
Medlem
Spelade hon på riktigt upp 14k natten den 26?! På "lånade" pengar. Hur kan folk vara så generösa och se henne kasta 14k på en natt?!

Jag tappar hoppet om mänskligheten!!
2024-03-31, 17:54
  #7668
Medlem
Hon spelade först för runt 1000kr
Sen satt hon in 1000kr + 1000kr + 3000kr som hon lånade.
Sen tog hon ut 7000kr för att ge tillbaka pengar till han som lånade ut 5000kr till henne.
Men efter som hon skiter i alla som lånar henne pengar satt hon in alla pengarna igen och förlorade så klart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in