2024-03-16, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Så att den klandervärde köper sexuellatjänster av henne har du inga problem med?
Har även du vart med på sexuellt utnyttjande av den förståndshandikappade?

Kan du berätta mer om det här? Stämmer verkligen detta?
2024-03-16, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242

Maila Bumbi! Hon svarar på vissa frågor när hon känner för det!
2024-03-16, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242

Det stämmer VERKLIGEN INTE! Det är escorpio som är kränkt för att bumbi fick internet och inte den och tar i så han nästan skiter på sig.
Det kan ju vem som helst som har en någon sånär fungerande hjärna, och kan tänka själv, förstå att man får inga sexuella tjänster för 199kr. Dessutom var vi flera som gick ihop så vad skulle vi ha fått för de småslantarna. Det slåss och fäktas åt alla håll här och det tävlas om vem som är värst. Så ta inget seriöst
2024-03-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Om Bumbi nu är så besatt av att spela varför anordnar hon inte spel då kan hon både spela o tjäna pengar.

Något som jag tänkte på när det gäller socialkärringen i gävle som förskingrade typ 50 mkr o
dödade sig själv - men hon gav sina vuxna döttrar mycket - vad som hände med de gåvorna
sen vet jag inte

Jag kommer ihåg det T. Döttrarna anmälde försvinnandet och hittades av Missing people. Hon tog väl livet sv sin när hon avslöjades

Bumbi kommer aldrig ta livet av sig, möjligen att hon försöker med hot för att få swish
2024-03-16, 14:29
Medlem
Vill inte säga vad var det vi ALLA sa men…
Förutom att hota kv så kan jag nästan svära på att alla dm, kvs adress, namn mobilnummer mm kommer att outas inom 20 min OM hon inte får en Swish. Och får hon en Swish vet vi ju garanterat vem den är ifrån så bra jobbat sekten och ni som såg till att Emelie kunde ladda på sin mobil! 👏👏 ni kommer undan medans Håkan får ta hela smällen! Tycker inte ett dugg synd om honom eller er dock men tja.. karma is a bitch!
2024-03-16, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snartsa
Vill inte säga vad var det vi ALLA sa men…
Förutom att hota kv så kan jag nästan svära på att alla dm, kvs adress, namn mobilnummer mm kommer att outas inom 20 min OM hon inte får en Swish. Och får hon en Swish vet vi ju garanterat vem den är ifrån så bra jobbat sekten och ni som såg till att Emelie kunde ladda på sin mobil! 👏👏 ni kommer undan medans Håkan får ta hela smällen! Tycker inte ett dugg synd om honom eller er dock men tja.. karma is a bitch!
👏👏👏👏

Hahahahahha städar segelbåten så den är klar tills den ska i vatten. Ping dimper det ner dm med röstinspelnig där bumbi hotar håkan! Betala lösen engång.... ja ni vet.
2024-03-16, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Ja. Hon är psykiskt sjuk och har en psykossjukdom. Hon får spruta för det även om det drar ut på tiden allt som oftast. Det är för att det går inte att tvinga henne till vård, eller där är hon inte ännu i alla fall.

Hon har ingen aning om pengars värde eller siffror eller datum. Man kan tänka att hon inte lärt sig det för att hon inte förstår. Sen har hon lärt sig andra saker, ett av dem är att få som hon vill.

Berätta gärna mer om hur jag spär på hennes vanföreställningar mer exakt?

Jag menar att du uppmuntrar Bumbi att h
on har rätt att göra det hon gör. Det är inget nytt att Bumbi skyller på sina diagnoser och därmed fortsätter. Jag kopierade stycket jag hänvisar till.

Och så till Bumbi. Att lägga ansvar på henne när hon inte KAN ta ansvar. Hon visar ju öppet sin egna oförmåga och hennes livlina är att gå live för att hon är ensam. Hon har diagnoser och är en beroendepersonlighet som många av oss andra, skillnaden är att hon faktiskt inte bryr sig om ni hatar på henne, visst kommer det åt henne men hon har strategier för att glida förbi och över det. Och då kokar det i folk.
Manipulativ? De som reagerar på det och inte kan sätta sig över det är också manipulativa. Tänk efter!
2024-03-16, 15:43
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Jag menar att du uppmuntrar Bumbi att h
on har rätt att göra det hon gör. Det är inget nytt att Bumbi skyller på sina diagnoser och därmed fortsätter. Jag kopierade stycket jag hänvisar till.

Och så till Bumbi. Att lägga ansvar på henne när hon inte KAN ta ansvar. Hon visar ju öppet sin egna oförmåga och hennes livlina är att gå live för att hon är ensam. Hon har diagnoser och är en beroendepersonlighet som många av oss andra, skillnaden är att hon faktiskt inte bryr sig om ni hatar på henne, visst kommer det åt henne men hon har strategier för att glida förbi och över det. Och då kokar det i folk.
Manipulativ? De som reagerar på det och inte kan sätta sig över det är också manipulativa. Tänk efter!

Tack då förstår jag hur du menar. Det jag är ute efter är att hon har den förmågan hon har och vi andra har det på ett annat sätt. Jag vet att hon sluppit mycket av konsekvenser som vi andra får ta, och jag kan nog störa mig på det med. Jag ursäktar inte hennes beteende på något sätt, hon går över alla gränser.

Men så som jag ser det är att hon fastnat i sin utveckling i en viss ålder. Men jag spekulerar bara.
Jag ser också att KV stänger ner sin kanal för att hon hotat. Jag ser det som Piglet varit tydlig med hela tiden.
Senast redigerad av Pianotangent 2024-03-16 kl. 16:07.
2024-03-16, 16:12
Avstängd
vichy6s avatar
Emelie gillar inte Klandervärd, nyss så framförde hon hot om att hänga ut alla hans uppgifter.

KV har inte fallit till föga och givit henne pengar till spel.

Kan tycka att det är orutinerat att bli privat med donnan. Hennes spelabstinens är maxad och då kommer det sjukt elaka saker ur hennes käft!
2024-03-16, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Tack då förstår jag hur du menar. Det jag är ute efter är att hon har den förmågan hon har och vi andra har det på ett annat sätt. Jag vet att hon sluppit mycket av konsekvenser som vi andra får ta, och jag kan nog störa mig på det med. Jag ursäktar inte hennes beteende på något sätt, hon går över alla gränser.

Men så som jag ser det är att hon fastnat i sin utveckling i en viss ålder. Men jag spekulerar bara.
Jag ser också att KV stänger ner sin kanal för att hon hotat. Jag ser det som Piglet varit tydlig med hela tiden.

Lite "kul" vi var så många som visste att Bumbi skulle göra det 🤣🤣🤣
2024-03-16, 16:30
Medlem
Så Emelie vet inte om att Jossan redan har skickat in dokument till tingsrätten!
2024-03-16, 16:33
Medlem
Jag har 0 tolerans för hennes beteende. Att hänga ut folk, hota och spotta. Parasiter äcklar mig in i ryggmärgen. Hade jag bott närmare hade jag med glädje gett henne en lavett hon sent skulle glömma.
Hon kommer undan med allt, hennes diagnoser gör henne inte svagare men hon får aldrig lära sig av sina handlingar. Även den minst lågbegåvade kan förstå rätt och fel och hon får bara positiva saker när hon gör fel, självklart kommer hon fortsätta tills den dag hon får en rejäl tillrättavisning. Varför folk belönar ett svin förstår jag inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in