2024-03-23, 11:58
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngemarH
Dina observationer och tolkningar är ju dina egna. Men vilken sak anser du det inte vara snack om? Är det att UFO finns? Eller är det att UFO är farkoster av icke-mänslig intelligens eller att USAs militär/myndigheter/företag/regering har sådana farkoster som har kraschat?
Nej jag såg ufon.
Citera
2024-03-23, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsYourName
Nej jag såg ufon.
Oidentifierade flygande objekt alltså
Citera
2024-03-23, 15:59
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Oidentifierade flygande objekt alltså
Objekt som solklart inte kan vara mänskliga uppfinningar. Klart och tydligt. Men har man inte sett det själv så förstår jag att man tvivlar. Har man sett det, däremot, då är det fakta. Inga droger inblandade. Och detta var inget vagt litet ljus det var farkoster. Min dotter var med och såg samma vid de mest spektakulära händelserna.
Citera
2024-03-23, 16:05
Medlem
Citat:
Nej jag såg ufon.
Varför kontaktar du inte "en ding ding värld" direkt?
Du hade blivit kändis
Citera
2024-03-23, 16:28
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartne
Varför kontaktar du inte "en ding ding värld" direkt?
Du hade blivit kändis
Stackars lilla du. Kontakta en medioker tråkig värld. Du kommer bli totalt ignorerad.
Citera
2024-03-23, 16:36
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Objekt som solklart inte kan vara mänskliga uppfinningar. Klart och tydligt. Men har man inte sett det själv så förstår jag att man tvivlar. Har man sett det, däremot, då är det fakta. Inga droger inblandade. Och detta var inget vagt litet ljus det var farkoster. Min dotter var med och såg samma vid de mest spektakulära händelserna.

Tog du bilder?
Citera
2024-03-23, 16:46
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Tog du bilder?
Det gick för snabbt och man var så fascinerad att man kunde inte tänka ens tanken. Total fokus på miraklet. För mig spelar det ingen roll om andra "tror på mig". Jag och min dotter vet vad vi såg.
Citera
2024-03-23, 18:37
Medlem
Citat:
Jag har sett ca 5 ufon själv. För mig är det inget snack om saken.

Berätta gärna lite mer vad du sett och om det kan backas upp på något vis. Strunta i skeptikerna här, de har ingen aning vad de pratar om.
Citera
2024-03-23, 18:43
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
Berätta gärna lite mer vad du sett och om det kan backas upp på något vis. Strunta i skeptikerna här, de har ingen aning vad de pratar om.
Ok.

Först kom en ovalformad disk med ett starkt blått ljus runt. Den kom ner snabbt mellan molnen, sen stannade den helt stilla över en sjö. Efter ett tag ryckte den till och försvann snabbt genom molnen igen.

Sedan tog det ca fem minuter. Min dotter sa kolla pappa där är dom igen. Då var det två runda kulor. Perfekt runda. Med blått sken. De kom från två håll genom molnen över sjön. Sedan fixerade dom sig synkade, och gjorde en perfekt 360 rotation, sedan stack de iväg snabbt som fan åt var sitt håll genom molnen och upp i skyn och försvann.

Edit: detta föranleddes av att min dotter frågade mig. "finns det ufo pappa" jag svarade ja, definitivt, jag har sett dom. 10 min senare kom dessa UFO.

Edit 2: Ge mig en vettig anledning till varför jag skulle kunna tänkas ljuga om detta? Självfallet inte.
Senast redigerad av WhatsYourName 2024-03-23 kl. 18:46.
Citera
2024-03-23, 20:11
Medlem
Citat:
Stackars lilla du. Kontakta en medioker tråkig värld. Du kommer bli totalt ignorerad.
Skillnaden mellan mig och patetiska du är att jag lever i verkligheten . Du vill bo på månen.
Citera
2024-03-23, 20:22
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cartne
Skillnaden mellan mig och patetiska du är att jag lever i verkligheten . Du vill bo på månen.
Det är helt ok att du tycker dig vara förmer och är oförskämd.
Citera
2024-03-23, 20:33
Medlem
Citat:
Det är helt ok att du tycker dig vara förmer och är oförskämd.
Jag anser mig vara något bättre än dig för du tror på tomtar och troll och jag tror på verkligheten.
Jag skiter fullständigt om du blir ledsen över saker som skrivs på internet. Man-up!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in