Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-11, 07:29
Medlem
Undra varför H.T tagit bort bilden på Lars i tofs och outfit från Vinted och HM?
Citera
2024-03-11, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalemonde
Undra varför H.T tagit bort bilden på Lars i tofs och outfit från Vinted och HM?

Ja nu när du säger det! Undrar också??
Citera
2024-03-11, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ja nu när du säger det! Undrar också??
Nu var den tillbaka 😂
Citera
2024-03-11, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalemonde
Nu var den tillbaka 😂

Asså HT är ju garanterat här inne och läser 😂😂😂
Citera
2024-03-11, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Hur kan det skada? Det känns som många har lyssnar för mycket på family united. Om någon har uttryckt oro så skickar soc bara ett brev och frågar om hon vill ha hjälp. Man behöver inte göra det mer dramatiskt än det är. Dessutom handlar det ju inte bara om text, F har själv berättat om sitt dåliga mående.

Tycker det är ganska onödigt och dumt att göra en orosanmälan om ett barn som inte ens är fött men som du säger kommer det antagligen inte göra någon skada. Har en släkting som jobbar med sånt och vad jag har förstått krävs det väldigt mycket för att soc ska göra någonting när ett barn fortfarande är i magen.. alltså extrema fall typ riktigt tungt missbruk till exempel. Hon får antagligen bara ett brev eller så ringer de och pratar med henne.

Däremot kommer kanske soc bli inblandade ändå senare när barnet är fött om allt det där om L stämmer och han är vårdnadshavare. Inget jag är 100% säker på men jag tror det kan bli så. Då är det nog bra om de verkligen har separerat så det inte går ut över henne.
Citera
2024-03-11, 10:30
Medlem
Kul att Hanna inte ska sälja på vinted nu för att hon ska hjälpa fanni. Hon säger inte direkt ut att det är fanni men det förstår man, undra om fanni har godkänt att Hanna lägger ut att hon vill hjälpa henne med att skänka kläder till henne
Citera
2024-03-11, 10:40
Medlem
Klassiker att HT drog en repa till älskade gekås igår och nu idag är heeeeeelt slut!
Citera
2024-03-11, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himlahopp
Kul att Hanna inte ska sälja på vinted nu för att hon ska hjälpa fanni. Hon säger inte direkt ut att det är fanni men det förstår man, undra om fanni har godkänt att Hanna lägger ut att hon vill hjälpa henne med att skänka kläder till henne

Solklart att det är Fanni. Men man undrar ju om det handlar om att hon behöver hjälp för att hon gjort sig själv arbetslös eller om det är för att Lindex inte kommer/kan bidra ekonomiskt? Vilken jävla soppa de hamnat i oavsett.
Citera
2024-03-11, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mewq
Klassiker att HT drog en repa till älskade gekås igår och nu idag är heeeeeelt slut!

Ja för de behövde en massa saker…..
Vad kan de rimligen ha behövt som de inte kunde köpa på rusta eller dollarstore.

Jag förstår (nästan) grejen att åka till Gekås som en typ ”grej”. Skulle personligen inte göra det men jag kan fatta att folk gillar det. Men att motivera det med att det är så billigt när man måste köra ändå en bit längre än närmaste affär för bomullsrondeller och hårspray (säger inte att det var de HT handlade) får jag inte ihop.

Säg att du gillar att shoppa och tycker det är kul med Gekås istället det är ok. Kanske till och med en liten vlogg därifrån? Nej? Inte det? Senkommet kanske efter asiatiska-livs-shoppingen från Malmö som jag fortfarande väntar med spänning på.
Citera
2024-03-11, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Solklart att det är Fanni. Men man undrar ju om det handlar om att hon behöver hjälp för att hon gjort sig själv arbetslös eller om det är för att Lindex inte kommer/kan bidra ekonomiskt? Vilken jävla soppa de hamnat i oavsett.
Tror inte att hon är arbetslös utan sjukskriven. Hon är snart tillbaka igen,hon älskar uppmärksamheten. Jättesvårt att veta om han kan bidra ekonomiskt längre fram.
Citera
2024-03-11, 11:14
Medlem
Maximal otur att detta hände F nu, hon hade säkert kunnat bli en av de största mamma-influerarna i Sverige om det inte varit för Lindex bravader. Hon är mycket mer relaterbar för de allra flesta än influencers från Stockholms innerstad och med hennes bakgrund hade hon nog kunnat locka många större samarbeten. Men med det sagt så var nog det här det bästa hon kunde göra av situationen, hennes privatliv tål ju uppenbarligen inte att ligga under lupp och då är det bättre hon besparar sig den stressen så hon inte riskerar alltför mycket stress under sin graviditet. Man får väl hoppas att allt blir bra för henne helt enkelt
Citera
2024-03-11, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Tror inte att hon är arbetslös utan sjukskriven. Hon är snart tillbaka igen,hon älskar uppmärksamheten. Jättesvårt att veta om han kan bidra ekonomiskt längre fram.

Jo sjukskriven lär hon bli, men att inaktivera kontot är ju ändå ett säkert sätt att sluta dra in inkomst för henne. Tror också hon snart är tillbaka, så mycket som hon delat sin liv i flera år känns svårt att bryta med tvärt och också isolerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in