Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-10, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bilenbrinner
Tiggaren va?

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Då får du leva med det och gråta i kudden när ingen ser.

Tacohej, nu är det slut med din OT för min del.
Ser fram emot allt härligt content Hanna kommer med nu i vågskvalpet efter hennes största följarnemesis uppgång och fall, kanske Hanna nu får tillbaka lite följare då hon nu är åter ohotad på tronen.

Kanske det tom är HT som i ren desperation legat på anmälningslocket, livet som influenser är hårt och ingen i världen är nöjdare än Hanna just nu 🫶

Det hade varit ju varit den sjukaste twisten i vad som har blivit södra Sveriges alldeles egna fertilitets-telenovela.
Citera
2024-03-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
[/b]
Det hade varit ju varit den sjukaste twisten i vad som har blivit södra Sveriges alldeles egna fertilitets-telenovela.

Hahaha ja 🫶
Med tanke på att man kan utesluta OG gänget här, för alla vi vill att FD ska fortsätta pumpa ur sig fantastiskt content som man kan spåra vidare på, så vem/vilka tjänar på att FD tar en liten semester- jo alla de vars följare hon tagit sista tiden.
Vi pratar money money rakt ner i plånboken. Småland är inte stort nog för två drottningar!
Detta drama påminner mer och mer om Game of Thrones än Svenska Hollywoodfruar nu för tiden 😂
Citera
2024-03-10, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
[/b]

Linux-gate var ju också helt fantastiskt, nu är det bara att hoppas på en Kebab-gate så är nöjeskontot fyllt för 2024.
Citera
2024-03-10, 23:04
Medlem
Fanni har under ett par timmar förlorat 300 följare efter sitt "ärliga" inlägg. Sällan sett ett sånt snabbt ras.

Trodde faktiskt folk skulle sympatisera och stanna kvar, hon är ju inte död utan har bara tagit en paus. Kostar ju ingenting att ha henne på följarlistan liksom.

Men folk kanske ville följa "kärnfamiljen" som äntligen lyckats. Och den lyckliga historien gick inte i krasch utan i molekyler.

Får se vad mätarställningen står på om ett par dagar, och om HT och co nått sitt mål att ta FDs följare åter.
Citera
2024-03-10, 23:13
Medlem
Såhär är det.

Fanni är kåt i att ha följare och vara en kändis.

Jag ger henne absolut maximum 2 månader ”uppdaterings-tomhet” innan hon är tillbaka i raketfart med sina uppdateringar. Precis som ni skriver; ”hatarna får inte vinna” , ”kärlek före hat”, jag ska följa min dröm”. Osv osv.

Det intressanta med typ utbildningar och så vidare är att dessa ändå ställer någon form av krav på prestation och minimum nivå. Influenser arbetet har ju uppenbarligen inga krav. Det är därför vår kära rusta/taco/spara-pengar-fast-vi-ska-köpa-nytt-soffbord-idag influensers bedömer detta som ett jobb. För alternativet är typ snabbmatsrestaurang, och det är inte lika attraktivt.

Alltså jag hade gjort allt för att få dessa två tjejer att vara chef för. Hade kört slut på dessa två direkt. Sedan hade de grinat på Instagram att de gått in i väggen och minsann är ”välförtjänta en spa kväll” för 3000. Trots att de då ”sparar pengar till hus”. Juste tror ni att h och k åker en eller två veckor till Turkiet i sommar? Gissar två. Det är de väl välförtjänta 🤣🤣🤣 efter all stress 🤣🤣🤣 två vuxna på ett barn 🤣

Men iallafall tillbaka till dig Fanni. Skaffa dig ett riktigt jobb, det kommer din mentala hälsa på bra av. Så är det. Och du är välkommen tillbaka till Instagram om ca 1-2 månader för att du ”inte kan hålla dig från att visa kulan / gose / något annat sjukt namn du kommer komma på. Och då står vi här redo att ta emot din content🥰
Citera
2024-03-10, 23:35
Medlem
Durochmolls avatar
Nu drog hon väl inte in så mycket på Instagram, men stress att plötsligt stå helt utan inkomst, gravid och med ett hus. Tror ni hon kommer våga gå tillbaka till hemtjänsten? Eller var det äldreboende hon jobbade på? Tänker att det är svårt om det var hemtjänsten med tanke på Linus, alla kommer väl i så fall tro att hon ska sno mediciner åt honom. Hoppas hon har rika föräldrar som kan stötta.

Anade dock att Tinder-kontot var falskt, skönt att få det bekräftat.
Citera
2024-03-10, 23:39
Medlem
Denna tråd har gått om Bianca Ingrosso tråden med råge, vilket är helt galet bra jobbat för våra Smålänska stjärnor. De bjuder på fantastiskt anti-underhållning från sängkammaren/duschen.

Hur dåligt Fanni eventuellt mår just nu så har hon världens story att berätta för gåsen när hen blir stor nog att lyssna 😅🫶

"2024 när mamma och pappa var största snacket i Sverige"
Citera
2024-03-10, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Nu drog hon väl inte in så mycket på Instagram, men stress att plötsligt stå helt utan inkomst, gravid och med ett hus. Tror ni hon kommer våga gå tillbaka till hemtjänsten? Eller var det äldreboende hon jobbade på? Tänker att det är svårt om det var hemtjänsten med tanke på Linus, alla kommer väl i så fall tro att hon ska sno mediciner åt honom. Hoppas hon har rika föräldrar som kan stötta.

Anade dock att Tinder-kontot var falskt, skönt att få det bekräftat.

Enligt Fannis största stalkersfan Visslarn så drog hon in massor på sina samarbeten, vi andra skulle bara vänta med spänning på årets deklaration 😅

Jag kan garantera att Fanni absolut inte kommer gå tillbaka till HT (hemtjänsten) i deras kommun av flera anledningar.

OM jag skulle få hoppas fritt så tar Fanni detta tillfälle i akt och utbildar sig till något hon brinner för (inte sängprovare, sminkös eller danslärare men något annat).

Gällande Tinderkontot så kan det vara 50/50, för skulle Linux på fyllan lagt upp en profil så skulle han ALDRIG erkänna det så nära en separation (han må vara dum som de flesta män men jag tror inte han är självmordsbenägen).
Citera
2024-03-11, 00:36
Medlem
Citat:
Då får du leva med det och gråta i kudden när ingen ser.

Tacohej, nu är det slut med din OT för min del.
Ser fram emot allt härligt content Hanna kommer med nu i vågskvalpet efter hennes största följarnemesis uppgång och fall, kanske Hanna nu får tillbaka lite följare då hon nu är åter ohotad på tronen.

Kanske det tom är HT som i ren desperation legat på anmälningslocket, livet som influenser är hårt och ingen i världen är nöjdare än Hanna just nu 🫶

Nu tycker jag att du lägger förväntningarna lite väl högt Fru kroko! Hanna har faktiskt duschat idag! Det kommer garanterat kräva mist 2 dagars vila nu så det dröjer nog innan det kommer något mer avancerat härligt content!
Citera
2024-03-11, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AverageJoe23
Nu tycker jag att du lägger förväntningarna lite väl högt Fru kroko! Hanna har faktiskt duschat idag! Det kommer garanterat kräva mist 2 dagars vila nu så det dröjer nog innan det kommer något mer avancerat härligt content!

Fast, jag tänkte, Hanna kanske behöver äta imorgon och har ett nytt fantastiskt recept att bjuda på? Micrad lök med rå torsk eller något annat smarrigt ala Hanna Theorin 😅

Eller än mer filmer på Lars liggandes i inomhusvagnen med halva selen på så ingen kan klaga att Hanna inte vet någonting om barnsäkerhet, minsann!!

Hon måste ju stå upp för sig själv nu ordentligt och visa att "hatarna inte får vinna" (det är väl ingen som ids hata Hanna, hon är ju bara en solskygg gnällig tonåring )🫶
Citera
2024-03-11, 01:21
Medlem
Citat:
Fanni har under ett par timmar förlorat 300 följare efter sitt "ärliga" inlägg. Sällan sett ett sånt snabbt ras.

Trodde faktiskt folk skulle sympatisera och stanna kvar, hon är ju inte död utan har bara tagit en paus. Kostar ju ingenting att ha henne på följarlistan liksom.

Men folk kanske ville följa "kärnfamiljen" som äntligen lyckats. Och den lyckliga historien gick inte i krasch utan i molekyler.

Får se vad mätarställningen står på om ett par dagar, och om HT och co nått sitt mål att ta FDs följare åter.

Kan bara gå till mig själv att om jag följer folk som utifrån det blå ska ta en paus eller inaktivera kontot anar jag ugglor i mossen direkt. Pallar inte följa såna människor. Så hade jag inget vetat med fanni hade jag nog avföljt jag med. Det fattar man ju på två röda liksom att detta kommer bli ett jävla flängande fram och tillbaka på inaktivera-knappen. Eller förlåt ”inaktivera” - inte ens det klarade hon ju av att göra ordentligt.
Citera
2024-03-11, 06:50
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:

Antingen är det folk som valt att sluta följa; eller så kan det vara folk hon själv tagit bort folk. Eftersom att många av er hävdar att hon blockar folk till höger och vänster så är det väl inte helt osannolikt att hon faktiskt suttit och försökt sära agnarna (riktiga följare) med vetet (skvallerkärringarna/rövhålen).

Jag menar, du följer ju henne fortfarande så hon lär ju ha en stor del rövhål kvar att försöka sortera ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in