Citat:
Ursprungligen postat av
Durochmoll
Nu drog hon väl inte in så mycket på Instagram, men stress att plötsligt stå helt utan inkomst, gravid och med ett hus. Tror ni hon kommer våga gå tillbaka till hemtjänsten? Eller var det äldreboende hon jobbade på? Tänker att det är svårt om det var hemtjänsten med tanke på Linus, alla kommer väl i så fall tro att hon ska sno mediciner åt honom. Hoppas hon har rika föräldrar som kan stötta.
Anade dock att Tinder-kontot var falskt, skönt att få det bekräftat.
Enligt Fannis största stalkersfan Visslarn så drog hon in massor på sina samarbeten, vi andra skulle bara vänta med spänning på årets deklaration 😅
Jag kan garantera att Fanni absolut inte kommer gå tillbaka till HT (hemtjänsten) i deras kommun av flera anledningar.
OM jag skulle få hoppas fritt så tar Fanni detta tillfälle i akt och utbildar sig till något hon brinner för (inte sängprovare, sminkös eller danslärare men något annat).
Gällande Tinderkontot så kan det vara 50/50, för skulle Linux på fyllan lagt upp en profil så skulle han ALDRIG erkänna det så nära en separation (han må vara dum som de flesta män men jag tror inte han är självmordsbenägen).