Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-04, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Haha ja det är så pass att jag genast vill åka och köpa onödig skit när jag ser en kundvagn med en planka i 😂 varför kan hon inte gör 2-3 stories inne i affären t.ex eller berätta hur de tänkt inreda tvättstugan? Det är som vanligt så vansinnigt dåligt!

Jaaa tjooo vad hon levererar idag! Starkt jobbat!
Dåligt. Som vanligt. Som du säger de hade varit kul för oss som tittar om hon berättar lite om deras planer för tvättstuga och kök.
Istället för att om några veckor komma med ett redigerat samarbete.
Mer in the moment liksom. Under tiden… ta med oss och överraska oss nu honey!

Kanske samarbete med någon färghandel? 🤷🏼‍♀️
Citera
2025-12-04, 17:23
Medlem
Jag undrar hur hon får jobben. Kommer det till en automatiskt när man har så många följare ? Har svårt att förställa mig att hon proaktivt kontaktar företag och presenterar sig. Det verkar ju inte kräva några möten för det hade hon ju garanterat nämnt med en filofax bredvid datorn. Det verkar ju sjukt lätt att tjäna mycket pengar på instagram om man bara lyckas få upp sitt följarantal och det behöver ju inte ens vara riktiga utan köpta fungerar lika bra bevisligen. Jag har fått mer förståelse för att ungdomar vill gå för detta måste jag säga.
Citera
2025-12-04, 17:54
Medlem
Nu ska det målas IGEN 😂
Citera
2025-12-04, 18:25
Medlem
Bobhallonsafts avatar
"Kanon att man börjar med alla jävla rum samtidigt" säger Hanna Theorin.

Resten av befolkningen undrar naturligtvis då om de är jättelångsamma på att måla eftersom ena sovrummet påbörjades för 5 månader sedan och köket för ca 3,5 månader sedan. Och nu ska ett (till?) sovrum målas? Smålandsstenar-posten står sig frågande kring speeden på dessa målarjobb.

Påbörjas de ens - frågar sig en person utanför lokala Coop som vill vara anonym.

Smålandsstenar-posten kommer fortsätta rapportera om utvecklingen. Kanske. Eller inte. Eller vad fan vad det nu ? Redaktören kommer nog glömma att slutföra reportaget....
Citera
2025-12-04, 19:03
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Var inte Lars sjuk? Nu har de spenderat förmiddagen på Vellingeblomman. Vad tror vi, blir det Jensens bõfhaus eller vad det heter, shopping och ishockey? 😆

Fast var det inte typ i måndags som hon senast skrev att L var sjuk? Det är ju ändå tre dagar sedan. Många barn blir friska relativt fort. Vet inte hur många gånger mina egna barn haft feber ena dagen var att dagen efter vakna feberfria, pigga och alerta.

Säger inte att så är fallet med L men känns ändå som att H skulle nämnt det mer om fallet var att L fortfarande var sjuk, det gör hon ju i princip varje gång L är sjuk och de har sjukstuga framför valfri Astrid Lindgrenfilm.
Citera
2025-12-04, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
"Kanon att man börjar med alla jävla rum samtidigt" säger Hanna Theorin.

Resten av befolkningen undrar naturligtvis då om de är jättelångsamma på att måla eftersom ena sovrummet påbörjades för 5 månader sedan och köket för ca 3,5 månader sedan. Och nu ska ett (till?) sovrum målas? Smålandsstenar-posten står sig frågande kring speeden på dessa målarjobb.

Påbörjas de ens - frågar sig en person utanför lokala Coop som vill vara anonym.

Smålandsstenar-posten kommer fortsätta rapportera om utvecklingen. Kanske. Eller inte. Eller vad fan vad det nu ? Redaktören kommer nog glömma att slutföra reportaget....
Sovrummen… garderoben de förstörde eller förlåt, ”flyttade”. Vad hände med den?

”Man får passa på när man har möjlighet, vilket är något jag aldrig tar för givet ”
- Just saying Hanna, du tar allt för givet!
Citera
2025-12-04, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Jaaa tjooo vad hon levererar idag! Starkt jobbat!
Dåligt. Som vanligt. Som du säger de hade varit kul för oss som tittar om hon berättar lite om deras planer för tvättstuga och kök.
Istället för att om några veckor komma med ett redigerat samarbete.
Mer in the moment liksom. Under tiden… ta med oss och överraska oss nu honey!

Kanske samarbete med någon färghandel? 🤷🏼‍♀️
Ja jag förstår inte varför hon inte tar till sig det? Hon läser ju uppenbarligen här. Hon tror verkligen att det är spännande att hon berättar vad vi ska få se för att sen inte visa det. Vad tror hon att hennes jobb går ut på?? 🤦‍♀️
Citera
2025-12-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Precis!! Det är ju under tiden de gör om OCH slutresultatet som bör visas - men som vanligt kör hon med "innan" med extremt sparsmakad "tjuvkik" på en bräda, på det som (inte) komma skall.
Exakt! VEM blir influerad? Verkligen ingen!
Citera
2025-12-04, 20:20
Medlem
Haja och självklart som vi förutspådde så ska de på hockey. Hon är så oerhört förutsägbar!
Citera
2025-12-04, 20:43
Medlem
Fattar inte - målade de inte om ett sovrum precis? För andra gången? Eller blev det ens klart? Vad är det för rum de ska måla nu?
Citera
2025-12-04, 20:46
Medlem
Hur stor bil har dom egentligen? Packning med småbarn i några dagar kräver ofta en del packning. Plus massa stora saker de köper heeeela tiden??
Citera
2025-12-04, 20:47
Medlem
Ska de ha kakaldekor i sovrummet!! 😅
Så tacky med dekorplast!! Sätt nytt kakel för bövelen!! Vart de nu ska ”piffa” kaklet? Det framgår inte
Nån som lyckats läsa mellan raderna på den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in