Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-21, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu kan jag bara tala för mig själv men jag anser att spel/drogmissbruk, stöld från sina omsorgstagare, trolöshet inför huvudman (hans arbete), grov stöld, grovt bedrägeri, åldringsbrott och som du nu påtalar- folkbokföringsbrott är en legitim anledning att börja fundera på sitt förhållande.

Vet inte hur du lever ditt liv men jag skulle inte acceptera ovan nämnda saker.

Nja alltså. Om man bortser från vad typ lagarna heter som han brutit mot.. (folkbokföringsbrott må vara ett brott men kom igen) så har han stulit medicin från sitt jobb för att försörja ett spelmissbruk. Ett spelmissbruk är ett missbruk absolut och något att ta på allvar! Men varför har han det då? För att han känner sig ensam och övergiven och ledsen kanske? Inte som att hans känslor fått ta någon plats i deras hem. Kan seriöst inte tänka mig ett deppigare liv än att leva med Fanni dom senaste två åren! Inte det han hade tänkt sig när dom blev ihop och började planera en framtid tillsammans. Tycker bara dom båda är rätt gräsliga och förtjänar varandra. Som sagt bortsett från vad som är ett brott och ej bara känslomässigt!
Citera
2024-02-21, 00:55
Medlem
Känner verkligen inte ”heja fanni” som folk börjat skriva här i alla fall
Citera
2024-02-21, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borntopizza
Känner verkligen inte ”heja fanni” som folk börjat skriva här i alla fall

Utveckla gärna, tack.
Citera
2024-02-21, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Såklart han har tusen anledningar till att må dåligt, men han har garanterat haft tusen tillfällen att lyfta det med Fanni. Eller helt enkelt bara göra slut.
Men han valde en annan väg, dvs stanna kvar i hennes galenskapsskugga och roa sig själv med hobbies som vårt gemensamma samhälle anser är brottsligt.

Du nämner psykolog, Fanni har konstant vägrat just detta och bara kört på som en Epa-traktor på tjack, därav alla civila offer runtomkring som nu får hyvla upp resterna av hennes spattgång.

Linux kunde satt stopp, antingen genom att stryka sin medverkan i "runka i burk projektet" eller att hålla snorren i kallingarna trots att Fanni ville ägglossningsligga.

Man styr sin egen verklighet och framtid.

Vad menar du? (Fetstilat)
Citera
2024-02-21, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Jag tror det syftas på SL. Men vet inte. H ammar absolut inte och skulle nog aldrig få för sig att orka göra det.

Jag menar S.L.
Citera
2024-02-21, 09:20
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borntopizza
Gud! Inte kollat denna tråden på fyra veckor men nu tror jag att jag uppfattat läget. Fanni gravid, och singel? Verkligen?? Har så svårt att tro att dom skulle göra slut, känns som dom behöver varandra, på gott och ont. Så allvarligt är väl inte hans brott ändå, alltså han har inte skadat någon, och verkligen inte Fanni. Han har bara försökt överleva att vara i ett förhållande med en psykiskt sjuk människa i sorg som dessutom gjort hans privatliv helt offentligt på instagram mot hans vilja? Låter väldigt överdrivet att hon skulle kasta ut honom över det. Han kanske skrivit sig på ny adress pga pengar? Typ dom ska låtsas inte vara ihop för att skydda tillgångar om han döms för skadestånd?

Mot hans vilja? Hur vet du att det var mot hans vilja?

Du får det att låta som att han inte hade något val. Att allt egentligen är Fs fel och att han varit ett stackars offer som försökt överleva. Pfft. Så sjukt tröttsamt med människor som hela tiden ska lägga över sitt felande på andra. Han är en vuxen människa som endast har ansvar för sitt egna agerande och handlingande. Var han så olycklig i sitt förhållande så hade han kunnat göra slut. Han hade kunnat sätta ner foten. Han hade kunnat göra så mycket annat än vad han (kanske) gjort.

"Jag är med om tuffa saker här i livet och därför rättfärdigar det att jag gör olagliga saker, för det är ju såååå synd om mig". Pyttsan.
Citera
2024-02-21, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Mot hans vilja? Hur vet du att det var mot hans vilja?

Du får det att låta som att han inte hade något val. Att allt egentligen är Fs fel och att han varit ett stackars offer som försökt överleva. Pfft. Så sjukt tröttsamt med människor som hela tiden ska lägga över sitt felande på andra. Han är en vuxen människa som endast har ansvar för sitt egna agerande och handlingande. Var han så olycklig i sitt förhållande så hade han kunnat göra slut. Han hade kunnat sätta ner foten. Han hade kunnat göra så mycket annat än vad han (kanske) gjort.

"Jag är med om tuffa saker här i livet och därför rättfärdigar det att jag gör olagliga saker, för det är ju såååå synd om mig". Pyttsan.
Enligt uppgifter i tråden längre bak Med någon som hade lokalkännedom hade uppgett att L var helt emot att hon hon lade ut Harry på sociala medier och berättade om deras historia Men att hon gjorde det ändå.

Håller helt med dig i det du skriver.
Citera
2024-02-21, 09:43
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Enligt uppgifter i tråden längre bak Med någon som hade lokalkännedom hade uppgett att L var helt emot att hon hon lade ut Harry på sociala medier och berättade om deras historia Men att hon gjorde det ändå.

Håller helt med dig i det du skriver.

Okej! Tråkigt om det nu skulle vara så, att hon inte har tänkt på sin partner och hans känslor gällande detta men samtidigt så vet vi inte om dessa uppgifter är sanna eller ej. Det är inte, from the horse's mouth, så att säga.
Citera
2024-02-21, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Okej! Tråkigt om det nu skulle vara så, att hon inte har tänkt på sin partner och hans känslor gällande detta men samtidigt så vet vi inte om dessa uppgifter är sanna eller ej. Det är inte, from the horse's mouth, så att säga.
Det stämmer att man vet inte Jag tror att det är mycket som vi inte vet.

Sen kommer det att komma ut på Lexbase vad han har gjort och i vilken omfattning Det kan man läsa när han är dömd.
Senast redigerad av tindraninni 2024-02-21 kl. 10:03.
Citera
2024-02-21, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
När ändrar F i sin presentation då att hon är gravid o beräknad BF?! Hon har ju kvar sina namngivna embryon som inte blev nånting… känns rätt märkligt nu när hon faktiskt har ett levande foster i magen…

Vet vi när har hon bf? Är blockad… men använder den sidan då och då som någon här tipsade om.
Citera
2024-02-21, 10:35
Medlem
Detta är ju fb och på fb är ju alla spekulationer tillåtna, det vet ju alla.
Tänk om F fick reda på vad L hade gjort och blev så förbannad så hon gick ut och svängde sina lurviga. Blev på smällen när det var en annan donator. L får sedan reda på detta och katastrofen är ett faktum.
Sug på den ni 😂

// kvinnan med för mycket fantasi
Citera
2024-02-21, 10:37
Medlem
Oj! HT är ute och försöker få Lars att somna. Men eftersom hon inte har somnat och Hanna snart är hemma får det kanske bli en nap inne idag. Till skillnad från alla andra dagar då eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in