Citat:
Ursprungligen postat av
borntopizza
Gud! Inte kollat denna tråden på fyra veckor men nu tror jag att jag uppfattat läget. Fanni gravid, och singel? Verkligen?? Har så svårt att tro att dom skulle göra slut, känns som dom behöver varandra, på gott och ont. Så allvarligt är väl inte hans brott ändå, alltså han har inte skadat någon, och verkligen inte Fanni. Han har bara försökt överleva att vara i ett förhållande med en psykiskt sjuk människa i sorg som dessutom gjort hans privatliv helt offentligt på instagram mot hans vilja? Låter väldigt överdrivet att hon skulle kasta ut honom över det. Han kanske skrivit sig på ny adress pga pengar? Typ dom ska låtsas inte vara ihop för att skydda tillgångar om han döms för skadestånd?
Mot hans vilja? Hur vet du att det var mot hans vilja?
Du får det att låta som att han inte hade något val. Att allt egentligen är Fs fel och att han varit ett stackars offer som försökt överleva. Pfft. Så sjukt tröttsamt med människor som hela tiden ska lägga över sitt felande på andra. Han är en vuxen människa som endast har ansvar för sitt egna agerande och handlingande. Var han så olycklig i sitt förhållande så hade han kunnat göra slut. Han hade kunnat sätta ner foten. Han hade kunnat göra så mycket annat än vad han (kanske) gjort.
"Jag är med om tuffa saker här i livet och därför rättfärdigar det att jag gör olagliga saker, för det är ju såååå synd om mig". Pyttsan.