2024-02-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Hahahahaha kebaben. Nej men återigen bevis på att ht är ett barn mentalt. Kan inte ens göra det här rätt, grillpinnarna ska ju inte sticka upp ovanför snusen, det är ju tänkt att snusen ska efterlikna rosor 😂😂😂

Haha jag dör. Tänkte inte ens på det. Det är ju höjden av lathet på en redan pinsamt dålig ”present”.
Citera
2024-02-15, 19:23
Citat:
Hahahahaha kebaben. Nej men återigen bevis på att ht är ett barn mentalt. Kan inte ens göra det här rätt, grillpinnarna ska ju inte sticka upp ovanför snusen, det är ju tänkt att snusen ska efterlikna rosor 😂😂😂

Haha åh tänkte på samma sak! Varför tejpar hon fast med grillpinnen som sticker upp? 😂😂 hon gör allt så slarvigt, lägger liksom ingen tid på det!

Och dessutom dålig ursäkt att hon inte köpt någon present för att hon hade ont igår. Vem köper ens present (förutom just blommor) samma dag man ska ge? Jag brukar i alla fall göra det innan till min partner.
Citera
2024-02-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmeeaa
Haha åh tänkte på samma sak! Varför tejpar hon fast med grillpinnen som sticker upp? 😂😂 hon gör allt så slarvigt, lägger liksom ingen tid på det!

Och dessutom dålig ursäkt att hon inte köpt någon present för att hon hade ont igår. Vem köper ens present (förutom just blommor) samma dag man ska ge? Jag brukar i alla fall göra det innan till min partner.
Haha ja men eller hur? Planera lite!

Sen tänker jag ofta på att Hanna alltid berättar att hon ska filma nåt samarbete eller liknande, som antingen inte dyker upp alls, inte dyker upp i tid eller bara blir jättedåligt och så slänger hon in nån random förklaring till varför det inte blev som hon tänkt.
Om hon INTE berättar vad hon sitter hemma och snickrar på så kan hon ju skrota det som inte blir bra?

Nu blir man ju bara besviken? Liksom jag väntar fortfarande på receptet för Fannis krämiga nudelsoppa och videon på när Hanna och Kebaben testar tokig mat från Malmö. Jättebesviken är jag! 😉
Citera
2024-02-15, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr

Sen tänker jag ofta på att Hanna alltid berättar att hon ska filma nåt samarbete eller liknande, som antingen inte dyker upp alls, inte dyker upp i tid eller bara blir jättedåligt och så slänger hon in nån random förklaring till varför det inte blev som hon tänkt.
Om hon INTE berättar vad hon sitter hemma och snickrar på så kan hon ju skrota det som inte blir bra?

Nu blir man ju bara besviken? Liksom jag väntar fortfarande på receptet för Fannis krämiga nudelsoppa och videon på när Hanna och Kebaben testar tokig mat från Malmö. Jättebesviken är jag! 😉
Hahaha den videon kanske kommer om ett halvår om vi har tur
Citera
2024-02-15, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr

Jag känner samma sak, ligger sömnlös då tankarna bara snurrar runt den fantastiska nudelsoppans vara eller icke vara så fram tills dess har familjen fått äta riktig mat.
Citera
2024-02-15, 20:21
Medlem
Citat:

Hahaha alltså det är det fulaste jag sett. Att hon ens lägger upp det på insta också…….
Citera
2024-02-15, 20:23
Medlem
Nu är videon med kärlekssnuset borta! 😶
Edit: nu kom den tillbaka...vet inte om hon tog bort den o la tillbaka eller om mitt instagram laggade. Sorry!
Citera
2024-02-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Nej men snälla. HT tejpar fast snusdosor på grillpinnar och lägger i en presentpåse med gammalt julpapper i. Toppar med vissna rosor. ”Jag tar ingen cred för detta!!” Nej du, fan det hade inte jag heller gjort. Kan vi få se Kebabens reaktion också?

Skämskudden, jag önskar att jag kunde få det osett. Hade hon också försökt skrapa bort varningstexten på snusdoserna? Allt var bara så fel. 😑
Citera
2024-02-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrakelSpektakel93
Hahaha alltså det är det fulaste jag sett. Att hon ens lägger upp det på insta också…….

Som ”influencer” borde man kanske tänka igenom sitt content och sina storys/inlägg. Hon är verkligen svaret på en som vill åt kakan men inte göra något för den.
Citera
2024-02-15, 20:31
Medlem
Jag älskar att H ba, " Jag har varit ute på promenad ...." 🤣 Alla vet ju att det var ju ENDAST för att köpa present till Kebaben....... Annars hade hon legat på soffan hela dagen?
Citera
2024-02-15, 20:35
Medlem
Jag förstår tanken med hennes present, men varför använde hon inte alla rosor? Nu blev det som allt annat när det kommer till HT- det känns halvgjort.
Citera
2024-02-15, 20:40
Medlem
Men det är verkligen jättesorgligt med Hannas alla hjärtans dag present..förstår inte varför hon lägger upp det, hon måste väl någonstans själv se att det där inte blev så bra. Man tänker att man sett det värsta så många gånger men både Hanna och fanni lyckas överraska en gång på gång. Hur har dom här två lyckats samla ihop så pass mycket följare som dom har??? Inget dom gör är speciellt kul eller inspirerande att titta på. Mer än hälften av alla följare måste ju vara som vi här inne, älskar att gotta sig i all misär.
Man kan liksom inte sluta kolla fastän man borde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in