2024-02-15, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiell
Konstigt system att profilen försvinner för alla som inte råkar ha den sparad i söklistan. På alla andra ställen brukar man få upp felmeddelande eller inte se något alls när man klickar på profilen som blivit dold av någon anledning.

Jag testade att söka på fd från ett annat konto där jag inte har henne sparad i sök, och hon dök upp ändå
Citera
2024-02-15, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Också ”jag har velat göra en sån här present länge”.. 😂

Haha precis, vad är det som hindrat henne liksom? Verkar inte varit ett jättekomplicerat projekt…
Citera
2024-02-15, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Vilken fin alla hjärtans dag bukett HT hade fixat till sin man 😆

Alltså 😂😂
Undrar fan om ht driver med oss 🤣🤷‍♀️
Citera
2024-02-15, 17:50
Medlem
Nämen asså Hannas present 🙈 3 döda rosor och ett par snusdosor.
Ibland undrar jag om hon driver.
Men det är väl tanken som räknas antar jag 🩷
Citera
2024-02-15, 17:53
Medlem
Hanna kanske med flit väntade till efter alla hjärtans dag för att köpa gårdagens rosor billigare?
Iom att de sparar till huset nu tänkte jag..och det där med inflation som hon nämnde kort i samarbetet med anyfin.
Citera
2024-02-15, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Hanna kanske med flit väntade till efter alla hjärtans dag för att köpa gårdagens rosor billigare?
Iom att de sparar till huset nu tänkte jag..och det där med inflation som hon nämnde kort i samarbetet med anyfin.
Allt var ju rea på i dag såg jag
50% på alla snittblommor i min närbutik, chokladhjärtan & allt möjligt 😂
Citera
2024-02-15, 18:04
Medlem
Hannas present…jag är mållös.
Samtidigt tycker jag synd om henne på något sätt. Hon känns lite som ett barn som gjort något riktigt fult i träslöjden. Det värmer liksom lite i hjärtat men man vill samtidigt titta bort och snabbt börja prata om något annat.
Citera
2024-02-15, 18:13
Medlem
Nej men snälla. HT tejpar fast snusdosor på grillpinnar och lägger i en presentpåse med gammalt julpapper i. Toppar med vissna rosor. ”Jag tar ingen cred för detta!!” Nej du, fan det hade inte jag heller gjort. Kan vi få se Kebabens reaktion också?
Citera
2024-02-15, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Nej men snälla. HT tejpar fast snusdosor på grillpinnar och lägger i en presentpåse med gammalt julpapper i. Toppar med vissna rosor. ”Jag tar ingen cred för detta!!” Nej du, fan det hade inte jag heller gjort. Kan vi få se Kebabens reaktion också?

Och kebaben måste bara nicka och vara glad för att hon ansträngt sig så jädrans, annars åker han på en block..KEBOFFen vågar nog inte säga emot henne
Citera
2024-02-15, 18:44
Medlem
Citat:

Han lär ju reagera som man gjorde på presenter man fick från dagis ungefär. ”Ååååååååhhh va fiiiiiiint du gjooooooort!”
Citera
2024-02-15, 18:58
Medlem
Citat:

Hahahahaha kebaben. Nej men återigen bevis på att ht är ett barn mentalt. Kan inte ens göra det här rätt, grillpinnarna ska ju inte sticka upp ovanför snusen, det är ju tänkt att snusen ska efterlikna rosor 😂😂😂
Citera
2024-02-15, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Hahahahaha kebaben. Nej men återigen bevis på att ht är ett barn mentalt. Kan inte ens göra det här rätt, grillpinnarna ska ju inte sticka upp ovanför snusen, det är ju tänkt att snusen ska efterlikna rosor 😂😂😂
Påminner lite om det lite mer avancerade bygget vi gav bort när jag var barn,kruka med en gurka styckade med tandpetare som man fäste geléhallon i.
Jag var nog 7 år när det var en "kul" present. 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in