2024-02-15, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himlahopp
Men det är verkligen jättesorgligt med Hannas alla hjärtans dag present..förstår inte varför hon lägger upp det, hon måste väl någonstans själv se att det där inte blev så bra. Man tänker att man sett det värsta så många gånger men både Hanna och fanni lyckas överraska en gång på gång. Hur har dom här två lyckats samla ihop så pass mycket följare som dom har??? Inget dom gör är speciellt kul eller inspirerande att titta på. Mer än hälften av alla följare måste ju vara som vi här inne, älskar att gotta sig i all misär.
Man kan liksom inte sluta kolla fastän man borde.

Tänker att majoriteten följare måste ha varit tiden innan Lars kom till världen. Folk som ville gotta sig i det groteska att skapa content av sitt döda barn Och då kanske det riktigt fattiga engagemanget i tex samarbeten gick att bortförklara på ex psykiskt mående. Nu blir det ju smärtsamt uppenbart att hon bara är lat och ointresserad.
Citera
2024-02-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Skämskudden, jag önskar att jag kunde få det osett. Hade hon också försökt skrapa bort varningstexten på snusdoserna? Allt var bara så fel. 😑
Jag undrar om den snusdosan med avskavt klistermärke ens är ny?
Det är en klassisk sån grej som man nervöst kan pilla bort medans man gör något annat. Har en snusarvän som pillar bort baksidan på samma vis nämligen..

Dessutom, om man är storsnusare så köper man väl ändå snus på stock? De har säkert hela kylen full med snus, så Hanna promenerade till Coop och köpte enbart döda rea rosor, KeboffKebab fick bidra med eget snus och därför gjorde hon inte presenten helhjärtat iom att det inte är en riktig present?

Case Closed!
Citera
2024-02-15, 21:09
Medlem
Hannas present såg ut som nåt mitt yngre barn grävt upp ur våran återvinningspåse i köket och klistrat ihop 🥲 förstår att det är tanken som räknas men hon borde absolut insett efter att hon klippt videon att det här inte är något som borde delas på internet, nånsin.
Citera
2024-02-15, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Jag undrar om den snusdosan med avskavt klistermärke ens är ny?
Det är en klassisk sån grej som man nervöst kan pilla bort medans man gör något annat. Har en snusarvän som pillar bort baksidan på samma vis nämligen..

Dessutom, om man är storsnusare så köper man väl ändå snus på stock? De har säkert hela kylen full med snus, så Hanna promenerade till Coop och köpte enbart döda rea rosor, KeboffKebab fick bidra med eget snus och därför gjorde hon inte presenten helhjärtat iom att det inte är en riktig present?

Case Closed!

Har hon ens varit på promenad med Lars? Hon har morgonrock när hon fixar presenten så då har hon gått hem och tagit på sig morgonrocken.
Jag vet dock inte hur folk brukar göra, det kanske inte är ovanligt 🤷‍♀️
Citera
2024-02-15, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Har hon ens varit på promenad med Lars? Hon har morgonrock när hon fixar presenten så då har hon gått hem och tagit på sig morgonrocken.
Jag vet dock inte hur folk brukar göra, det kanske inte är ovanligt 🤷‍♀️

Jo det är väldigt ovanligt att ta av sig kläderna och kliva in i morgonrock varje gång man är hemma en stund.
Med tanke på att hon säger att hon ska väcka Kebabrullen och åka och käka så lär detta mästerverk vara gjord av saker de redan hade hemma, säkerligen så återanvänder hon blommorna hon fick av han igår och gamla snusdosor (de ser slitna och öppnade ut).

Hanna vågar inte gå ut själv med Lars, skulle hon gjort den ansatsen så skulle det finnas 85 stories om det.
Citera
2024-02-15, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jo det är väldigt ovanligt att ta av sig kläderna och kliva in i morgonrock varje gång man är hemma en stund.
Med tanke på att hon säger att hon ska väcka Kebabrullen och åka och käka så lär detta mästerverk vara gjord av saker de redan hade hemma, säkerligen så återanvänder hon blommorna hon fick av han igår och gamla snusdosor (de ser slitna och öppnade ut).

Hanna vågar inte gå ut själv med Lars, skulle hon gjort den ansatsen så skulle det finnas 85 stories om det.
Såklart är hennes gamla rosor!
Citera
2024-02-15, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Såklart är hennes gamla rosor!

Och hon var för lat för att ställa dom i en vas igår. Kan sätta hur mycket pengar som helst på det scenariot. Hanna är världens lataste jättebebis så absolut inget har hon gjort idag för att visa sin kärlek till kebaben vare sig igår eller idag.

Hon föll på morgonrocken och förlorade 100 följare till idag då hon visade sig (hon är verkligen en tvärtom-influenser som förlorar följare varje gång hon lägger upp något istället för motsatsen).
Citera
2024-02-15, 22:15
Medlem
Tittar man lite närmare på snuspresenten så är det hål i påsen. Allt till den gåvan var nog begagnat.
Citera
2024-02-15, 22:18
Medlem
Alltså jag fattar ingenting. Ska det se ut som en bukett rosor? Varför har hon använt gammalt julpapper? Varför är det hål i påsen? Varför har hon använt gamla snusdosor? Pysslet jag fick av min treåring igår som hon pysslat på förskolan inför alla hjärtan dag såg mer avancerat ut. Vill ha en reaktions video på när Keboff får ”presenten”.
Citera
2024-02-15, 22:22
Medlem
Var väl något sånt här hon försökte sig på😆

https://tinypic.host/image/IMG-0426.xduJ2
https://tinypic.host/image/IMG-0427.xdPq4
Citera
2024-02-15, 22:27
Medlem
Knäpptyst från Fanni när det kommer till alla hjärtans dags firande. Kan ana att Linux inte direkt fick frukost på sängen detta år 😂
Citera
2024-02-15, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Tittar man lite närmare på snuspresenten så är det hål i påsen. Allt till den gåvan var nog begagnat.

Tack för att du nämnde det! Hur en otroligt sunkig present med stans billigaste snus/återanvända rosor blev helt plötsligt ännu fattigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in