Citat:
Ursprungligen postat av
Agens56
Denne Boris Benulic är en riktig skummis. Gammal kommunist dömd för grovt svindleri och grovt bokföringsbrott. Påstår sig givetvis vara oskyldig men har ett väldigt skyldigt kroppsspråk.
[...]
Precis som du frågar jag mig vad han har på Swebb-TV att göra. Komprometterad till 100% är han ju i alla fall definitivt med tanke på sin bakgrund.
Kanalen är helt nedlusad med skumraskfigurer.
Jaa, Boris Bernulic är skummare än skumtomten. Och han hymlar inte med det. Han är så skum att jag ger honom lov att vara riksrepresentanten för skumma figurer, så att de också har en officiell talesman.
Men att han listat in sig som som bisittare, t.s. från en intervjuad skummis, i SwebbTV, det är anledning nog för Magnus Stenlund att lämna verksamheten så fort som möjligt. Inför nästa årsredovisning så kommer ju Boris att vara revisor. Sen kommer vi att se Mikael utan skjorta intervjua folk på stan med sin gamla mobiltelefon.
Citat:
Ursprungligen postat av
Agens56
Vad är vitsen med att stå där och gorma i mörkret? Han kan väl inte på allvar tro att det skulle gå att omvända dessa galningar. Då vore han väl minst lika galen själv.
Han hade precis lika gärna kunnat ställa sig utanför Stockholms Moské och uppmana muslimerna att överge sin tro.
Eller hur! Demonstrationer har noll och ingen medial effekt. Därför att all media helt enkelt ignorerar dem. Och även folk som bor där de samlas, drar för gardinerna och ringer polisen. Det där med demokrati är ingenting som någon svensk vill ha. De vill bara ha gratis pengar och att ingen klagar på det.
"Ta tillbaka SVT".
Hur då, helt omvända samtliga som jobbar därinne genom att ropa utanför deras fönster? Nä, lägg ned skiten som aldrig borde ha grundats. Fel mål. Fel metod. Och tusen personer sägs ha tagit en promenad för den sakens skull?
Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Apropå Jan Blomgren så förekommer han ofta på Riks så SD folket har full koll på vad han tänker och tycker.
"Riks"? Kul att du råkade påminna mig om dem. Jag har inte sett det Israeliska nationalistpartiet SDs proapgandakanal sedan de hetsade för lock-down för nästan 4 år sedan. Hade glömt att den falangen av etablissemangets krigsglobalister ännu fanns. Nu kanske jag tar en titt på dem bara för att få ett hånskratt åt deras clown world. Så de blir dig skyldiga ett click.