2024-02-08, 10:42
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
shitstorm
bidragsfusk
shitshow

tiara-arkivet
stoppadumbi
bumbismardrommar
2024-02-08, 11:08
Medlem
Tack till er alla som skickat DM om bumbis sajt, väldigt mycket positiv feedback på den idén
2024-02-08, 11:25
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
Tack till er alla som skickat DM om bumbis sajt, väldigt mycket positiv feedback på den idén

Sen får du tänka på PUL, GDPR vilket land servern ska ligga i för att kringå detta, det konstanta uppdaterandet och bild hanteringen. Fact-check så du inte sprider lögner och mallar för anmälningar för att hjälpa till att påskynda processen för dom som vill anmäla.

Sen behöver du en tabell på summor som gått in och ut baserat på vad hon delat så det finns en överblick på problemet. Annars lämnar du informations hanteringen till sketna skärmdumpar och det hjälper ingen.

Döp sidan till något simpelt och krångla inte till det med något töntigt som kärringarna på tiktok skulle välja.

Halva streamen handlade om deras egna fighter mot systemet och hur orättvist det är.

Ska du göra det så gör det ordentligt annars är det bara att lägga ner för det kommer floppa.
2024-02-08, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
tiara-arkivet
stoppadumbi
bumbismardrommar

Hahahhaha gillar dom eller varför inte

tiaranews
2024-02-08, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Sen får du tänka på PUL, GDPR vilket land servern ska ligga i för att kringå detta, det konstanta uppdaterandet och bild hanteringen. Fact-check så du inte sprider lögner och mallar för anmälningar för att hjälpa till att påskynda processen för dom som vill anmäla.

Sen behöver du en tabell på summor som gått in och ut baserat på vad hon delat så det finns en överblick på problemet. Annars lämnar du informations hanteringen till sketna skärmdumpar och det hjälper ingen.

Döp sidan till något simpelt och krångla inte till det med något töntigt som kärringarna på tiktok skulle välja.

Halva streamen handlade om deras egna fighter mot systemet och hur orättvist det är.

Ska du göra det så gör det ordentligt annars är det bara att lägga ner för det kommer floppa.

Ofc är det endel att tänka på, Skulle jag lägga upp detta hade inte vem som helst få lägga upp saker utan att man får skicka in det, sen görs det fact-check innan det kommer läggas upp är planen just för att inte få in massa skit

Jag har massor av kontakter inom IT-världen i andra länder men tack för omtanken

och sen spelar det ingen roll om det kommer floppa jag vill bara få så mycket av all information och all skit som hon gjort på ett och samma ställe där ingen kan ta bort det hur som helst, då jag är trött på denna jävla pajas som heter Emelie.

Jag har varnat henne att hon börjat leka med elden när hon gav sig på luzzje och hennes barn. och hon har fortsatt så då får man skylla sig själv om man inte kan läsa
Senast redigerad av CosmicZ 2024-02-08 kl. 11:35.
2024-02-08, 13:33
Medlem
Citat:
Ofc är det endel att tänka på, Skulle jag lägga upp detta hade inte vem som helst få lägga upp saker utan att man får skicka in det, sen görs det fact-check innan det kommer läggas upp är planen just för att inte få in massa skit

Jag har massor av kontakter inom IT-världen i andra länder men tack för omtanken

och sen spelar det ingen roll om det kommer floppa jag vill bara få så mycket av all information och all skit som hon gjort på ett och samma ställe där ingen kan ta bort det hur som helst, då jag är trött på denna jävla pajas som heter Emelie.

Jag har varnat henne att hon börjat leka med elden när hon gav sig på luzzje och hennes barn. och hon har fortsatt så då får man skylla sig själv om man inte kan läsa

Ja nummer ett det skall vara fakta!
Hitte på är bumbis specialitet inte våran vi bara refererar henne!
2024-02-08, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Ja nummer ett det skall vara fakta!
Hitte på är bumbis specialitet inte våran vi bara refererar henne!

Exakt vi gör inget hitte på skit som mytomanen Emelie själv

mycket av informationen som finns ute kommer direkt från Emelie själv då mycket skit kommer ifrån hennes tiktok eller instagram eller twitch
Senast redigerad av CosmicZ 2024-02-08 kl. 13:49.
2024-02-08, 13:52
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Hahahaha det var fan några bra namn dem var lite mer användbara jag satt mer och spårade på saker om emelie

bumbinytt.se bara för att trigga henne lite mer eller kanske bumbinews.nu/se xD

Rätt! Tänkte precis föreslå bumbinytt eller bumbinews! 👍

Det sagt tycker jag det skall vara bumbinytt.se eller bumbinews.com (.nu är alltid lite B).
2024-02-08, 14:05
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:

Ja senast inatt så satt smutset och sa att både V på TikTok och luzzjes man skulle vara självmordsbenägna och skära sig själva att V skulle gå på opiater m.m och uppmanar återigen sina dagcenterskara till följare att ringa falska samtal till ambulans nästa gång hon går live.
2024-02-08, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Ja senast inatt så satt smutset och sa att både V på TikTok och luzzjes man skulle vara självmordsbenägna och skära sig själva att V skulle gå på opiater m.m och uppmanar återigen sina dagcenterskara till följare att ringa falska samtal till ambulans nästa gång hon går live.

Förstår inte hur man kan vara så jävla puckad som Emelie jag vet att hon är lågt begåvad men någon gång får det fan ta stopp alltså....
2024-02-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt

Alltså den där jäääävla människan. Sorry not sorry to say hoppas jag att någon får nog och väntar på fanskapet utanför hennes port snart! Ett under hon inte åkt på stryk än. Tyvärr bor jag 50 mil bort och har varken körkort eller bil, hade jag haft det hade jag konfronterat henne face to face... är bara när hon sitter och trycker i sin pundarkvart hon är stor I käften. När hon är ute bland folk är hon så jävla rädd och paranoid. Och det borde hon vara också, så jävla mycket jävelskap hon uppmanar till.. lås in skabbet på psyket i bältessäng ich släng nyckeln långt åt helvette... så jävla trött på henne nu!
2024-02-08, 14:21
Medlem
En hemsida dedikerad till drottningen själv är nog ingen bra idé tror jag. Det ger henne mer anledning att klä sig i sin återkommande offerkofta och det finns risk att myndigheterna hellre är på hennes sida av historien. Kanske ni kan gå ihop i en privat grupp och samla bevis som ni kan ta fram dagen det behövs istället. Discord tillexempel. Sitta tyst och vänta på rätt tillfälle är mer effektivt än bomba alla hit och dit med all möjlig information.

Bara nåt att tänka på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in