2024-01-29, 00:45
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Ja hon har sett riktigt ruggig ut den senaste tiden. Snygg tycker jag aldrig iofs att hon är med sitt spackel men sista tiden har hon sett sjuk ut. Ungefär som att hon skulle ha enbart en vecka kvar i livet. Men heeey, det är ju bara min lilla åsikt det.

Ja alltså, om man bara tittar hur hon såg ut i typ somras så ser man en STOR skillnad. Även talet är fördröjt, svamligt. Hoppas doktorn hjälper henne snart!
2024-01-29, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Nu spammar hon screenshots av sina "spelvinster" på instagram.

Sen att hon nästan varje gång spelat upp dessa vinstsummor istället för att plocka ut vinsten är inte lika viktigt att belysa tydligen.

Bara att bilden hon la upp med 2000 euro x2 vinsterna var från i somras 😂 2023-08-28 stod det på uttaget 😂😂 Så det var bara en down the memory lane. Kanske ett försök att få in pengar till spel för att hon nu visat att man verkligen kan vinna (… och avbryta uttag för att spela upp skiten igen) 🙄🙃
2024-01-29, 09:01
Medlem
mrDarcys avatar
Och nu ska hon till Helsingborg o fixa mer pengar till spel..ändå bra att hon orkar ta sig ut..när det gäller pemgar har hon aldrig ont eller är för trött för o jobba..snyggt där EB.
2024-01-29, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hood11
Bara att bilden hon la upp med 2000 euro x2 vinsterna var från i somras 😂 2023-08-28 stod det på uttaget 😂😂 Så det var bara en down the memory lane. Kanske ett försök att få in pengar till spel för att hon nu visat att man verkligen kan vinna (… och avbryta uttag för att spela upp skiten igen) 🙄🙃

Det är så hon alltid gör, om hon mor förmodan tar ut pengar så spelar hon upp dom exakt lika snabbt igen. Möjligtvis att hon köpt lite trashiga underkläder eller gjort naglarna vid vinst. Men det är så sjukt sällan så man minns knappt det ens.
2024-01-29, 11:04
Medlem
godofasgaards avatar
Nu har åbäket varit i Helsingborg och skaffat piller för att fyllt på påsen under diskbänken. 💊💊
2024-01-29, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Nu har åbäket varit i Helsingborg och skaffat piller för att fyllt på påsen under diskbänken. 💊💊

Jag håller med alla att hon knaprar illegala substanser. Men ni måste väl hålla med om att det är konstigt att man som missbruksre sitter och trycker på en hel påse opiater?

Jag hade aldrig kunnat ha den självkontrollen att ha ett lager av mediciner liggande under mitt missbruk, den påsen hade vart slut på max en vecka.
2024-01-29, 11:46
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Jag håller med alla att hon knaprar illegala substanser. Men ni måste väl hålla med om att det är konstigt att man som missbruksre sitter och trycker på en hel påse opiater?

Jag hade aldrig kunnat ha den självkontrollen att ha ett lager av mediciner liggande under mitt missbruk, den påsen hade vart slut på max en vecka.

Det är sant men det är ju några månader sen hon visa den i en live så den kan ju behövas fyllas på.
2024-01-29, 11:55
Medlem
Varför behöver hon åka tåg för att sätta in pengar? Dessutom går väl swishen från den som köpte tiktok-kontot in på hennes dolda konto som hon spelar ifrån. Förvaltaren får ju inte hennes swishpengar för då hade hon aldrig behövt tigga.
Jag blir iofs inte förvånad att nåt återigen är riktigt skumt när det gäller Emelie Bullshit.
Hon ser ut att vara på bra humör också så nåt är i görningen

Nån som vet nåt om vad den som köpte kontot skulle ha det till?
2024-01-29, 12:14
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Varför behöver hon åka tåg för att sätta in pengar? Dessutom går väl swishen från den som köpte tiktok-kontot in på hennes dolda konto som hon spelar ifrån. Förvaltaren får ju inte hennes swishpengar för då hade hon aldrig behövt tigga.
Jag blir iofs inte förvånad att nåt återigen är riktigt skumt när det gäller Emelie Bullshit.

Alla i Skåne vet vad man gör i Hbg på knutpunkten om man bara åker dit och vänder tillbaka hem med första bästa tåg 😂👍knutan - pillerpundarnas paradis.

Hon är så duktigt genomskinlig.
Vilka gissar vi får se en lyrisk idiot bakom skärmen ikväll?

Men vem vet, hon kanske inte har tid då alla låtsas vänner flockas nu när hon börjar sitt ”nya” liv igen.
Hur känns det att ha bränt alla broar?

Edit; har även fått höra från en bra källa att hon även har försökt köpa loss iktrovil samt lyrica !
Hon fick dock ett nej och det tog hus i helvete i vanlig ordning.
Bra där dumbi, du behöver verkligen bli mer kokt än du redan är.
Senast redigerad av Von.pigpelt 2024-01-29 kl. 12:17.
2024-01-29, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom

Jag fattar det som att hon sålde sitt tiktok-konto, fick swish men plockade ut dessa i kontanter direkt. Nu har hon varit i Helsingborg för att sätta in dessa på sin utländska bank för att kunna spela.
2024-01-29, 12:41
Medlem
Hahaha åka till Helsingborg för att sätta in 460kr för att kunna spela. Fy fan vad tragiskt. Botoxsystrarna lyser med sin frånvaro som vanligt 🥰
2024-01-29, 13:33
Medlem
Vad gulligt att botoxSara hälsar!

Men varför ljuger du om att ni pratar varje dag? En säker källa i Saras bekantskapskrets har berättat vad hon brukar säga om sin kära "syster" Emelie. Du skulle bara veta vad Sara säger om dig😂.
Förresten var har du Lina? Har hon helt dumpat sin kära syster? 🥰

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in