2024-02-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrhumlebumle
Villkoret i överklagan var att hon omgående stänger ner ostronfabriken och tar bort bilder på musslan. Hon filmade när hon stängde ner men visade aldrig upp att det löper på till 22 juni 2024. Detta datum förlängs varje gång hon loggar in för att ta ut pengar. Alltså minst året ut. Nytt bedrägeri. Både sjukersättning och bostadsbidrag grundas på inkomst och detta vet inte fk om. Konkreta tips med bevis måste lämnas in. Gå inte på fv. Hin kommer så klart neka och medverka till bedrägeriet. Gå direkt till berörda myndigheter fk och SKV. Soppan fortsätter likt en kalkon teater

Tog senast idag ett screenshot på att den var aktiverad och skickade det till fk som bevis. Hoppas fler orkar göra det!
2024-02-07, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Jag förstår inte hur statliga skattepengar kan gå till hennes spelmissbruk, blir fan mörkrädd och näst intill illamående.

anmäl henne till spelbolagen?
2024-02-07, 21:51
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatwhat83
anmäl henne till spelbolagen?

Hon spelar på utländska sidor så mer eller mindre omöjligt.
2024-02-08, 00:01
Medlem
Mohaves avatar
En kompis berättar att hon en gång dansade rumba på en fest och sedan dess kallas också Rumbi.
2024-02-08, 00:35
Medlem
Ja du bumpan du skulle bara veta vad som kommer!
En stor hemlighet en överraskning av det mindre trevliga slaget!
Inte 3 utan en stor mega fet men det är hemligt så jag kan inte berätta för det har jag lovat (S)!

Hoppas din natt blir sjuuuukt svår med mycket spel abstinens när du inte har möjlighet till live.
Du får inte live på Tiktok i kväll! du måste ha 1000+.

Du får köpa min stora TT om du gör en snabb affär.

Puss från
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Ja du bumpan du skulle bara veta vad som kommer!
En stor hemlighet en överraskning av det mindre trevliga slaget!
Inte 3 utan en stor mega fet men det är hemligt så jag kan inte berätta för det har jag lovat (S)!

Hoppas din natt blir sjuuuukt svår med mycket spel abstinens när du inte har möjlighet till live.
Du får inte live på Tiktok i kväll! du måste ha 1000+.

Du får köpa min stora TT om du gör en snabb affär.

Puss från
Jag ber om ursäkt för jag har varit under ”radiotystnad” men det har sina förklaringar, ni som vet ni vet!
Jag kan intyga det escorpiao skriver här, det väntar en riktigt trevlig överraskning den kommande tiden för drottningen av dagcenter.

Gissar på att det är några pusselbitar som ska knuffas på plats för att få det att klaffa.
Men det kommer.
Både jag och en annan person (oberoende av varandra,vid olika tillfällen.) har fått detta bekräftat för oss.

Får inte heller (blev ombedd flertal gånger att ej läcka.) säga vad detta är men kan säga så här
tro mig gumman detta är långt ifrån över din satans pillerpundare.
Om du visste det jag och flera vet hade du exploderat vid detta laget. 😇🤭🖕🏻
”Time will tell” 🤣

Och hörde förvaltaren skulle ”ta tag i oss”, ja jo tjena.
Både du och din man är välkomna hit, hur vill ni ha mitt bajs serverad? Kokt eller stekt?
För hur som helst är det skit ni kommer få äta.

En kärring som medvetet begår tjänstefel ska ge sig i krig med en tråd av anonyma internetanvändare, som kämpar röven av sig för att få någon rättvisa i detta sjukt muppiga fall.
Måste säga att tant förvaltares odds ser inte så bra ut där.

Emelie njut av din manipulativa vinst ihop med dina låtsas vänner nu medans du kan.

Och Emelie eftersom du är så tuff och ville träffa dom som var i tingsrätten och även mig så ska du ha klart för dig att vi kanske ses nån dag nu den kommande tiden på graffiti 😘 vi ska börja ta fika där med jämna mellanrum

P.s jag är inte leak😂😂😂😂😂😂😂🤡
Senast redigerad av Von.pigpelt 2024-02-08 kl. 03:19.
2024-02-08, 08:01
Medlem
Någon som har förslag på ett domännamn till denna hemsida?
2024-02-08, 08:06
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Jag ber om ursäkt för jag har varit under ”radiotystnad” men det har sina förklaringar, ni som vet ni vet!
Jag kan intyga det escorpiao skriver här, det väntar en riktigt trevlig överraskning den kommande tiden för drottningen av dagcenter.

Gissar på att det är några pusselbitar som ska knuffas på plats för att få det att klaffa.
Men det kommer.
Både jag och en annan person (oberoende av varandra,vid olika tillfällen.) har fått detta bekräftat för oss.

Får inte heller (blev ombedd flertal gånger att ej läcka.) säga vad detta är men kan säga så här
tro mig gumman detta är långt ifrån över din satans pillerpundare.
Om du visste det jag och flera vet hade du exploderat vid detta laget. 😇🤭🖕🏻
”Time will tell” 🤣

Och hörde förvaltaren skulle ”ta tag i oss”, ja jo tjena.
Både du och din man är välkomna hit, hur vill ni ha mitt bajs serverad? Kokt eller stekt?
För hur som helst är det skit ni kommer få äta.

En kärring som medvetet begår tjänstefel ska ge sig i krig med en tråd av anonyma internetanvändare, som kämpar röven av sig för att få någon rättvisa i detta sjukt muppiga fall.
Måste säga att tant förvaltares odds ser inte så bra ut där.

Emelie njut av din manipulativa vinst ihop med dina låtsas vänner nu medans du kan.

Och Emelie eftersom du är så tuff och ville träffa dom som var i tingsrätten och även mig så ska du ha klart för dig att vi kanske ses nån dag nu den kommande tiden på graffiti 😘 vi ska börja ta fika där med jämna mellanrum

P.s jag är inte leak😂😂😂😂😂😂😂🤡
vad du än är på gång med här..starkt jobbat! All eloge och hoppas samhällsmedborgare får en känga..dom som står vid hennes sida gör inget bra jobb..kärlek o respekt🙏
2024-02-08, 08:57
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
Någon som har förslag på ett domännamn till denna hemsida?

Dagcenterbladet,muppnytt,pillerprotokollet,skit-arkivet? kanske narcissistnytt,mongomedia,etc etc..
Senast redigerad av Von.pigpelt 2024-02-08 kl. 09:00.
2024-02-08, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Dagcenterbladet,muppnytt,pillerprotokollet,skitark ivet,narcissistnytt,mongomedia,narcissistnytt etc etc..

Hahahaha det var fan några bra namn dem var lite mer användbara jag satt mer och spårade på saker om emelie

bumbinytt.se bara för att trigga henne lite mer eller kanske bumbinews.nu/se xD
2024-02-08, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
Hahahaha det var fan några bra namn dem var lite mer användbara jag satt mer och spårade på saker om emelie

bumbinytt.se bara för att trigga henne lite mer eller kanske bumbinews.nu/se xD

shitstorm
bidragsfusk
shitshow
2024-02-08, 10:28
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Hon spelar på utländska sidor så mer eller mindre omöjligt.
Men ta skärmdump och bomba in bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in