Citat:
Ursprungligen postat av
escorpiao
Ja du bumpan du skulle bara veta vad som kommer!
En stor hemlighet en överraskning av det mindre trevliga slaget!
Inte 3 utan en stor mega fet men det är hemligt så jag kan inte berätta för det har jag lovat (S)!
Hoppas din natt blir sjuuuukt svår med mycket spel abstinens när du inte har möjlighet till live.
Du får inte live på Tiktok i kväll! du måste ha 1000+.
Du får köpa min stora TT om du gör en snabb affär.
Puss från
Jag ber om ursäkt för jag har varit under ”radiotystnad” men det har sina förklaringar, ni som vet ni vet!
Jag kan intyga det escorpiao skriver här, det väntar en riktigt trevlig överraskning den kommande tiden för drottningen av dagcenter.
Gissar på att det är några pusselbitar som ska knuffas på plats för att få det att klaffa.
Men det kommer.
Både jag och en annan person (oberoende av varandra,vid olika tillfällen.) har fått detta bekräftat för oss.
Får inte heller (blev ombedd flertal gånger att ej läcka.) säga vad detta är men kan säga så här
tro mig gumman detta är långt ifrån över din satans pillerpundare.
Om du visste det jag och flera vet hade du exploderat vid detta laget. 😇🤭🖕🏻
”Time will tell” 🤣
Och hörde förvaltaren skulle ”ta tag i oss”, ja jo tjena.
Både du och din man är välkomna hit, hur vill ni ha mitt bajs serverad? Kokt eller stekt?
För hur som helst är det skit ni kommer få äta.
En kärring som medvetet begår tjänstefel ska ge sig i krig med en tråd av anonyma internetanvändare, som kämpar röven av sig för att få någon rättvisa i detta sjukt muppiga fall.
Måste säga att tant förvaltares odds ser inte så bra ut där.
Emelie njut av din manipulativa vinst ihop med dina låtsas vänner nu medans du kan.
Och Emelie eftersom du är så tuff och ville träffa dom som var i tingsrätten och även mig så ska du ha klart för dig att vi kanske ses nån dag nu den kommande tiden på graffiti 😘 vi ska börja ta fika där med jämna mellanrum
P.s jag är inte leak😂😂😂😂😂😂😂🤡