2024-03-09, 21:55
  #6745
Medlem
mrDarcys avatar
Helt jäkla pissad är hon! Sitter o hänger ut folks nick på Instagram o kallar dom för snåla..för att ingen GER henbe pengar..
Hon är i sitt gamka esse som hon var före förvaltaren..OND!! GOOD KARMA säger hon..evil karma får hon
2024-03-09, 22:03
  #6746
Medlem
Hoppas hon blir inlåst på samma ställe som hennes tokmamma. Att bli av med förvaltare är fan det bästa som hänt. Karma piskar henne så hårt nu. Njuter ❤️
2024-03-09, 22:11
  #6747
Medlem
LaPrincipessas avatar
Hur kan hon bli arg för att folk inte SKÄNKER henne pengar när hon SPELAT bort över 60000 kr! Sjukt!
2024-03-10, 00:34
  #6748
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Berätta gärna, vad är det mer för business Bumbi har med Skatteverket just nu? Förutom att de skickat ut deklarationen.

Hon behöver blanketter för att redovisa skatt på inkomsterna hon tjänat på OF, skatteverket vet om att hon spelat på utländska onlinecasinon, där ska skatt in mm.
2024-03-10, 02:42
  #6749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Hur kan hon bli arg för att folk inte SKÄNKER henne pengar när hon SPELAT bort över 60000 kr! Sjukt!

Ja du. Hon klarade inte ens av särskolan när hon var yngre så varför är du förvånad? Hon är svagbegåvad. En idiot.

Staten bör ta om hand om henne. Bränner man 67000 på 12 timmar kommer man aldrig klara av att sköta sig.
2024-03-10, 04:18
  #6750
Medlem
minopoliss avatar
Hon är så otroligt arg nu. Gick från "hoppas ni får en underbar dag ni förtjänar det bästa" till "nu blockar jag alla 20 här inne i liven" på mindre än 30 sekunder.

Ingen skrev (eftersom alla vet att de inte kan skriva något rätt/hon kommer fråga om swish sån fort nån interagerar) och lösningen på det är då att blocka varenda en som kollar. Sen sitter hon där med 0 tittare och är ännu mer ensam än innan.
2024-03-10, 09:49
  #6751
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minopolis
Hon är så otroligt arg nu. Gick från "hoppas ni får en underbar dag ni förtjänar det bästa" till "nu blockar jag alla 20 här inne i liven" på mindre än 30 sekunder.

Ingen skrev (eftersom alla vet att de inte kan skriva något rätt/hon kommer fråga om swish sån fort nån interagerar) och lösningen på det är då att blocka varenda en som kollar. Sen sitter hon där med 0 tittare och är ännu mer ensam än innan.
Du har helt rätt här!!
Dessa snälla ord om kärlek till alla!! Är bara rent spel för galleriet! Dessa människor som går på detta är lika blåsta som henne.. fantastiskt välförtjänt liv hon får nu. Alla vi visste sanningen om henne..hon kan inte ha tillgång till pengar!! Hennes hjärna är spelande tyvärr...så här ser ett spelmissbruk ut..spelar bort ALLT!
In på behandling för spelmissbruk! Jossan är ju såå smart så hon kan väl dra i sina kontakter med ordförrädsnämnden o hjälpa henne..är Jossan smart nu så ser hon till att hon får vård..annars blir det vräkning o ut på en parkbänk..Ingen hjälper henne längre..Hon har bränt alla sina broar nu..inte ens syrrorna bryr sig mer
2024-03-10, 09:50
  #6752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Hur kan hon bli arg för att folk inte SKÄNKER henne pengar när hon SPELAT bort över 60000 kr! Sjukt!
har hon spelat bort 60k ? såg hon börjar spelat på svenska sidor?
2024-03-10, 11:12
  #6753
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
har hon spelat bort 60k ? såg hon börjar spelat på svenska sidor?

Har läst att det var 67K på 12h (men jag är inte säker). Vet ej om det är svenska sidor, pallar inte livesänt spel!
2024-03-10, 13:44
  #6754
Medlem
Von.pigpelts avatar
Undrar hur det blev med sprutan i stjärten.. tror hon är rädd att gå dit efter syster Sara har haft möte med läkarna..

Vräkning,tvångströja och tunga mediciner står bakom hörnet och väntar på lilla dumbi.
Borde hänt för flera år sedan dock…
2024-03-10, 13:51
  #6755
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Undrar hur det blev med sprutan i stjärten.. tror hon är rädd att gå dit efter syster Sara har haft möte med läkarna..

Vräkning,tvångströja och tunga mediciner står bakom hörnet och väntar på lilla dumbi.
Borde hänt för flera år sedan dock…
Du verkar ha massa info! Hoppas du vet att detta är på väg o hända!!
Nu är hon ju i ett tillstånd där hon kan faktiskt bli galen!! Hon vet hon är körd hos alla !! Hon kan absolut hamna i en psykos nu! Så bäst att vården tar sitt ansvar nu
2024-03-10, 14:35
  #6756
Medlem
Hon borde ha förvaltare o spela - sen tvingar förvaltaren spelbolagen att återbetala alla förluster
(men inte nettovinster) win - lose (win bumbi - lose spelbolagen = karma)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in