2024-02-07, 07:11
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
En välsmord kvinna får inte rodnad (irritation) på slidväggarna eller blödning om inte sexet varit hårt.
Så det fyndet talar mot att hon var så "våt" i över en timme så att han inte fick tillräckligt friktion för att komma.

Fyndet säger att hon inte var så välsmord - eftersom det som beskrivs är typ som skavsår inuti.

Snälla, bara sluta. Hon kan vara hur våt som helst, efter 2 jävla h samlag så är SJÄLVKLART slidan rodnad. Hade han kört torrt i 2 h hade hon varit helt sargad. Det här är bland de dummaste argumenten ni komma med, ändå går ni all-in. Är ni så svältfödda på framgång?

Seriöst, alltså
Senast redigerad av Fiffiniffi 2024-02-07 kl. 08:09.
Citera
2024-02-07, 08:09
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, det vet vi inte att hon gör. Du har däremot en väldig iver at försöka finna lögner även där de inte finns. Och kalla både den ena och den andra för lögnare.

Vill du förneka sanningen, så varsågod. Vi vet båda två att du inte kunnat bemöta argumenten när vi pratat om hennes lögner.

Citat:
Vi*kings fibblande med sanningen då? Varför litar du så på honom?

1. Vi*king, Som ena stunden säger nattlinne och andra stunden säger tröja.

Å nej, vilken hemsk lögn

Kan vi åtminstone komma överens om att endast prata om lögner som har någon relevans? Att bråka om att nån sa fel namn på ett klädesplagg är liksom inte seriöst.

Citat:
2. Och som pratar bort hur blåmärkena på hennes höfter kan ha uppkommit,

Here we go again. För det första så vet vi inte var de kommer ifrån. För det andra så vidgår V att han KAN ha orsakat dem genom att ha klämt på hennes höfter när de körde stående doggy. Så det betyder ingenting. Vi vet dessutom att V, så fort han blir ombedd, genast lättar på trycket. Så om det gjorde så ont kunde MÄ bevisligen sagt till vid fler tillfällen.

Citat:
3. Han påstår att hon är väldigt blöt. Ändå har hon rodnade slemhinnor och blodiga flytningar vid undersökningen av gyn.

Bitch, please. 2 h samlag skulle rodna även en porrstjärnas slidväggar. Bara lägg ner, det är totalt trams. Hade hon INTE varit våt hade hennes vagina varit helt sargad

Citat:
Pengar kan hon inte vara säker på att hon får. Så det argumentet är lite som att säga "om jag köper fem trisslotter så kommer jag få 300 000". Förnedringen, riskerna (att själv åka dit för falsk tillvitelse) och att utsätta både sina närmaste och den falskt tillvitade är för stora för att kanske få pluttsumman 300 000. Så nej, det argumentet går helt bort.

Trams, man behöver inte vara säker på det för att försöka. Du säger dessutom emot dig själv med din egen liknelse: Folk köper lotter som galningar trots att de inte är garanterade vinst. Så ännu ett självmål från din sida

Säger inte att det passar in på MÄ, det är bara en möjlighet som man kunnat utreda.

Citat:
Vilken uppmärksamhet? Den hon får i denna tråd? Den uppmärksamheten tror jag hon helst skulle vilja slippa. Så, nej. Det argumentet går bort.

Bara som exempel i närtid hittade Amber Heard på en våldtäkt medelst flaska bl.a. för att få social clout. Säger inte att det passar in på MÄ, det är bara en möjlighet som man kunnat utreda.

Citat:
Det med exet är inte troligt och det har rätten utrett.

Haha nej det har den inte. Att man säger att att man inte tror på det betyder inte att man utrett det. Det har inte heller utretts i fup trots att det finns en del indikationer som man kunnat gräva djupare i. Säger inte att det passar in på MÄ (även om det är den jag tror mest på i dagsläget), det är bara en möjlighet som man kunnat utreda. Det kan också vara en kombination av olika anledningar.

Citat:
Dessutom är det också en jädra chansning. En hel del män vill inte ha en våldtagen kvinna. Så hon hade lika gärna kunnat förlora honom helt. Så det argumentet går helt bort.

Hon om någon känner väl F, så då blir det ingen direkt chansning. Och det fungerade uppenbarligen, oavsett avsikt.

Citat:
Att hon ångrar sig? Då är väl det typ det sista man vill göra. Saker man ångrat vill man glömma och gömma. Inte stöta och blöta i polisförhör, eventuella rättegångar, få omnämnt i en eventuell FUP och eventuell dom etc... Så nej, det argumentet går helt och hållet bort.

Det här är inte ens ett argument. Bara....svammel.

Citat:
Målsägandes uppfattning är att han är lite påverkad.

Hon var där och upplevde allt och båda säger likadant. Med den logiken kan hon lika gärna inbillat sig våldtäkten. Bara lägg ner, V:s berusningsgrad är styrkt.

Citat:
Vi vet ju inte heller om han tagit andra droger. Finns ingen blodanalys på honom vad jag kan se.

Ja vi har ju alla hört om fentanylvågen på Chalmers, så varför inte?

Citat:
Nope. Inte ännu, tackar som frågar.

Du hade energi nog att skriva detta långa inlägg? Men kunde inte svara på ett betydligt kortare? Är du riktigt ärlig med mig nu? Är det kanske så enkelt som att det finns saker du inte har svar på?
Citera
2024-02-07, 08:11
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Precis som ni fibblar bort fakta kring blåmärkenas uppkomst och att de är förenliga med grepp från händer vid ett bord, vilket alltså styrker målsägandes version av hur blåmärkena uppkommit.

Alltså, på riktigt. Kan du sluta komma med denna lögn gång på gång? Hur tror du att det får dig att se ut när du kommer med en lögn som du fått påpekad, vadå, 50+ ggr?
Citera
2024-02-07, 08:19
Medlem
Fiffiniffis avatar
Det är lite humor, det är som att varannan dag eller så, så väljer hela team MÄ ut en ny omständighet till att bli deras wunderwaffe. Innan har det varit nattlinne/tröja, blåmärken osv. Just nu är det rodnande slidväggar som gäller.

Vilket är så fruktansvärt korkat. Alla som har ett förhållande kan nog intyga att kvinnan blir öm efteråt om så samlaget drar ut 10 min på tiden.

Funderar på om de ska heta team MÄHÄ istället?
Citera
2024-02-07, 09:09
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, att man väljer att ha sex för att undgå skada är inte samma sak som samtycke.

Ur ett straffrättsligt perspektiv kräver det väl ändå rimligen att faran för skada åtminstone kan antas vara verklig?
Citera
2024-02-07, 09:19
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Det är lite humor, det är som att varannan dag eller så, så väljer hela team MÄ ut en ny omständighet till att bli deras wunderwaffe. Innan har det varit nattlinne/tröja, blåmärken osv. Just nu är det rodnande slidväggar som gäller.

Vilket är så fruktansvärt korkat. Alla som har ett förhållande kan nog intyga att kvinnan blir öm efteråt om så samlaget drar ut 10 min på tiden.

Funderar på om de ska heta team MÄHÄ istället?

Jag tycker det är mkt humor.

Och nej, man behöver inte vara i ett förhållande för att kunna intyga ömmandet i slidan. Kan vara hårdkörning med ett kk och/eller exempelvis tjackad för ett ligg race.

Mest förbryllande är att dessa i detta team verkar tycka det är ok att jämföra denna "våldtäkt" med överfalls/grupp våldtäkterna, våldtäkt som våldtäkt liksom. Och det är inte ok. Då denna fröken hade ett val men istället ledde det ena till det andra och hon var inte oskyldig. Inte i min bok iaf.

Hoppas V får upprättelse. Hur går det med det förresten? Har inte följt tråden slaviskt.
Citera
2024-02-07, 09:19
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Det med exet är inte troligt och det har rätten utrett.

Bara som ett exempel i mängden över saker som rätten inte utrett avseende denna fråga:

Hennes ex F säger i förhör i fup att MÄ (dagarna mellan att hon gjorde slut och hon bjöd in V att sova över) skickade två kärleksbrev till F som han inte besvarade. Detta nämns över huvud taget inte i rätten. Det är liksom öppet mål för V:s advokat men hon sitter där och filar naglarna eller nåt istället.

Det finns så många frågor man kunnat ställa till MÄ, som aldrig ställdes. Att du kallar den här frågan för utredd är helt sinnessjukt. Du borde veta bättre.
Citera
2024-02-07, 09:22
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebiselle
Och nej, man behöver inte vara i ett förhållande för att kunna intyga ömmandet i slidan. Kan vara hårdkörning med ett kk och/eller exempelvis tjackad för ett ligg race.

Så kan det säkert vara också. Menar bara att om man är i ett förhållande så får man ju automatiskt tillgång till information eftersom man lever ihop, typ "Idag blir det inget, jag är fortfarande öm efter senast".

Citat:
Hoppas V får upprättelse. Hur går det med det förresten? Har inte följt tråden slaviskt.

Såvitt känt inget datum satt för hovrättsförhandling.
Citera
2024-02-07, 09:57
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Så kan det säkert vara också. Menar bara att om man är i ett förhållande så får man ju automatiskt tillgång till information eftersom man lever ihop, typ "Idag blir det inget, jag är fortfarande öm efter senast".
Såvitt känt inget datum satt för hovrättsförhandling.

Ah ok då hänger jag med.

Ok. Men har han fått en ny advokat då?
Citera
2024-02-07, 10:05
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebiselle
Ah ok då hänger jag med.

Ok. Men har han fått en ny advokat då?

Vet inte, han har bett om det iaf. Är ingen expert på ombudsbyte, men skulle jag killgissa tror jag att han får det med tanke på allvaret i det han är åklagad för och vilka tydliga brister som uppdagats.
Citera
2024-02-07, 10:06
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlalf1
Ha det så kul i fängelset, det är du välförtjänt av.

Säg hejdå till din karriär och framtid, pissluffare.

Du kanske skulle vänta in hovrättsdomen först?
Citera
2024-02-07, 10:11
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Vet inte, han har bett om det iaf. Är ingen expert på ombudsbyte, men skulle jag killgissa tror jag att han får det med tanke på allvaret i det han är åklagad för och vilka tydliga brister som uppdagats.

Ja, den advokaten bröt många saker i advokatseden och han borde även skicka in anmälan till disciplinnämnden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in