Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-31, 19:41
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Jag har killpolare som tycker Meira är det snyggaste/vackraste dom sett.
Inte hört någon tjej säga samma om Oskar. Med honom har det mest handlat om att han är snäll, varm, gullig.
Meira är YTTERST genomsnittlig. Oskar - kolla bilderna på vältränad Oskar i expedition Robinson tror jag det var.. En riktig snygging.
Citera
2024-01-31, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Nej, men där kommer kompositionsfaktorn inne. Det finns fall där killar kan få snyggare tjejer, men då kompenserar de sitt sämre utseende med oftast pengar. Jag skulle gissa att Rasmus har mer pengar och ett stabilare jobb än vad Crissly har.

Hur skulle hon kunna veta det?
Citera
2024-01-31, 20:02
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Meira är YTTERST genomsnittlig. Oskar - kolla bilderna på vältränad Oskar i expedition Robinson tror jag det var.. En riktig snygging.

Du menar på riktigt att jag ska kolla på 9 ÅR gamla bilder för att övertygas om att han är en snygging?

Jag säger inte att Oskar är ful, han ser bra ut och verkar superreko.

Jag ville veta om killarna ansågs snyggare än tjejerna i programmet: och svaret verkar vara att du tycker det när det kommer till Oskar och Meira.
Citera
2024-01-31, 20:17
Medlem
Nu har Amanda en frågestund på sin instragram, 2 månader efter bröllopet plussa på hon stickan.
Sa dem också inte på "återträffen" att Sergio fick brevet om faderskaptestet i brevlådan ungefär då🫣
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2024-01-31 kl. 20:38.
Citera
2024-01-31, 20:28
Medlem
Citat:
Du menar på riktigt att jag ska kolla på 9 ÅR gamla bilder för att övertygas om att han är en snygging?

Jag säger inte att Oskar är ful, han ser bra ut och verkar superreko.

Jag ville veta om killarna ansågs snyggare än tjejerna i programmet: och svaret verkar vara att du tycker det när det kommer till Oskar och Meira.
Nej det fanns inget manligt ögongodis i programmet. Bland tjejerna var vissa över genomsnittet sett till ansiktet.
Senast redigerad av Liljor 2024-01-31 kl. 20:42.
Citera
2024-01-31, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Nu har Amanda en frågestund på sin instragram, 2 månader efter bröllopet plussa på hon stickan.
Sa dem också inte på "återträffen" att Sergio fick brevet om faderskaptestet i brevlådan ungefär då🫣

Plågade mig igenom Amandas frågestund. Jodå, de försökte bli gravida genast efter bröllopet. Så sjukt. Och oansvarigt. Han som redan nybliven pappa som borde landa i det, och knyta an till det barnet. Men nejdå, det var så bråttom att skaffa barn nr 2 med nuvarande sängkamrat.

Och så går hon ”Hillsong” gudtjänster. Jag undrar när Sergio börjar banka på henne. Det dröjer nog inte länge eftersom de tänker bo i den där 51 kvm lilla lägenheten med bäbisen. Sergio kommer att bli så kränkt när bäbisen kommer och han inte blir prioriterad längre, det kommer hans ego inte att klara.

Amanda låter redan hjärntvättad när hon pratar om Sergios beteende, hur han var på Cypern, och hur han varit efteråt. Suck, såna här tjejer går inte att rädda.

Jag köper det inte helt enkelt.
Citera
2024-01-31, 21:06
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Plågade mig igenom Amandas frågestund. Jodå, de försökte bli gravida genast efter bröllopet. Så sjukt. Och oansvarigt. Han som redan nybliven pappa som borde landa i det, och knyta an till det barnet. Men nejdå, det var så bråttom att skaffa barn nr 2 med nuvarande sängkamrat.
.

Tror hon sa att dom räknat ut att bebisen blev till dagen innan bröllopet - i någon av ingervjuerna på tv här om dagen
Citera
2024-01-31, 21:13
Medlem
Citat:
Tror hon sa att dom räknat ut att bebisen blev till dagen innan bröllopet - i någon av ingervjuerna på tv här om dagen

På frågestunden säger hon att direkt efter bröllopet så träffa hon en barnmorska för undersökning och barnmorskan sa att det kan ta tid (eller gå fort) så hon skulle inte känna någon stress och månaden efter det va då hon blev gravid
Citera
2024-01-31, 21:14
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Jag har tyvärr inget instagram konto och instagram har nekat två av mina emailadresser och jag vill inte ge dem mitt mobilnr.

Så - var det något nytt som framkom?
Citera
2024-01-31, 21:15
Medlem
Så taggad på nästa US säsong. Ser redan ett par killar vars utstrålning är tilltalande, de är definitivt manligare än svenska dito.

https://www.instagram.com/p/C2NL1_COpIl/
Senast redigerad av Liljor 2024-01-31 kl. 21:32.
Citera
2024-01-31, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag har tyvärr inget instagram konto och instagram har nekat två av mina emailadresser och jag vill inte ge dem mitt mobilnr.

Så - var det något nytt som framkom?

Inte jättemycket, dem vet barnets kön men vill inte gå ut med det just nu men ska göra en "gender reveal" sergio vill tydligen inte gå ut just nu när barnet är beräknad men dem ska det sen, men har dem inte själva sagt att det är nära deras bröllopsdag?
Citera
2024-01-31, 21:29
Medlem
Citat:
På frågestunden säger hon att direkt efter bröllopet så träffa hon en barnmorska för undersökning och barnmorskan sa att det kan ta tid (eller gå fort) så hon skulle inte känna någon stress och månaden efter det va då hon blev gravid

Du lyssnade mer noggrannt än jag gjorde. Känner igen det du säger. Amanda berättade för sina tjejkompisar att Sergio gjort slut med henne 71 gånger redan då. Och så försöker de bli gravida, och blir gravida också så tätt inpå programmets slut. Det är så oseriöst att man tappar hakan. Det normala borde vara att lära känna varandra utan kameror och se om relationen håller för verkligheten. Och innan man skaffar barn så ser man till att ha ett barnvänligt boende, inte nån livsfarlig kattrappa som en höggravid Amanda måste hantera upp och ner varje gång barnet trycker på urinblåsan. Och sedan när barnet är kommet, ska hon hantera ett barn i famnen när hon ska upp och ner för samma trappa på natten, tidiga morgnar osv. För att inte tala om när barnet börjar krypa själv. Nej, de här två har inga hjärnor att tänka med. Amanda vill nog inte tänka för mycket, hon har skygglapparna på.

Finns det ens plats för en till spjälsäng i den lilla lägenheten till Sergios son?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in