Kort och gott så är alla killar i årets säsong skitfula, även tjejerna är ganska fula i år. Enda tjejerna som ser helt okej bra ut är nog Alicia och Nathalie.
Viktor och Nathalie: Nathalie är alldeles för snygg för honom, det verkar vara stelt mellan de två hela tiden när de väl träffats och är på Kreta. Sen verkar hon även personlighetslös, ganska tråkig. Viktor är väl ändå den killen som ser mest okej ut av alla killarna i årets säsong, har han talsvårigheter, eller är det bara den hemska dialekten han har?
Ola och Milly: Klarar inte av Ola överhuvudtaget, väldigt märklig typ och är rent av taskig mot Milly i avsnitt 4 när han i princip säger att hon är ful för att hon är korthårig. Rimligt egentligen med tanke på att hon ser ut som en lesbisk cancerpatient men det är en annan sak att han säger det till henne, även när han säger att han inte riktigt är där än att kunna se på henne och känna att hon är vacker är bara dumt sagt av honom. Hans hummande går mig på nerverna, jättestörande.
Oskar och Alicia: Han verkar autistisk, i första avsnittet när han pratar med Milly säger han skitkonstiga saker som t.ex att hon får minuspoäng och att det är en red flag att hon är tvilling, även när han frågar om hon är en tönt för att hon är en lantis. Alicia är också för snygg för honom.
Karin och Niklas: Enda paret som verkar genuina, som jag tror kommer hålla hela vägen.
Karolina och Jakob: Känner att Jakob är Sergio 2.0 och jag klarar verkligen inte av Jakob. Karolina säger att hennes killtyp är tall, dark and handsome men verkar ändå besviken över hans utseende?
För övrigt lite tråkigt att man i princip inte får se något alls av de andra deltagarna som är med i första avsnittet från första början som listas i den här artikeln:
https://www.expressen.se/noje/love-i...gare-sasong-2/ där finns ändå några snygga deltagare som det inte blivit något av.