2024-01-30, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Lucas som fick trosorna ångrade ju sitt val av brud som var en annan direkt när han såg henne. Han hade säkert önskat att han behöll den lilla parfymerade spetsstringen (om han inte gjorde det) så att han hade nåt att roa sig och lukta på i Cypern när han delade rum med sin fästmö som han inte ville vara i närheten av.

Den andra tjejen som ut som en prostituerad.
Citera
2024-01-30, 21:10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Inte skämmas??? Jag skulle skämmas ögonen ur mig att visa mig med den loaferssprätten. Speciellt om de gick in på hans instagram och kollade hans klipp. Det var en traumatisk upplevelse
Jag FÖRSTÅR verkligen inte all skit Adde får. Ja, hans snack i kapslarna var "slimeball" vibbar, en riktig beach-Romeo som limmar på alla över lovlig ålder.

Men jag tror att han passar Catja ganska väl. Hon är ytlig och har aldrig blivit behandlad bra i en relation. Han kanske kan vara hennes nytändning i kärleken.
Citera
2024-01-30, 21:12
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iriska
Krissy verkar vara en trevlig tjej. Men något skaver och ibland undrar jag varför en tjej som henne inte träffat någon tidigare. Hon är nästan överdrivet förälskad och dramatisk hela tiden. Lite golddigger vibbar…
Lite omoget att läsa till inredningsstylist i hennes ålder. Inte ens inredningsarkitekter med en 5-årig akademisk utbildning har lätt att få jobb. Nu ska hon starta eget. Kom igen… väx upp

Jag tycker inte Krissy-Le förtjänar så mycket kritik för den hon är. Hon har säkert gått igenom mycket mer dåligt än vad vi vet och bara det hon sa på TV var ju väldigt sorgligt. Kanske lite vilsen fortfarande men har klart mött värre. Människor utvecklas i olika takt.
Citera
2024-01-30, 21:13
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iriska
Krissy verkar vara en trevlig tjej. Men något skaver och ibland undrar jag varför en tjej som henne inte träffat någon tidigare. Hon är nästan överdrivet förälskad och dramatisk hela tiden. Lite golddigger vibbar…
Lite omoget att läsa till inredningsstylist i hennes ålder. Inte ens inredningsarkitekter med en 5-årig akademisk utbildning har lätt att få jobb. Nu ska hon starta eget. Kom igen… väx upp
Så fruktansvärt larvigt att säga att det är för sent att skaffa nytt yrke. Det är ALDRIG för sent att skaffa nytt yrke. Jag vet folk som varit chefsassistenter i 20, 30 år och sen bara "Näe jag vill inte göra detta mer" och sadlar om till datorlärare eller egen företagare.

Så otroligt psykopatiskt att bara såga någon med fotknölarna för en den passerat en ålder som för dig är "för gammal".
Hur mycket fördomar HAR du egentligen.
Citera
2024-01-30, 21:20
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Krissy snygg???? Hon ser ju ut som en heroinist!

Hon är väldigt mager. Ett offer för dagens sjuka kvinnoideal. Men hon har vackra ansiktsdrag i övrigt.
Citera
2024-01-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Så fruktansvärt larvigt att säga att det är för sent att skaffa nytt yrke. Det är ALDRIG för sent att skaffa nytt yrke. Jag vet folk som varit chefsassistenter i 20, 30 år och sen bara "Näe jag vill inte göra detta mer" och sadlar om till datorlärare eller egen företagare.

Så otroligt psykopatiskt att bara såga någon med fotknölarna för en den passerat en ålder som för dig är "för gammal".
Hur mycket fördomar HAR du egentligen.

Man kan absolut läsa och utbilda sig när man vill eller byta bana. Men att lyckas som inredningstylist är som att vinna på lotto. Tyckte synd om hennes kille som ska försörja henne. Dessutom verkar det viktigt för henne att leva ett lyxigt liv med resor och annat. Det måste ju någon betala för.
Citera
2024-01-30, 21:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag FÖRSTÅR verkligen inte all skit Adde får. Ja, hans snack i kapslarna var "slimeball" vibbar, en riktig beach-Romeo som limmar på alla över lovlig ålder.

Men jag tror att han passar Catja ganska väl. Hon är ytlig och har aldrig blivit behandlad bra i en relation. Han kanske kan vara hennes nytändning i kärleken.

Men hela hans aura skriker ju narcissist tycker jag ...gå in på hans instagram bara och kolla på hans klipp där han verkar tro att han är någon sorts sexy daddy badboy dröm Nej hugaligen... hade tagit vem som helst av snubbarna innan honom. Nästan till och med Sergio haha
Citera
2024-01-30, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Hon är väldigt mager. Ett offer för dagens sjuka kvinnoideal. Men hon har vackra ansiktsdrag i övrigt.
Det är ansiktet hon ser ut som en heroinist
Citera
2024-01-30, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Och han hade flest tjejer efter sig i kapslarna. Nånstans undrar jag om Catja hade blivit kär i hans utseende, hon ville ha honom i början.
Ne, Catja tycker Rasmus är ful. Annars skulle hon 100% sagt det i synk, för produktionen har nog 100% frågat vad hon tyckte om honom för att skapa mer drama. Men hon gav säkert bara ett svar som "det var bara roligt att träffa Rasmus" o inget mer.
Citera
2024-01-30, 22:03
Medlem
intedinkilles avatar
Jag tror följande par hade varit bättre matchningar:

Christoffer och Emilia (kärleksbombning non stop både till varandra och sig själva)

Lukas och Krissy (båda är en blandning av lugn och crazy tycker jag)

Rasmus och Catja (skulle göra Rasmus vänner mer nöjda då han inte behövde försörja ännu en tjej)

Amanda och Oskar (vilken dröm att en så fin tjej som Amanda fick en så fin kille som Oskar)

Sergio och trostjejen (passionerat och giftigt men tror inte hon tar någon skit)

Meira och Adde (fatta vilka TikTok/insta videos)
Citera
2024-01-30, 22:04
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men hela hans aura skriker ju narcissist tycker jag ...gå in på hans instagram bara och kolla på hans klipp där han verkar tro att han är någon sorts sexy daddy badboy dröm Nej hugaligen... hade tagit vem som helst av snubbarna innan honom. Nästan till och med Sergio haha

HAHAHA! Hade jag varit bi/gay eller brud hade jag väldigt mycket hellre varit gift gjort en blodsritual och skaffat ett helt fotbollslag med kids med Sergio! Hade inte ens brytt mig om han knullade runt och hade barn med 100 brudar från alla världens hörn vid sidan om!
Citera
2024-01-30, 22:08
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Nej det komiska är att dina incelteorier är fel. Du ser väl att folk inte håller med dig.

Inte håller med mig om vadå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in