Citat:
Ursprungligen postat av
81032041X6
Kan konstatera att efter ytterligare ca 70 dagar, alltså totalt ca 159 dagar från sista röktillfället så pinkar jag fortfarande positivt på 20 sticka. Lämnat flera omgångar där det visar från 26ug/nl och till den senaste som konstigt nog steg till rekordnivån 37ug/nl.
Dock är proven negativa för Thc vid analys.
Men 159 dagar, alltså drygt 5 månader och fortfarande positiv på grund av det pisset!
Det var fan det värsta jag hört. Finns det där skräpet kvar på marknaden eller försvann det med ut i spolvattnet i samband med klassningen?
Citat:
Ursprungligen postat av
friendpilled
Jag rökte en spliff igår och har UP den första februari, vilket betyder att det då kommer att ha gått 11 dagar från mitt senaste röktillfälle. Jag har enbart rökt denna enstaka gång och alltså inte flera dagar i rad under en längre period eller dylikt, utan det har enbart varit en isolerad händelse. Vad tror ni, är det lugnt eller?
Ja om det stämmer det du säger så, ja! Drick någon liter vatten innan. Kolsyrat vatten är bra, har märkt att det är lite vätskedrivande. Så släng i dig någon liter sodastreamat vatten innan prov och pissa så många gånger du kan. Se till att pisset är så "färskt" som möjligt. Typ pissa en gång precis innan provet och ta några extra glas vatten utanför provrummet om det finns möjlighet till det.