2024-01-24, 13:08
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Ska lämna urinprov för en anställning på Volvo, tidigare när jag lämnat urinprov har det testats med sticka men nu står det i mailet att jag lämnar urinprov sen tar det ca en vecka tills dom får svaret så det måste skickas in på analys?

Någon som vet om det skickas in på analys och kollas det efter steroider?

Det kommer skickas på analys. Om dom kollar efter steroider kommer det såklart synas, vet du vad dom kollar efter? Försök ta reda på det.
Citera
2024-01-24, 13:17
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Det kommer skickas på analys. Om dom kollar efter steroider kommer det såklart synas, vet du vad dom kollar efter? Försök ta reda på det.

Kan såklart inte fråga om aas testas då det kommer väcka misstanke så det är väl bara att pissa och hoppas på det bästa.
Citera
2024-01-24, 14:42
Medlem
Bastuvurpas avatar
Är bara nyfiken, är det någon som testat de tester som finns att köpa på online apoteken? Är de tillförlitliga? Eller är det bara ett jävla buffel och båg?

Man kan ju få ett hum hur mna ligger till om man har en kommande test. Personligen så tycker jag det är jobbigt då vi bara har slumptester (Vilket många har) men det är bara saliv man kollar då, ja till en början i alla fall. Så jag är nyfiken om någon testat denna...

Salivdrogtest - 6 olika droger
Citera
2024-01-24, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Är bara nyfiken, är det någon som testat de tester som finns att köpa på online apoteken? Är de tillförlitliga? Eller är det bara ett jävla buffel och båg?

Man kan ju få ett hum hur mna ligger till om man har en kommande test. Personligen så tycker jag det är jobbigt då vi bara har slumptester (Vilket många har) men det är bara saliv man kollar då, ja till en början i alla fall. Så jag är nyfiken om någon testat denna...

Tillförlitliga!
Citera
2024-01-24, 15:05
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Tillförlitliga!

Snyggt! Me like.... tack för snabbt svar!!!
Citera
2024-01-24, 17:10
Medlem
emmuuts avatar
Citat:

Beställer alltid från apotek365 och har testat mig själv med dom i typ 2 år. Funkar perfekt!
Citera
2024-01-24, 17:28
Medlem
emmuuts avatar
Jag jobbar som vikarie på en matbutik just nu och som det ser kommer jag få fast anställning inom kort. Tror ni Coop, Ica, Willys osv testar nyanställda?

Butiken är väldigt liten och det är endast 8 anställda, kommer bli 9 med mig. Jag kör inte truck eller så, jag sitter i kassan, frontar och plockar varor. Tror ni jag kommer testas?
Citera
2024-01-24, 19:20
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Beställer alltid från apotek365 och har testat mig själv med dom i typ 2 år. Funkar perfekt!

Något speciellt kitt du kör?
Citera
2024-01-24, 19:27
Avslutad
Citat:
Jag jobbar som vikarie på en matbutik just nu och som det ser kommer jag få fast anställning inom kort. Tror ni Coop, Ica, Willys osv testar nyanställda?

Butiken är väldigt liten och det är endast 8 anställda, kommer bli 9 med mig. Jag kör inte truck eller så, jag sitter i kassan, frontar och plockar varor. Tror ni jag kommer testas?

Med största sannolikhet inte. Drogtester kostar och matbutiker som arbetsgivare brukar vara väldigt snåla i förhållande till många andra branscher.

Jag jobbade i en stor matbutik när jag var yngre för ett par år sedan.
Citera
2024-01-24, 19:35
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Något speciellt kitt du kör?

Det beror på vad jag ska testa mig för men jag brukar köra på vanliga 12 multistickan. Köper på mig ett lager så jag har ett tag. Använt deras opiat och lyrica sticka också och dom är också bra.
Citera
2024-01-24, 19:36
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Med största sannolikhet inte. Drogtester kostar och matbutiker som arbetsgivare brukar vara väldigt snåla i förhållande till många andra branscher.

Jag jobbade i en stor matbutik när jag var yngre för ett par år sedan.

Gud vad skönt. Tänker att dom borde väl testat mig innan jag började som vikarie också i så fall? Om dom nu gör sånt.
Citera
2024-01-25, 10:51
Medlem
Två stycken ksalol 1mg alprazolam idag, har UP om en vecka exakt.

Känns ganska lugnt va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in