Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Du kan prata om frukt hur mycket du vill, du kommer inte ubdan det logiska faktum att DIN tro är inkompatibel med det hon säger i rätten
It's over Anakin, I have the high ground.
Och? Jag ville ju diskutera vad målsägande säger (hennes äpplen). Du ville veta min tolkning av det hon säger (mina plommon). Och sedan gjorde du en tolkning av det hela och verkar tro att hennes äpplen och mina plommon är några slags päron och bananer. Detta är ohederligt av dig.
Hederligt hade varit att fråga vidare kring hennes päron och mina plommon på ett öppet sätt som inbjuder till debatt och där jag hade kunnat få visa den röda tråden i mina tankar (mina plommon) och hur det är kopplat till målsägandes utsaga (hennes äpplen). Men istället ströp du diskussionen med att kalla mig för lögnare, utifrån dina egna tolkningar där du gjorde om målsägandes äpplen och mina plommon till päron och bananer.
Du var för snabb på bollen, så du tror att du har sparkat den i mål, fast det var
helt fel mål. Och nu börjar jag tröttna på att spela med dig, eftersom det känns rätt meningslöst att spela med någon som hurrar över att den skjutit mål på fel plan. Det är rent ut sagt ohederligt.