Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Bla bla bla. Om din tolkning stämmer så måste hon ha ljugit i rätten. PER AUTOMATIK. Och jag har visat varför. Det är inte mitt fel att du var var för dum för att tänka till innan du skrev.
Och nu sitter du här förnedrad med byxoyna neddragna. Så går det när man inte är ärlig

Du blandar för fan ihop äpplen, päron, bananer och plommon. Lägg av med det.
Jag ville diskutera målsägandes äpplen. Men du insisterade på att du ville höra om mina plommon. Så jag ger dig det. Och då kommer du och påstår något om päron och bananer som varken är relevant för målsägandes äpplen eller mina plommon. Och sedan påstår du att jag har "blivit förnedrad med byxorna neddragna".
Börja inse att när jag pratar om mina plommon
inte är synonymt med målsägandes äpplen. Och att dina bananer och päron
inte är synonyma med varken målsägandes äpplen eller med mina plommon.
Om du kan förstå den metaforen. Så kan du också förstå följande:
1. Mina gissningar, gör inte målsägande till en lögnare. Mina gissningar är mina plommon och
inte målsägandes äpplen. Förstått?
2. Dina tolkningar av mina gissningar och målsägandes utsagor, gör varken mig eller målsägande till lögnare. Dina tolkningar är dina bananer och päron
inte mina plommon eller målsägandes äpplen. Förstått?
Ska du bete dig såhär ohederligt och vilja ha mina gissningar och tolka mina gissningar som att målsägande ljuger, så bör du skämmas. Och jag kommer inte ge dig mina gissningar något mer. Utan bara svara det målsägande själv säger om saker och ting: bara servera dig äpplen, fast du vill plommon som du sedan gör om till bananer och päron i din egen lilla tolkning.