Citat:
Ursprungligen postat av
lastkajsbengt
Fan vad man skäms över att folk utomlands tittar på det här och tror att de här människorna är representativa för svenskar. Alla verkar ju vara tappade på något sätt. Uppmärksamhetskåta jävla fejkmänniskor som spenderat så mycket tid på Instagram att de glömt bort hur en riktig människa pratar och beter sig i verkligheten.
Min uppfattning är faktiskt att folk utomlands tycker att i svenska varianten är det inte massa andra deltagare (dvs. såna som inte var med om ett frieri) som försöker förstöra massa och andra drama-saker som det är i amerikanska versionen. Det verkar folk utomlands tycka är upplyftande och respektfullt. För tro mig, amerikanska versionen är mycket värre, särskilt när det kommer till sån drama. Med folk som var med i kapslarna som super ner sig på en fest och folk börjar bråka med varandra.
Enda som hänt i svenska är det de sa om Sergios potentiella barn (som man totalt verkade släppa sen?) som han reagerade suspekt och konstigt på. Annars har det varit dramafritt bland övriga deltagare som inte är en del av paren.
Citat:
Ursprungligen postat av
BarbaDonkey
Ofan, jag tror du har rätt, trodde det var produktplacering då två av mina WT-kompisar köpte sådana glas redan i somras. Men det finns faktiskt ingen info i eftertexterna vare sig om glas, klockor eller såna kappor som många av tjejerna har.
Jag vet att jag har rätt. I amerikanska versionen förklarade de det rakt ut i nåt återföreningsavsnitt. Sen hade de ett skämt med ett par som väntade barn som då fick en nappflaska i metall.