2024-01-19, 17:22
Medlem
falconeyes avatar
Så pinsamt med hundarna. De säger ju bara allt om Krisse-Ly. En snäll tjej som tydligen är osäkert, tafatt, fegis och ens inte kan få ply på sin hund..

Genom en hund kan man se en människas personlighet!
Senast redigerad av falconeye 2024-01-19 kl. 17:42.
Citera
2024-01-19, 17:27
Medlem
falconeyes avatar
Emilia Holmqvist har så jävla fin rumpa va! Den med grädde på mums..
Citera
2024-01-19, 17:40
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det känns alltid som att det är invandrarna eller de färgade som är de största "rasisterna" av deltagarna i dessa datingprogram tycker jag..
Meira i denna säsong som pratar om kulturkrockar och att hon inte kommer "känna sig välkommen" i pilotens familj. I första Love is Blind US så var det en färgad kvinna som träffade en vit man och det var också ett herrans tjöt om hudfärg från HENNES håll plus hennes pappa. De gifte sig ju till slut men ändå..
Tänk vilket liv det blivit om en svensk hade sagt "nja du är från orten och jag kommer nog inte komma överens med din invandrarfamilj" eller "min pappa vill att jag ska gifta mig inom min ras" (som i US-fallet). Det hade blivit skriverier till max i samtliga tidningar. Tror Meira bara använder det som ursäkt för att hon inte tänder på pilotstackarn dock.

Vi har oxå två invandrare som var med i big brother för några år sen som sa att de hatade judar.
Citera
2024-01-19, 17:44
Medlem
falconeyes avatar
Eller så är du rasist som tänker så?!
Citera
2024-01-19, 17:51
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Är det bara jag som gillar Christoffer? Han är ju vettig, säger kloka saker. Men han borde backa, lovar att om han börjar spela svår och minska ner på komplimangerna så kommer Catja bli intresserad. Men hon verkar inte så intressant intellektuellt sett. Typisk tjej som klarar sig bra på sitt utseende och gulliga sätt. Sen tomt. Han är överlägsen. Han har dessutom fina drag, rakar han av skägget så blir han jättesnygg.

Du är inte ensam. Jag föll för Christofer redan när jag såg första avsnittet, utseendemässigt. Sen visade han ju upp en superfin personlighet oxå. Skulle lätt dejtat honom och uppskattat att han är snäll.
Citera
2024-01-19, 17:57
Medlem
falconeyes avatar
Jag kan inte hjälpa att känna att love is blind är ett sådant jävla påhitt och skådespeleri från Netflix för att göra dessa personer (deltagare) mera kända och till rikare influensers
Citera
2024-01-19, 18:08
Jag fattar inte, alla verkar bo på samma ställe... är det inte deras riktiga hem?
Trodde de skulle flytta in hos varandra i deras RIKTIGA hem.
Citera
2024-01-19, 18:14
Medlem
falconeyes avatar
Blir så trött på dessa värdelösa, korkade millennium barn som inte vet hur världen fungerar. Titta bara på Oskar och Meira när han skall filma/fotografera henne då hon dansar.. Pinsamt

Dom ända mogna i detta program är Christofer, Lucas, Sergio och Rasmus. Resten av dom vill bara bli kända, rika och synas. Så patetiskt!
Citera
2024-01-19, 18:15
Medlem
Ja läste att alla kvinnor är födda män o alla män är födda kvinnor!
Hur fan ha dom lyckas med det ?
Citera
2024-01-19, 18:32
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Lucas måste ha ett mindervärdeskomplex och en micro penis som inte vill visa någon sexuell fysisk kontakt till en sådan sexig, kåt-slyna och vacker tjej som Emilia verkligen värkar vara!

Sexig och vacker är visserligen subjektivt men tror du är den enda som tänker på det när man ser henne.
Kåt är hon absolut, men det räcker liksom inte.
Citera
2024-01-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Blir så trött på dessa värdelösa, korkade millennium barn som inte vet hur världen fungerar. Titta bara på Oskar och Meira när han skall filma/fotografera henne då hon dansar.. Pinsamt

Dom ända mogna i detta program är Christofer, Lucas, Sergio och Rasmus. Resten av dom vill bara bli kända, rika och synas. Så patetiskt!
Har inte tittat så mycket men Sergio? Nä fy vilken slusk och lögnare. En sådan vill man inte ta i.
Citera
2024-01-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getingfalc
https://sverigesradio.se/artikel/lov...sshandel-av-ex

Tippar på att det är Sergio eller Rasmus?

Skulle verkligen inte bli förvånad om det va Christopher. Tycker han va rätt obehaglig dagens avsnitt. Blev ju rätt otrevlig och ful så fort det blev lite konflikt. Har målat upp sig själv som en good guy och feminist. Men sen visar han helt andra sidor. Skulle inte förvåna mig om han hade drämt till ngn i affekt.
Alternativt Johan pga uppenbart att han trycker anabola och utifrån kanske kan tappa humöret lätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in