2024-01-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nrkpg1337

Citera
2024-01-19, 22:29
Medlem
FoxHounds avatar
Christoffer är en jävla legend, sättet han tog av ringen på var det bästa jag sätt. Även Sergio har vuxit lite i mina ögon. Han verkar genuint kär i henne, och som att han mognat lite. Men det är troligtvis tillfälligt
Citera
2024-01-19, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IdunLo
Nej, det är inte manligt utan needy. Han ändrade bara taktik för att se om det skulle fungera bättre.

Det är manligt att inte fjäska för kvinnor öht och att gå utan att göra en grej av det när kvinnan inte är intresserad.

Det är din åsikt att han fjäskade på slutet. Behöver inte vara fakta. Jag tyckte mer att han stod upp för sig själv med tanke på det faktum att hon låtsades vara intresserad för att få tv tid.
Citera
2024-01-19, 22:32
Medlem
Fan vad man skäms över att folk utomlands tittar på det här och tror att de här människorna är representativa för svenskar. Alla verkar ju vara tappade på något sätt. Uppmärksamhetskåta jävla fejkmänniskor som spenderat så mycket tid på Instagram att de glömt bort hur en riktig människa pratar och beter sig i verkligheten.
Citera
2024-01-19, 22:38
Medlem
Varför är Meira Omar så besatt av deras kulturella skillnader?! Nästan sjukligt 🤣. Här vill såssarna att invandrare ska integreras och någon som henne (som såssarna släppt in med öppna armar) bara totalvägrar och naggar på denna svenne som verkar riktigt trevlig och öppen. Jäkligt märkligt av henne. Hon får skärpa sig och inte vara så rasistisk!
Citera
2024-01-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Varför är Meira Omar så besatt av deras kulturella skillnader?! Nästan sjukligt 🤣. Här vill såssarna att invandrare ska integreras och någon som henne vara totalvägrar. Jäkligt märkligt.

Håller med. Hon har ju nästan en psykotisk inställning till detta. Hade det vart vice versa hade det vart dödsknarkarnazism...
Citera
2024-01-19, 22:42
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lastkajsbengt
Fan vad man skäms över att folk utomlands tittar på det här och tror att de här människorna är representativa för svenskar. Alla verkar ju vara tappade på något sätt. Uppmärksamhetskåta jävla fejkmänniskor som spenderat så mycket tid på Instagram att de glömt bort hur en riktig människa pratar och beter sig i verkligheten.

Jag tror att de flesta som tittar på detta är lite samma "skrot och korn", men lite nyfiken på hur samma program från USA och Brasilien är då båda dessa ligger på Netflix i flera säsonger.

(Själv vart jag mer eller mindre tvingad av min fru att se skiten och nu är jag helt fast skall jag erkänna. Har funnit min inre WT-människa)
Citera
2024-01-19, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av draquula
Oerhört märkligt att göra en person till talesperson för ett kön, särskilt när man tidigare betett sig som om det är ens "livs kärlek" i några veckor. Tyckte han hade bra poänger i sin konfrontation i avsnitt 7, sympatiserar med hans frustration i och med att Catja aldrig var rak med honom. Men han visade också på passivt aggressivt beteende och en omognen analys av deras relation.

Tycker det var en mogen analys av honom. Han gjorde en helt korrekt analys av deras relation. Han ger, hon ger inget.

Tror många män nångång har känt sig lite förvirrande vad kvinna egentligen vill ha.
Citera
2024-01-19, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaDonkey
Ofan, jag tror du har rätt, trodde det var produktplacering då två av mina WT-kompisar köpte sådana glas redan i somras. Men det finns faktiskt ingen info i eftertexterna vare sig om glas, klockor eller såna kappor som många av tjejerna har.

Kläderna som de har på dejter osv är väl ändå deras egna, eller?

Tycker de glasen är väldigt snygga. Men nog sant men att de finns där för klippningen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara

Men det inlägget är från 2021, faktakoll är bra ibland 😉
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmigoC7878
Håller med. Hon har ju nästan en psykotisk inställning till detta. Hade det vart vice versa hade det vart dödsknarkarnazism...

Ja 100%, tänker att det skulle spegla henne bättre samt alla andra ”invandrare” att visa att man vill och kan integrera (är själv halviranier för er som ska moppsa). Så förminskande av henne!
Citera
2024-01-19, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Ja 100%, tänker att det skulle spegla henne bättre samt alla andra ”invandrare” att visa att man vill och kan integrera (är själv halviranier för er som ska moppsa). Så förminskande av henne!

Ja det blir lite tjatigt minst sagt. Chinos hataren liksom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in